Hakutulokset

  1. R

    Nonnnnnnih.

    Mäki istun täällä patongin kanssa:D Lapset nukkuu,kissa kiehnää tossa vieressä... Katon samalla Vedetään hatusta-ohjelmaan.
  2. R

    Hyvää iltaa

    Ookkona ollu bannissa? ja hyvää iltaa vaan :)
  3. R

    G: Paljonko meni ruokakauppaan?

    tasan 10e. Kissanhiekkaa,2 jauhelihaa,pari suklaa patukkaa.
  4. R

    Tietääkö noi BB että kaikki on äänestyksessä?

    Ei tiedä. Nyt saa tietää Extran aikana.
  5. R

    Samalla kun palstailette

    Nyt istun sohvalla läppäri sylissä ja katson toisella silmällä BB-extraa.
  6. R

    Mitäs muiden lauantai iltaan?

    Lapset nukkuu,mä istun sohvalla läppäri sylissä ja katon toisella silmällä Biisi kärpästä. Kissa nukkuu toisella sohvalla. Jos sitä hakis vähän jätskii,sammuttais koneen ja alkais kattomaan Selviytyjiä.
  7. R

    Kirppis löydöt pinoon :)

    Mä kävin eilen viemässä -50% lapun. Viikon jo ollut.. Keskiviikkona pitää hakea tavarat pois.
  8. R

    Hyytis on porissa

    Ai sillä lukee takissa Hyytis??:D Oliko teillä treffin vai bongasitko takin perusteella?:D
  9. R

    Kirppis löydöt pinoon :)

    Itelle Gina tricotin ruskea huppari 1e,valkonen toppi timanteilla 3e. Esikoiselle: pinkki neule 1,50e,Nalle-puh pyjama 1,20e,farkkulegginssit 3e. Kuopukselle: bamse farkut 2e.
  10. R

    Mitä tämän tunikan kanssa baariin päälle?

    Jalkaan mustat legginssit tai muut housut. Korkkarit ja päälle bolero/neule.
  11. R

    Löysin ihanimmat kengät ikinä!

    Hienot on,mut ottaisin eri värillä.
  12. R

    Kuinka monta kynttilää teillä palaa nyt kotona?

    Ei yhtään. Täytyykin ostaa tuikkuja ja jotain kivoja tuikkukippoja,niin saa palamaan aina iltasin kun lapset menee nukkumaan,
  13. R

    Millä herkuttelette näin lauantain kunniaksi ?

    Mä tein mokkapaloja ja söin jo kaksi. Maistuis joku suolanen..
  14. R

    Lenni vai Lauri?

    Jos noista on pakko valita niin Lenni.
  15. R

    Huh, kun kihahti päähän ja heitättää

    Mun ei tarvii,ku haistaa valkkaria niin oksennan:x
  16. R

    Hei te sunnitellun sektion kokeneet!

    Esikoisesta mut leikattiin klo:15 aikaan,oli sairaalassa jo 8 aikaan. Kuopuksesta mut leikattiin klo:12 jälkeen olin sairaalassa jo 5 aikaan aamulla. Ja molemmissa tapauksissa tuli just kiireellinen potilas,kun olin jo salissa niin joutu venailla.
  17. R

    Oon näköjään tuttavapiiristäni ainoa niin säälittävä, että vietän perjantai-iltaa netissä. :(

    Mä istun netissä kans,kohta ajattelin ruveta kattomaan koneelta jotain ohjelmia. Lapset nukkuu,tai pitäis nukkuu,mut yläkerrasta kuuluu kun 2v huutaa "äiti tuo maitoo":kieh: en vie!
  18. R

    Jaahas... että Martina meinaa laulajaksi..

    eikös Martina aina keikoillaankin laula?
  19. R

    Ihaaa:))) mulla kaksi tuntia aika käydä syömässä tai muuta tehdä:)

    No eiks kannattais sit mennä syömään ja tekemään jotain muuta,jos kert kaks tuntii vaan on aikaa..

Yhteistyössä