Hakutulokset

  1. S

    Esikoishaaveiden taaperot

    Monet on jo töissä, mie aion olla kotosalla aina siihen asti kun kuopus on 3v. OLETETTAVASTI meille riittää nää kaks muksua, mutta eihän sitä koskaan pidä sanoa ei koskaan ;) Ihan outo foorumi nyt, joten en oo hirmusti täällä käyny. Pitkään aikaan en päässy ensin edes kirjautumaan. Kiva...
  2. S

    G: Ikimuistoisin hetki miehesi kanssa?

    Poikamme syntymä oli se kaikkein liikuttavin (tyttö tuli kiireellisellä sektiolla, niin siinä mies ei ollut mukana), myös todella ihania hetkiä on koettu ulkomailla. Kosinta Tunisiassa sekä häämme oli myös todella upeita hetkiä :heart:
  3. S

    Esikoishaaveiden taaperot

    Toivovalle kovasti onnea!! :heart: :flower: Monet kyllä jo raskaana ja toista odottamassa, tosi ihana juttu! =) Meillä menee kivasti, mies onneks on yhteensä 5 vkoa lomalla niin saa kivasti apuja. Kaikki soljuu oikeen hienosti, mitä ny tyttö tykkäis olla koko ajan rinnalla.. Nooh, jospa...
  4. S

    2 vauvaa kuoli vanhepiensa sänkyyn

    Mua harmittaa ku meil on nyt perhepeti, mutta kohta siitä on taas pakko luopua (kuten esikoisenkin kanssa) kun mä en pysty nukkumaan ja oon ihan jumissa aamulla :(
  5. S

    KESTOILIJAT! KUMPI NÄISTÄ PAREMPI?

    Meillä parhaita on hamppuiset MannaMaan perhostaittoimut ja nyttemmin oon niiden kaverina käyttänyt siinä lähimpänä ihoa noita froteetiimoja. Vielä ei oo kokemusta toimivuudesta (aiemmin laitoin perhosen kaveriksi alle bamboo doublerin ja toimi oikein kivasti), mutta pian tietää :)
  6. S

    Nyt se on sitten tullu

    :laugh: Nooh, kyllä se ohi menee.. Tai ei ehkä ohitse, mutta jospa saisit hillittyä sen siihen asti kun oot ite kuosissa :) Tsemppiä! :hug:
  7. S

    KESTOILIJAT! KUMPI NÄISTÄ PAREMPI?

    Riippuu mitä haluaa. Bambu imee hitaammin mutta paremmin. Frotee imee nopeasti ja levittää kosteutta paljon paremmin. Itse siis suosin esim. froteetiima + bambuinen perhostaittoimu -yhdistelmää :)
  8. S

    Nyt se on sitten tullu

    Mulla on 6 päivän ikäinen vauva ja se on niiiiiin ihana!! :heart: :heart: Tuhisee ja tuoksuu niin ihanalle, on kiltti (toistaseks) ja vain syö sekä nukkuu. Ei voi kun katsella ja ihailla :flower: Helpottiko :xmas: ?
  9. S

    Selkäsauna demonstraatio loi kuria taloon

    Munkin mielestä on kurjaa, että jotkut ajattelee uhkailun ja väkivallan olevan hyvä juttu. Sitenhän lapsi vain oppii itse vihaamaan ja käyttämään väkivaltaa, jos hänelle niin tehdään. Miksi esim. opettaa lapselle, ettei saa lyödä jos itsekin lyö.. Onkohan kenties hieman ristiriitaista?
  10. S

    Nyt se on sitten tullu

    Ja mun mielestä raskauspahoinvoinnit ei mitään vauvakuumetta poista, ku mullei oo semmosta näinä kahtena kertana edes ollu :D Valvotut yötkin jäi "vaan" 9kk ajanjaksoksi, joka on ihmiselämän mittapuuna tosi lyhyt aika.. Ja sektiokin mulle tehtiin ja nyt mietin, että en halua enempää lapsia. Mut...
  11. S

    Nyt se on sitten tullu

    Mikset oo kunnossa?
  12. S

    Mikä nimi sopisi tälle pojalle? *kuvia*

    Mun mielestä näytti ihan Otto pojalta. Vaikken sikäli kyllä Otto nimestä pidäkään.. hmmm.. B)
  13. S

    Ovistesti hölmöilee?

    Ovistesti voi mun ymmärtääkseni reagoida plussana myös tulevien menkkojen vuoksi. Mut toivotaan, et oisit raskaana :)
  14. S

    Esikoishaaveiden taaperot

    TA tais vähän osoittaa mieltään? :D meil Atte joskus on aika välinpitämätön mulle sen alun pari minuuttia ku haetaan se hoidosta jos on ollu yön yli. Mut pian kyllä antaa jo pusuja eikä oo enää möksis :D Talvis ihanaa, että kaikki oli ultrassa hyvin! :flower: Meille sitten syntyi tyttö...
  15. S

    Olenko nyt voittanut 750,000 puntaa? :D

    Mun oli iha pakko avata toi sähköposti koska toi tuli mun toiseen osoitteeseen, johonka tulee muutoinki roskapostia. Se ol vaa nii hauska kahtoa ja miettiä, et meneeköhä oikeesti jotkut ihmiset tuoho lankaan..
  16. S

    Raskausmyrkytys ja esikoisen hoito

    Eikö kukaan osaa kommentoida mitään :ashamed: ?
  17. S

    Raskausmyrkytys ja esikoisen hoito

    Joskus on tullu mietittyä, että kuinka käytännössä toimitaan ko. tilassa? Eli jos siis olisi tosi paha raskausmyrkytys ja naisen pitäisi olla sairaalassa, miten esikoisen hoito järjestyisi? Tulisiko esikoinen laittaa miehen työvuorojen ajaksi (esim. jos miehen työvuorot olisivat...
  18. S

    Kuinka paha juttu on, jos juo 1 lonkero alkuraskaana ?

    Aivan kaaaaauuuuhea juttu B)
  19. S

    Surkeeta kun Vanhanen erosi

    Oho, on se vaa hyvä joskus palstallaki kävästä ni pysyy juttujen tasalla :D
  20. S

    Esikoishaaveiden taaperot

    Sompio 12.8 :) Eli ny menossa siis 36+2. Itse asias olo on jo parempi, tai siis sillain et paineet pysyy suht ok lukemissa (138/91) ja neuvolassa eilen pissa ol +/- eli vähäistä :) hb oli 100. Turvotus jaloissa ei oo enää pahaa laisinkaan (toki semmonen, joka ei oo mun jalkoja nähny ni...

Yhteistyössä