Hakutulokset

  1. M

    lapsenne lempiruoka

    10 v ei tykkää mistään...
  2. M

    Suosittele tietokonepeliä 7v. täyttävälle tytölle!

    \ Näistä alkupolku -peleistä meilläkin on tykätty.
  3. M

    Mitä tänään ruokana?

    Pelkkää nuudelia. Meidän perhe tykkää. Maillä on maanantai nuudelipäivä. Lapsen kaveri näki ja koki sen kerran ja ihmetteli mitä me oikein syödään kun ei ollut lihaa ja kastiketta nuudelin kanssa :ashamed:
  4. M

    mä en enää kestä

    :hug: Mulle tuli mieleen että kun lapsi nukkuu päiväunta niin yritä ottaa itse ihan rennosti sen aikaa. Levätä ja tehdä pikkusiivoiksia jos huvittaa. Ja muista syödä terveellisesti tai ainakin joka päivä.
  5. M

    "myöhään" kävelyn aloittaneita?

    Meillä ipana oppi kävelemään 1v 4 kk. Nyt pari kuukautta myöhemmin kävelee ja juoksee ja osaa jo mennä pari rappustakin jos sattuu olemaan kädet täynnä tavaroita ettei saa tukea otettua.
  6. M

    Lempibändi/-laulaja?

    pelle miljoona
  7. M

    yösyöppö...

    meidän 1v 5 kk juo öisin... Tarvittais kai äidiltä enemmin sisua syöttöjen lopetukseen
  8. M

    Kengistä

    Tätä minäkin tulin kyselemään. Lapsi 1,5 v on käyttänyt vielä ulkona talvisaappaita, mutta tänään ostin sille saappaat ja pitäisi kai ostaa kesäkengätkin. Huomenna ajattelin laittaa sille saappaat vaikka täällä ei märkää olekkaan.
  9. M

    Kengistä

    Tätä minäkin tulin kyselemään. Lapsi 1,5 v on käyttänyt vielä ulkona talvisaappaita, mutta tänään ostin sille saappaat ja pitäisi kai ostaa kesäkengätkin. Huomenna ajattelin laittaa sille saappaat vaikka täällä ei märkää olekkaan.
  10. M

    lapsi ei sopeudu hoitoon

    Lapseni (nyt 1 v 6 kk) aloitti vuoden alussa perhepäivähoidossa. Se itkee vieläkin aamuisin kun sen jättää hoitoon. Luulen että se pelkää kovaäänisesti komentelevaa hoitajaa, joka siis pitää lapsille hyvää kuria huutamalla koko ajan jollekulle lapsista. Itse olen aika hiljaista tyyppiä;-)...
  11. M

    sun ja mun rahat

    Meillä on samat kuviot kuin coconutilla. Paitsi kaksi lasta. Ollaan avoliitossa. Meillä on menty jopa niin pitkälle että kun esim äitiysloman aikana mun rahat ei riittänyt puoliin meidän kuukausittaisista menoista niin mies sitten lainasi mulle. Joka kuukausi mä olen sille enemmän ja enemmän...
  12. M

    hemoglobiini

    Neuvolassako teidän lapsilta on hb mitattu? Meillä mitataan vaan pituus ja paino.
  13. M

    Päivähoitoon sopeutuminen

    Meillä aloitettiin hoito vuoden alussa. Eka viikko oli ihan hirveä. Toinenkin vielä, mutta nyt menee jo ihan kivasti. tietysti välillä itkettää siellä, mutta on myös mukavaa useinkin. Ei enää itke kun jätän hoitoon tai haen sieltä. Odottele rauhassa muutama viikko. Ja jos vielä kuukauden...
  14. M

    Millähän sitä sais muksun....

    Minä kärryttelin just omani sisällä uneen. ensin se istui vaan vaunuissaan katsomassa kun minä tiskasin ja sitten kun sen pää alkoi nuokkua pistin sen selälleen ja työnsin hiukan vaunuja ihan täällä sisällä :whistle: vaikka tollainen sisällä kärryttely onkin periaatteessa ihan idioottihommaa.
  15. M

    oisko myydä turvakaukaloa?

    Minä voisin myydä meidän kaukalon. Nouto Turusta menetelmällä. Se on ihan siisti tummanharmaa haaleilla vaaleilla raitaruuduilla. Pistän kuvan tulemaan jos jotakuta kiinnostaa. Hinta olisi vaikka noin 50 e.
  16. M

    hassuja tapoja säästää

    Ei käytetä talouspaperia vaan keittiössäkin vessapaperia. Rikkikuluneet lakanat leikkelen pyyhkeiksi. Ipana kakkaa monta kertaa päivässä ja pehva on sitten myös pestävä monta kertaa päivässä. Pyyhkeitä riittää vaikka laittaakin aina pehvankuivauksen jälkeen pyykkiin...
  17. M

    turvaistuin pitkillä henkseleillä

    Missä turvaistuimessa on tarpeeksi pitkät henkselit toppapuvun ja kuravaatteiden kanssa pidettäväksi? Ostan sellaisen meidän kakkosautoon. t. nimim. hermot menee...
  18. M

    Itkunsekaista soperrusta...

    En tiedä onko tästä vastauksesta apua vai haittaa. Siis tarkoitan että älä välttämättä ota meiltä mallia, mutta kerron nyt kuinka meillä oli. Ipana on nyt 1v 4 kk. Se eli melkein puoli vuotta tosi vähällä ruualla. Lounasaikaan se söi kunnolla ruokaa ja välipalalla jogurttia. Annettiin sitten...
  19. M

    Tykkääkö taaperonne hernekeitosta?

    1v 4 kk on saanut muutaman kerran purkkihernekeittoa. Suolaistahan se on, mutta ipana tykkää kovasti.
  20. M

    Reimatec ja Lassie

    Miksi Reimatecin haalari (130 e) on parempi kuin Lassien haalari (30 e)? Vai onko?

Yhteistyössä