Hakutulokset

  1. L

    Pikkuse hävetti

    No ei todella jääny, ja noi liivitkin, ei todella kenenkään silmille sopivat! :ashamed: Että ton tytönkin pitää aina sukeltaa ovelle ekana ja vielä lähtee karkuun. Kyllä ne katto että mitä nakupellejä sieltä pölähti, ensin tulee lapsi alasti ja äiti seisoo vielä läpinäkyvillä liiveillä...
  2. L

    Pikkuse hävetti

    Olis ees ollu joku tuttu mutta kun ei, tossa lähellä asuu ja kiva moikkailla kun menee ohi :ashamed:
  3. L

    Pikkuse hävetti

    Kiva morjestella tossa lähinaapuria kun tissit melkein paljaana seisoo ovella :ashamed: Vielä nää mun siivousliivit mitkä paistaa läpi. :headwall: Kyllä sen ukon emäntäkin vähän katto että mitä hemmettiä :laugh:
  4. L

    Pikkuse hävetti

    Olin just tissiliivisilläni tossa kun joku koputti oveen, no tyttö lähti juokseen ovelle ja tietty aukas sen ja lähti juokseen nakuna tonne pihalle. Minä kiireesti vedän paitaa päälle ja perään. Ukko kysy kaapeleita lainaan ja minä en siinä tohinassa edes ymmärtäny ja sanoin että en tiedä mitkä...
  5. L

    Entä loukkaanuinko mä turhasta?

    Mutta voiko noin vastata suoraan kysymykseen, kai sen nyt tietää rakastaako.
  6. L

    Miltä ikäisenä sulta on vielä kysytty papereita?

    Joskus kysytään vieläkin, tosin alkossa en käy koskaan mutta muualla. 26v. Olen erittäin otettu jos kysytään, välillä oikeen odotan innolla tai teksi mieli sanoo että kysy nyt että saan hyvän mielen :whistle: :D
  7. L

    Entä loukkaanuinko mä turhasta?

    No kyllä minäkin loukkaantusin ja aika pahasti jos ei vastais, kyllä tuohon pitäis osata vastata. Itekään en useesti noita sanoja käytä mutta näytän kyllä muuten että välitän, ja ihan varmasti vastaan jos mies kyy että rakastanko. Enkä kyllä painostamisena kysymystä ottais.
  8. L

    onko teillä tapana tuuppia miestänne jos kattoo jotain pitempään

    Nauratti vaan kun käveli meidän ohi nuoripari ja se mies jäi tölläämään siihen jotain, luulin että minua mutta en kyllä tiedä kun ei paljoo ole kattomista.:whistle: Tämä nainen kumminkin meni miehen taakse ja tuuppas vauhtia, kamala kalkatus kävi vaan kun jatkoivat matkaa :laugh:
  9. L

    Pakkoko on joka asia ostaa mitä jollain muulla

    Kohta sillä on varmaan ravihevoen pihassa jos se kuulee että joku on ostanu hevosen.
  10. L

    Pakkoko on joka asia ostaa mitä jollain muulla

    Niin viimesen päälle kade kaikille jos jollain on jotain mitä sillä ei, se on sitten saatava oli rahaa tai ei. Kyllä se jotain keksii aina.
  11. L

    Pakkoko on joka asia ostaa mitä jollain muulla

    Yks sukulainen on niin raivostuttava |O Joku ostaa auton niin heidänkin on ihan pakko ostaa vaikka ihan hyvä on entinenkin, joku ostaa talon niin heidänkin on ihan pakko muuttaa, joku uusii huonekaluja, heidänkin on ihan pakko saada uudet :headwall: Sitten valitetaan kun ei ole rahaa :o |O...
  12. L

    Tiedättekö onko jotain rasvaa olemassa banda silmille?

    Ja mistäs näitä sitten saa?
  13. L

    Tiedättekö onko jotain rasvaa olemassa banda silmille?

    Kyllä joo, mulle tulee muuten tossa sanassa joka kerta virhe, joku pinttymä jääny päähän :laugh:
  14. L

    suhdesotku

    poliisia taas ei haluais asiaan sotkee. kaveri oli sitä mieltä että menee vetämään sitä heilaa kuonoon jos vielä jatkuu, se ei kuulosta kovin hyvältä idealta.
  15. L

    suhdesotku

    Juu unohdinkin mainita että minusta ei ole kyse, kaverilla tämmönen ikävä systeemi päällä. Olin itekin todistamassa että aika hullu on miekkosen heila.
  16. L

    suhdesotku

    Tän heilan mielestä sinä oisit vikitelly sen miestä suunilleen väkisin, ja miehessä ei mitään vikaa ole. :whistle: Siinä ei paljon salaliittoja voi kehitellä.
  17. L

    suhdesotku

    Jos tämä nainen ei usko sinua mitä sille sanot ja haukkuu menen tullen ja ihmisten aikaan huutelee asiasta.
  18. L

    suhdesotku

    Jos tämä miehen heila ei jättäis sinua rauhaan vaan joka tilanteessa haukkuis tai vastaavaa.
  19. L

    suhdesotku

    Tapaat miehen joka tuntuu kaikinpuolin ihanalta, kerkeette tutustua jo aika hyvin kunnes selviää että miehellä onkin vielä suhde myös entiseen heilaansa josta on sanonu olevansa eronnut. Mies on tienny että et ikinä sen kanssa olis alkanu minkäänlaiseen suhteeseen jos olisit totuuden tienny...
  20. L

    Pitihän se arvata! Surmaaja oli koulukiusattu!!!!! Siitä saitte kiusaajat!

    Ei se hyvää tee kun vuositolkulla kiusataan, siinä on aikamoinen taakka kannettavana ja yritä siinä sitten pysyä järissäs. Apua olis tarvinnu tämä poika mutta ei sitä ilmeisesti saanu. Tekoa tuskin kukaan vähänkään järjissään oleva hyväksyy. Minua kiusattiin koulussa, ja olin erittäin...

Yhteistyössä