Hakutulokset

  1. S

    Kauanko imetit?

    Ensimmäistä 9½kk, toista n. 1½v. ja kolmatta imetän vielä on nyt 1v. 3kk. Kahta nuorimmaista olen täysimettänyt 6kk.
  2. S

    Pelottaa

    Kurja tilanne :hug: Lainasta varmaan saa lyhennysvapaita kuukausia, jos sopii siitä pankin kanssa. Eli maksaisitte vain koron.
  3. S

    Muita, joilla talo pääasiassa lämmitetään puilla?

    Meillä lämmitetään suurimmaksi osaksi koivulla ja jonkin verran "sekapuulla" (mäntyä, leppää yms).
  4. S

    Muita, joilla talo pääasiassa lämmitetään puilla?

    Meillä talo rakennettu v. 2000 ja muutama vuosi sitten muutimme lämmitysjärjestelmäämme niin, että pystymme lämmittämään myös puilla. Puita on omasta takaa, joten tulee huomattavasti halvemmaksi kuin sähköllä lämmittäminen! Meillä on kyllä myös varaava leivinuuni ja takka ja voimme lämmittää...
  5. S

    Pääsin jo kotiin

    :hug: Kovasti voimia suruun. Aika auttaa...
  6. S

    Myöhäinen keskenmeno

    :hug: Teille kaikille kovia kokeneille ja kovasti voimia suruun :hug: Minäkin menetin pikkuruisen pojan rv 20 reilut kaksi vuotta sitten. Rakenneultrassa todettiin, ettei sydän enää syki. Elämältä putosi pohja ja suru oli valtava. Tuntui, etten mitenkään voi selvitä ja jatkaa eteenpäin...
  7. S

    Sain minäkin sitten enkelilapsia :'(

    :hug: Otan osaa suureen suruunne. Me menetimme pikkuisen poikamme rv 20 pari vuotta sitten. Tuska ja suru olivat aivan musertavia aluksi, vain aika on auttanut. Vieläkin silti on välillä kova ikävä menetettyä :'( Paljon voimia teille! Jos haluat jakaa ajatuksia ja jutella kohtalotoverin...
  8. S

    Röntgen ja raskaus

    Minä jouduin myös käymään röntgenissä rv 10. Suojasivat hyvin ja ihan terve lapsi syntyi. Monesko viikko sinulla on menossa? Pikaista paranemista!
  9. S

    mitä suurta olet voittanut jossain arvonnassa ja mitä?

    Dvd-soittimen muutama vuosi sitten
  10. S

    Kausi-influenssarokote, kannattaako ottaa perusterv. alle 1v?

    Me otimme 11 kk:n ikäiselle pojallemme sekä kausi-influessa että sikainfluenssarokotteen. Terveydenhoitaja sanoi, että aika pahoja jälkitauteja on tullut ihan kausi-influenssastakin. Muutenkin lapset ovat saaneet kaikki rokotteet ja nuorimmainen lisäksi rotavirusrokotteen.
  11. S

    Minkä pituisia päikkäreitä 1-vuotialla

    Poika täyttää pian vuoden ja nukkuu yleensä päivällä 1-2h. On ollut huono nukkumaan päivällä jo pitkään. Yöunet n. 10h, mutta heräilee usein monta kertaa. Omaa aikaa ei juuri ole ja sen kyllä huomaa... Lohdutavaa kuulla, että myös muilla vähäunisia lapsia.
  12. S

    Kuinka moni on naimisissa?

    :hug:
  13. S

    Kuinka moni on naimisissa?

    Kun aloitin palstailun, olin juuri kokenut keskenmenon rv 20. Siitä siis nimimerkki... Vaikka elämässä on paljon myös ilonaiheita, niin tuo suru ei sydämestä häviä.
  14. S

    Kuinka moni on naimisissa?

    Ensi vuonna tulee 15v täyteen :D Kirkossa vihittiin ja vieraita n. 100
  15. S

    Elämäsi suurin suru

    Keskenmeno rv 20
  16. S

    ***Keskenmenon jälkeen plussanneet joulukuu***

    Täällä huhuilee entinen palstalainen :wave: En tiedä muistaako minua kukaan, mutta ainakin Vernalis ja Julietta ovat tuttuja nimiä :) Teille molemmille hurjasti tsemppiä loppuraskauteen! Pian teillä on jo pikkuiset tuhisijat sylissänne Vuosi sitten elimme jännittäviä aikoja, kun...
  17. S

    Apteekkin paloi taas rahaa

    Jotkut lääkkeet ovat kyllä tosi kalliita... Raskausaikana (rv 10 lähtien) jouduin piikittämään verenohennuslääkettä Klexanea. Kymmenen ruiskun paketin ovh oli lähes 90e |O ja yksi paketti riitti viideksi päiväksi. Onneksi sattui kaikki ostot saman kalenterivuoden puolelle, niin loppuajasta ei...
  18. S

    Kiinteiden aloitus! Miten tiuhaan uusia ruokia?

    Meillä poika aloitti myös 6 kk:n iässä soseiden syömisen. Ensin kasviksia (peruna, porkkana, maissi, kukkakaali jne.) sekä hedelmäsoseita. Tämän jälkeen aloitimme lihat ja viimeiseksi viljat. Nyt maistellaan jo hapanmaitotuotteita ja muutaman viikon sisällä aletaan maistella tavallista maitoa...
  19. S

    Laskimotukos:Klexane/Fragmin-piikittäjiä?

    Minulla todettiin viimeisimmässä raskaudessani veritulppa rv 10. Klexane-lääkitys aloitettiin heti ja viimeiset pistokset laitoin pari päivää synnytyksen jälkeen. Eli jouduin piikittämään reilut 30 viikkoa, kaksi kertaa päivässä. Pistin kaikki piikit vatsaan, vuorotellen navan molemmin...
  20. S

    Tänään ois sitten keskenmenon rv 20+4 jälkeinen jälkitarkastus

    :hug: Tiedän tunteen... Kaksi vuotta sitten olin samassa tilanteessa. Pikkuruinen poikamme todettiin kuolleeksi rakenneultrassa rv 20+1. Oli todella vaikea mennä jälkitarkastukseen äitipolille makaamaan samaan huoneeseen, missä keskenmeno todettiin. Keskenmenon syy ei valitettavasti selvinnyt...

Yhteistyössä