Hakutulokset

  1. Avemaria

    Psori-epäily

    Huoh... nyt vasta ehdin vastaamaan. Eli tyttö on 7 vuotias. Koulusta opettajalta on tullu viestiä että saattaa tunnilla raapia korvantaustojaan lähes häiriöksi asti. Ihottumaa tytöllä on ollu jo useamman vuoden. Ihottuma kutiaa välillä aika rajustikin. Kaksi kertaa on käyty lääkärissä asiasta...
  2. Avemaria

    Psori-epäily

    Epäilen tytölläni psoria... Mitä nyt pitäis tehdä? Lääkäriin tietysti mutta mitä muuta? Ja voiko psorin ihottumaläikät "hävitä" yhtäkkiä? Tytöllä oli aamulla tarkkarajaisia ihottumaläikkiä käsissä, kyynärpäissä ja polvissa. Jalanpohjissa oli myös mutta ne oli enemmän sellaista hilseilyä. Ja...
  3. Avemaria

    Onko muiden lapsilla ollu tällasta?

    Onneks ei siis ole mitään vakavaa. Vähän tosiaan säikäytti eilen ku tyttö alko puhua ihan mitä sattuu. Onneksi kuume on nyt laskenu aika hyvin. On alle 38 jo. =)
  4. Avemaria

    Onko muiden lapsilla ollu tällasta?

    Tyttö 7v on ollu kaks päivää nyt korkeessa kuumeessa, 38.5-39.5. Viime yönä heräs painajaisiin. Näkee aina painajaisia ku on korkea kuume. Sen jälkeen alkoi puhua ihan mitä sattuu. Halusi oksennusvadin vaikka ei edes oksettanu, sanoi mulle että älä äiti tuo sitä peittoa mä en halua sitä vaikka...
  5. Avemaria

    Kuinka hel.... kauan näitä supistuksia pitää vielä kestää???

    Juu. Ja tätä tilannetta pahentaa vielä se että täällä paikallinen neuvolan lääkäri teki mokan ja sen takia on saanu pelätä ennenaikaista synnytystä jo sieltä heinäkuulta asti. Kävin sit jo kertaalleen synnärillä mut kotiin ne vaan laitto. Ei kuulemma ollu kohdun kaula vielä valmis vaikka lääkäri...
  6. Avemaria

    Kuinka hel.... kauan näitä supistuksia pitää vielä kestää???

    Mulla on ollu lepomääräys supistusten takia heinäkuulta asti. Ja nyt sit ku sais tulla niin ei sit millää. Pitkiä lenkkejä oon tehny ja pessy ikkunoita (tää käynnisti edellisen)... Ei millään mitään vaikutusta.
  7. Avemaria

    Kuinka hel.... kauan näitä supistuksia pitää vielä kestää???

    Nyt alkaa oikeesti mennä jo hermot!!! Kolmisen viikkoa on jo supistanu päivittäin aika lailla. Esimerkiksi eilen kävin jo valmiiksi suihkussa että saapi sit lähteä. Ja paskat!!! Loppu taas ku seinään. Tänä aamuna heräsin niihin supistuksiin vartin yli 6. Ei jaksaisi enää näitä. Joko pian alkais...
  8. Avemaria

    Raskaana ja flunssa iski

    Kokeilin tätä viime keväänä ja totesin että maistuu mun suuhuni niin järkyttävälle että olen mieluummin ilman... :ashamed:
  9. Avemaria

    Raskaana ja flunssa iski

    Ei tätä flunssaa oikein pysty unohtaa. Ei ainakaa tällä hetkellä. :D Henki ei kulje mistään rööristä ja kurkku on tajuttoman kipee...
  10. Avemaria

    Raskaana ja flunssa iski

    Tällä hetkellä on rv 38+5 ja jos lääkäreihin on uskominen niin synnytys voi käynnistyä ihan koska vain. (On jo useamman viikon supistellut ihan kiitettävästi) Miten voisin lääkitä itseäni että jaksaisin synnyttää jos se lähtö sattuu tähän flunssan aikaan?
  11. Avemaria

    Kauanko teillä on menny aikaa synnytykseen

    Niin tai jos se vaan eilen harjoitteli miten suolen tyhjennys tapahtuu ja alkaa sit vasta tänään. :D Joo, toiveajattelua. Tiedän...
  12. Avemaria

    Kauanko teillä on menny aikaa synnytykseen

    Voi kökkö sanon minä... Eilisen päivän oli sit maha ihan normaali. Aamusta hetken oli sekaisin. Tänä aamuna sama juttu. Heräsin siihen että nyt on pakko juosta vessaan... Et ei tää taida kuitenkaa ennakoida synnytystä... :(
  13. Avemaria

    Kauanko teillä on menny aikaa synnytykseen

    Tulis ainaki hyvä syntymäpäivä pienelle. :laugh:
  14. Avemaria

    Kauanko teillä on menny aikaa synnytykseen

    37+6. Tasan samat viikot millä nuorin on syntyny. Siis tällä hetkellä nuorin.
  15. Avemaria

    Kauanko teillä on menny aikaa synnytykseen

    Kunnolla ei tule supistuksia vielä mutta vessassa on saanu hypätä heti aamusta asti.
  16. Avemaria

    Kauanko teillä on menny aikaa synnytykseen

    Ou nou... :D Helkkari ku kaikki synnytykset on erilaisia. Jos se olis samanlaisia niin ei tarttisi kysellä tyhmiä koko ajan. :ashamed:
  17. Avemaria

    Kauanko teillä on menny aikaa synnytykseen

    siitä ku on menny maha sekaisin? Koskaan aikaisemmin mulla ei ole tuota ollu mutta nyt tänä aamuna. Siksi kyselen.
  18. Avemaria

    Miten kauan näitä supistuksia kestää

    Mä kävin kans synnärillä jo viikko sitte ku tuli todella kipeitä supistuksia. Laittoivat kuitenkin vielä kotiin. Ei ollu paikat vielä valmiit. Sentin auki oli silloin. Ja nyt on sit supistanu jo monta päivää mutta ei vaan saa lähtöä aikaan.
  19. Avemaria

    Miten kauan näitä supistuksia kestää

    Joo siis tulee päivittäin paljon. Välillä voi olla 2-3 tunnin tauko mutta sit alkaa taas. Yöllisistä en tiedä, en ainakaa herää niihin. Osa on aika kipeitä mutta osa taas sellaisia että tuntuu mutta ei satu.
  20. Avemaria

    Miten kauan näitä supistuksia kestää

    Voi apua!!! Eli voisin sanoa että VASTA neljäs päivä menossa. :laugh: Hermot meinaa mennä jo nyt niin mitä se on jos tätä jatkuu vielä viikon... rv37+4 on tällä hetkellä mutta muutkin on tullu pari viikkoa etuajassa. Siksi tässä olen odottavalla kannalla.

Yhteistyössä