Hakutulokset

  1. anjamarita

    40+ so what wol.13

    Heipat :) Jännittäviä uutisia, tsemppiä kaikille ja viivan vahvistumista MUR-MUR ! Minut voisi ottaa tuolta listalta pois, kun kuumeilut jääneet, kiertokin jo puoli välissä. Käyn kyllä täällä silloin täällä kuulumisia lueskelemassa. On niin kaunis ilma =) Kohta lähdetään tytön...
  2. anjamarita

    40+ so what wol.13

    KP 2 että silleen taas :( Oltiin viikonloppuna tallinnassa hotellilomalla :heart: (la aamuna mentiin su iltana palattiin), kylläpäs oli virkistävää (tyttö oli kaveripariskunnalla hoidossa). Plussatuulia +++++++++++++
  3. anjamarita

    40+ so what wol.13

    Mulla kp 16 :)
  4. anjamarita

    40+ so what wol.13

    Täällä KP 1 :( yrityskertoihin vois laittaa et yli 1v. niin ei tartte sitäkään joka kk vaihtaa
  5. anjamarita

    40+ so what wol.13

    Kyl päivittäjältä on menny pävät vähän sekaisin :( Mul on tänään tiistaina KP 17 sivun ekassa listassa olivat kpt vielä oikein mut seuraavassa oli kai ykkönen tippunu pois. Ei yritystä tässä kierrossa meillä, viikonloppuna o+ mut liian kiire aikataulu oli kummallakin :( Naapurin tytölle...
  6. anjamarita

    40+ so what wol.13

    Hei kaikille =) Kp:t oikein. Olinpa unohtanut kertoa että ikää taas kertyi viimekuussa yksi vuosi lisää :O Plussatuulia +++++++++
  7. anjamarita

    40+ so what wol.13

    KP1 täällä : / Plussatuulosia, viivojen vahvistumisia sekä tsemppiä itsekullekin kuka mitä tuntee nyt tarvisevansa tällä hetkellä :)
  8. anjamarita

    40+ so what wol.13

    Kp 1......uusi kierto siis : / Plussa tuulosia ++++++++++++
  9. anjamarita

    40+ so what wol.12

    Hei päivittäjät!!!! mulla on tänään kp 6 / 28-32 eikä kp 5 :)
  10. anjamarita

    40+ so what wol.12

    Huomenta :) Täällä KP 1 :'( Plussatuulia ja tsemppiä :D
  11. anjamarita

    40+ so what wol.12

    Moro =) Etelästä palattu sunnuntaina, kyl oli liian kuuma olla siellä. mulla niska ja hartiat palaneet (iho alkaa irtoomaan) vaikka laitoin suojakerroin 30 aurinkovoidetta. Tytöllä joka oli tasan yhtä paljon ulkona ja altaalla ei mitään muuta kuin rusketusta (ne etelänmaalaiset geenit), tasan...
  12. anjamarita

    40+ so what wol.12

    mur-mur mul on jo kp 8on varmaan päivittäessä mennyt sekaisin :) Täällä Alanyan helteessä tytön kanssa ollaan, tytön sukulaisia nähty alkuviikosta. Hikeä pukkaa kun on niiiiin kuuumaaa!!!! En nyt muista mitä piti kommentoida, mut Tarrasukkia plussanneille ja +++++puhureita niitä...
  13. anjamarita

    40+ so what wol.12

    Jep Jep .... KP 1 toivottavasti täti katoaa jo alku viikosta kokonaan et siellä helteessä ja altaalla olis helpompi olla. Puolet tavaroista pakkailtu, kyl se on ikävää hommaa :( Onnea plussanneille :heart: . Plussa tuulia +++++++++++++ niitä tarvitseville =)
  14. anjamarita

    40+ so what wol.12

    Heips =) Negaa testi näytti ainaskin eilen, odottelen tätiä ja toivon että tulis tosi nopeesti jos nyt sitten aikoo tulla. Lähdetään nimittäin tytön kanssa sunnuntaina Alanyaan viikoks ja altaalla olis oltava, sinne ei tätiä kaipais kaveriksi. Mulla kesäloman toinen 2 viikon jakso alkoi...
  15. anjamarita

    40+ so what wol.12

    mur-mur, laita vaan minutkin rktt listalle =) Huomenna mun tyttöseni täyttää 4 v, mennään aamusta neuvolaan ja sit vien hänet puolilta päivin päiväkotiin ja itse menen iltavuoroon. Juhlittiin jo etukäteen lauantaina.
  16. anjamarita

    40+ so what wol.12

    Mur mur .... kyllä nyt jännittää sun puolesta=) Mulla tänään o + eli DPO -1, tuli tuo ovis nyt tosi aikaisin et toivottavasti limis on kerennyt kuntoon. Tervetuloa uusille =)
  17. anjamarita

    40+ so what wol.12

    Tulihan se täti sieltä lopultakin, tänään KP 1 :(
  18. anjamarita

    40+ so what wol.12

    Testit toissapäivänä ja tänään negat :ashamed: Tätiä ei vaan kuulu eikä näy......
  19. anjamarita

    40+ so what wol.12

    Morticia Ovistesteistä sitä että testasin joskus kp 9 ja kp10 haalean viivan sitten oli kp 11 se viiva hävis sit kp 12 tuli hailakka (ja alkoi myös alapää limoittelemaan) kunnes eilen kp 14 tasavahvat viivat niin aamupäivällä kuin iltapäivällä myöhään, tänään kp 15 tuli kipuilut mutta viiva oli...
  20. anjamarita

    40+ so what wol.12

    Heips! Tänään Ovis + eli Dpo -1 Pääsee taas jännäilemään =) Olin juhannuksen töissä ja nyt 2 vapaata.... Tänään ei onneksi enää satelekaan, vähän aurinko yrittää pilkistää. ++++ tuulosia ja muutenkin kaikkea hyvää kaikille :D

Yhteistyössä