Hakutulokset

  1. Nipsukka

    onko ihan mahdotonta ja itsepetosta ajatella aloittavansa jonkin sortin

    Minä olen tammikuun alusta pudottanut painoa 15kg ja tavoitteena vielä noin 5-8kg. Olen niin tyytyväinen!
  2. Nipsukka

    Mitä tarjoaisin 7 vuotis synttäreillä...

    Pikku pizzoja, karjalanpiirakoita, varrastikkuja tms, hampurilaisia, hodareita tms jälkkäriksi vaikkapa jäätelöä
  3. Nipsukka

    Tervehdys pitkästä aikaa

    Mitäs tänne kuuluu vai kuuluuko mitään uutta? Hyvin harvakseltaan enää täällä piipahdan.Jostain syystä palstailu kuivui tämän uudistuksen myötä kasaan kokonaan.
  4. Nipsukka

    Ei minusta ma-pe työntekijäksi olisi...

    Jotkut säälivät vuorotyöläisiä, kun joutuvat olemaan töissä viikonloppuja, iltoja tai pyhiä.Minua ei tarvitse sääliä.Minusta tuntuu, etten 20 vuoden vuorotyö elämän jälkeen edes sopeutuisi "normaali ihmisten " työrytmiin ja joutuisin luopumaan arkivapaistani!Onneksi on mahdollisuuksia valita
  5. Nipsukka

    Ei minusta ma-pe työntekijäksi olisi...

    Olen kolmivuorotyössä ja nautin suuresti arkivapaista ja harmittelen toisinaan samalla kun joutuu viikonloppuna olemaan töissä.Tein poikkeuksellisesti viikolla 5 aamuvuoroa putkeen ja minusta tuntuu, etten ikinä ole ollut yhtä väsynyt.Kotona en ehtinyt tekemään mitään, lasten kanssa oleminen jäi...
  6. Nipsukka

    Kumman maalaisit?

    No on ja INHOAN SITÄ!Kattoa minäkin ajattelin, mutta jääkö seinät hölmön näköisiksi jos vain katon maalaa... Toisaalta tulisko valoisuutta enemmän jos maalaisi seinä paneelit, mutta onko katto sitten typerän näkööinen vai olisko tosiaan viisainta maalata sekä että.En yhtään osaa nähdä...
  7. Nipsukka

    Kumman maalaisit?

    Jos koko seinä on puunväristä paneelia ja katto samaa väriä Siinäpä kysymys
  8. Nipsukka

    TS: Äidin oikeus estää isyysselvitys saattaa muuttua

    Tilastokeskus arvioi, että Suomessa elää noin 106 000 ihmistä, joilla ei ole vahvistettua isää. Äidiltä saattaa tulevaisuudessa poistua oikeus estää isyyden selvittäminen, kirjoittaa Turun Sanomat. Lehden mukaan oikeusministeriössä kaavaillaan isyyslainsäädännön uudistamista. Suunnitelmissa...
  9. Nipsukka

    Kertokaa nyt hyvät ihmiset- asiaa jääkaapin siivouksesta

    Kokeilen liottaa.Kiitos vinkeistä!Tuosta höyrypesurista olen kuullut paljon hyvää...Ehkäpä joskus sellaisen vois hommata. Ei löytynyt ohjeistakaan mitään tietoa saako niitä reunoja millään irti ja en uskalla voimalla repiä eli muut kikat kokeiltava
  10. Nipsukka

    Kertokaa nyt hyvät ihmiset- asiaa jääkaapin siivouksesta

    Asiani koskee jääkaapin lasihyllyn pesua.meillä upu jääkaappi (sellainen yksiovinen iso...) siellä on hyllyinä sellaiset ns turvalasit ja niiden ympärillä on valkoiset reunasuojukset.Ongelmana on nyt se, kun olen jääkaappia siivoamassa mutta en millään ilveellä saa niitä reunuksia irti ja pitäis...
  11. Nipsukka

    Voi kun tuosta ilmojen haltijasta tietäisi

    Olisin maanantaina lähdössä ystäväni kanssa Siuntion kylpylään ja ajomatkaa kertyy hiukan yli tunti.Nyt vaan mietityttää uskaltaako lähteä autolla liikenteeseen kun sää tiedotukset osa lupaa lumisadetta ja huonoa ajokeliä ja osa ihan muuta..Julkinen liikenne on tällä kertaa poissuljettu...
  12. Nipsukka

    Mitäs tänne kuuluu?

    Moikka! Tovi taas vierähtänyt kun sinusta kuulen.Pitäis laittaa kuulumisia kun vaan sais aikaiseksi...
  13. Nipsukka

    Mitäs tänne kuuluu?

    Harvakseltaan tulee enää käytyä.Lopahti jotenkin into tän uudistuksen myötä...Onko mitään mehevää keskustelun aihetta ollut viime aikoina :)
  14. Nipsukka

    Nyt mie oon tyytyväinen :)

    ja minä kun en yhtään tykkää sillä liikkuvalla terällä kuoria vaan ihan tavallinen kuorimaveitsi on just paras
  15. Nipsukka

    G:Mikä koulutus/tutkinto sinulla on?

    Psyk.sairaanhoitaja ja kaksi lasta
  16. Nipsukka

    Miehelle joululahjaksi?

    solmioneula?
  17. Nipsukka

    Mitä lahjaksi ihmiselle jota ei tunne, mutta jolle haluaa antaa lahjan?

    Esim kauniisti sellofaaniin pakattuna irtoteetä ja jotain kivoja maustekahveja
  18. Nipsukka

    Älä kasvata lapsestasi narsistia - tunnista vaaran merkit

    http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/arkistot/kotimaa/2010/11/1220346
  19. Nipsukka

    Musaa illan ratoksi

    YouTube - Sielun Veljet - Rakkaudesta
  20. Nipsukka

    Musaa illan ratoksi

    :cool:

Yhteistyössä