Hakutulokset

  1. S

    No,niin mun uus perukki,aloitus nro 6789876545

    Sä tarvitset itsetuntoa, et meikkiä!!!
  2. S

    ulkokissojen omistajat?

    Valjaissa ensialkuun, sitten ihmisen seurassa ja nykyään avataan ovi, kun pyytää ulos.
  3. S

    No,niin mun uus perukki,aloitus nro 6789876545

    Noilla kasvoilla oot kaunis vaikka kaljuna!! Todella kauniit kasvot!!
  4. S

    voi voi...

    :hug:
  5. S

    Mä en tajua, että miten joku VOI uskoa jumalaan yms

    minä en taas tajua, miten joku voi olla uskomatta Jumalaan. Sinä et pysty todistamaan veden pitävästi, ettei Jumalaa ole. Miksi muut eivät saisi uskoa mitä haluavat? Saathan sinäkin uskoa, että Jumalaa ei ole.
  6. S

    Laukeeko mies hitaammin

    Yleensä nopeammin. Mutta riippuu tilanteesta. Jos on kovin väsynyt, ei ehkä edes seiso kunnolla. Tai jos on pissahätä, niin kestää pitempään. en väitä, että sopisi kaikkiin miehiin, mutta omasta kokemuksesta.
  7. S

    Löysin tälläisen, sisältää kirjeen

    Hieno kirje, täyttä asiaa. Minun mieheni ei vain ainakaan olisi lukenut alkua pitemmälle. "jollet voi sanoa asiaasi, se ei ole tärkeää, minä en ala noin pitkiä satuja lukemaan"
  8. S

    Mä pelkään taas kysyä tyhmiä,mutta mun on pako kysyä

    Jos laitat putiikin kaupungille, ei sinun ole pakko nettikauppaa perustaa! Laitat sen kaupan ensin kunnolla pyörimään ja sitten kun se on rutiinia, laajennat nettiin!
  9. S

    Savanna, puhutko koskaan mistään muusta kuin itsestäsi tai omista asioistasi?

    Mikset kirjaudu ja kysy yyveellä? Jos teitä niin kovasti ärsyttää savannan jutut, miksette itsekään osaa muusta puhua kuin savannasta?
  10. S

    Vieras, osaatko tehdä aloitusta mistään muusta kuin Savannasta?

    Miksi Savanna on aina vieraiden hampaissa? Ja yleensäkin kaikki haukkumisketjut on vierailijoiden, haukuttava vaan vaihtuu.
  11. S

    Se oli sitten siinä.

    Ja yhdessä muutatte? :hug: :heart: :flower: :flower: :flower:
  12. S

    Se oli sitten siinä.

    Onneksi olkoon! Eikös miehelläsi ollut huono työilmapiiri, siksi kai sopii onnitella?! Muutatteko uuteen kotiin yhdessä vai toinen vain?
  13. S

    Palstan hauskimmat nikit?

    Ootkohan sinä minun kaimani? Minun nikistäni ei hauskaa saa tekemälläkään. Lypsyjakkara sontaloorissa oli aikanaan hauska, nykysistä mieleen tulee ensimmäisenä hyytikyppynen.
  14. S

    onkohan tärkeysjärjestys hieman väärä...

    Miksette vaihda kuljetusvuoroja tai päivää, jolloin vuorovaihtuu? Jos lapsi vaihtaisi isältä äidille ja toisin päin vaikka vasta lauantaiaamuisin tai sunnuntaina?
  15. S

    Mies ei suostu viemään lastamme lääkäriin...

    Kaikille singulair ei auta ollenkaan! Joko isä ja lapsi löytyi?
  16. S

    Kukas haluais positiivista juttua yyveenä? Pistetään kiertämään ....

    Kaikki hymyilevät hymiöt käytetty, mutta olisi ollut helppoa laittaa kaikille sama :D
  17. S

    Kukas haluais positiivista juttua yyveenä? Pistetään kiertämään ....

    Et voi lähettää samaa viestiä useampaan kertaan... :ashamed:
  18. S

    Kuinka kirjoitan jollekin yksityisviestin?

    Löydätkö hänen kirjoittamiaan viestejä hakua käyttämälllä? Kirjoita hakuun nimimerkki, tai jos muistat sanatarkasti jonkun otsikon tai lauseen hänen kirjoittamastaan viestistä.
  19. S

    Kakku hukassa

    Pumpulikakku Helppo, herkullinen pumpulikakku tunnetaan myös perunajauhokakkuna. Uutta makua saat lisäämällä taikinaan joukkoon 0,5 dl silputtua minttua, sitruunamelissaa, sitruuna- tai kanelibasilikaa. Gluteenittomana kakku sopii moneen kahvipöytään; muista jauhottaa vuoka gluteenittomilla...

Yhteistyössä