Hakutulokset

  1. U

    Luettele elämäsi miesten/poikaystävien ammatit!

    - maatalouslomittaja - autonasentaja/opiskelija - opiskelija - rekkakuski - rekkakuski
  2. U

    G: Minkä ikäinen SINÄ olit, kun ensimmäisen kerran...

    - Meikkasit? 13v - Kävit baarissa? 16v - Seurustelit? 15v - Poltit tupakkaa? 13v - Olit kännissä? 13v - Suutelit? 14v - Harrastit seksiä? 14v - Sait orgasmin? 20v - Kiihotuit toisesta ihmisestä? 11v - Olit raskaana? 18v
  3. U

    YH:t vastaan parisuhteessa olevat:miten usein saatte olla ihan yksin ilman lapsia?

    0-4 kertaa vuodessa 0,5h-yön yli. Lapset 8v ja 2,5v. ja olen isomman totaaliyh ollut alusta asti. Pienemmän kohdalla ei asia ole käytännössä yhtään toinen vaikka mukamas joku yhteishuoltajuus onkin. Sitä on tässä vuosien varrella oppinut ilman harmitusta skippaamaan ne menot jotka eivät lasten...
  4. U

    Kumpaa meinaatte tankata, E10 vai 98E?

    98E. Mun autoon sopii kyllä tuo E10 myös, mutta kulutus on aikamoinen. On sen verran pitkä työmatka ettei kannata...
  5. U

    minkänikäisiä lapsia

    8v ja 2v 4kk
  6. U

    Veronpalautusrahoja :)

    Hyödynsin kotitalousvähennyksiä ja mulla on melko pitkä työmatka :D
  7. U

    Veronpalautusrahoja :)

    Palautuksia tulee n. 3400€, pari sataa menee joululahjoihin ja loput säästöön =)
  8. U

    Mikä on sinun henk.koht. ylä- ja alaikärajasi lasten saamiselle?

    Henkilökohtaiset rajani ovat/olivat 17-25v. Esikoisen syntyessä olin 19 ja kuopuksen 24, ja nyt 27-vuotiaana on vahvasti semmoinen tunne että lapset on nyt tehtynä ja etten tässä iässä enää jaksaisi vauvan kanssa niin hyvin kuin nuorempana =)
  9. U

    Mitäs veriryhmää te lapsettomat olette?

    O+, ja esikoinen oli "vahinkolaukaus", kuopus sai alkunsa ekasta kierrosta pillereiden lopettamisen jälkeen...
  10. U

    Ikäsi? Lapsesi ikä?

    Minä 26 Pojat 7v ja 1v 11kk
  11. U

    Hassu kirjoitusvirhe

    :laugh: :laugh: :laugh: :D
  12. U

    Plussasin!

    Onnea :flower: :heart:
  13. U

    Mies naapurissa..

    Mee sä sainaa siltä sitä sokeria ;)
  14. U

    Miten monta lasta?

    2

Yhteistyössä