Hakutulokset

  1. HeviäPRKLE

    Onks tääl muita jotka koettaa pitää raskausajan kilot kurissa?

    Niin ja en ihan älyttömästi liiku enää. Jo kevyt kävely aiheuttaa kipeitä supistuksia.Kuitenkin pyrin viemään tytön eskariin kävellen. Siinä tulee 20minsaa kävelyä päivässä..plus hyötyliikunta..pihatyöt ja siivoaminen..
  2. HeviäPRKLE

    Onks tääl muita jotka koettaa pitää raskausajan kilot kurissa?

    Sairastuin raskausdiabetekseen ja aloin syödä terveellisesti. Nyt paino putoaa lähes kilon viikossa.Musta kärsii lähteäkin. Kymmenisen kiloa on tullut.Rv.30. Toivon että paino putoais edelleen..
  3. HeviäPRKLE

    RD ja selkeästi huonontunut sokerinsietokyky... Vinkkejä!

    Jokaisella tuntuu olevan omat kompastuskivensä radissa. Kokeilemisen avulla selviää mitä kärsii syödä ja mitä ei. Mulle passaa aamuiset hiilarit. Syön kaurapuuroa kunnon lautasellisen ja siihen mustaviinimarjoja päälle. Toisinaan syön lisäksi omenan jos tuntuu että jotain haluttaa lisäksi.Ja...
  4. HeviäPRKLE

    Jokos teillä on ensi kesän lomasuunnitelmat selvillä? Ja tiedätte koska pidätte lomaa/miehenne pitää?

    Ensimmäistä kertaa vuosiin saan olla koko kesän kotona.Jään äitiyslomalle kesäkuun alussa, ja lomapäiviäkin on pitämättä, jotenka joskus toukokuun puolella jo saan jäädä kotiin :) Esikoisella alkaa koulu sopivasti syksyllä ja toisella lapsella eskari. Ihan nappi ajoitus vauvalle :heart...
  5. HeviäPRKLE

    Laittakaa kuvia komeista miehistä!!!

    Sitten vielä tämä babyface joka jostain kumman syystä vetoaa :p
  6. HeviäPRKLE

    TATUOINTIGALLUB: löytyykö kuvia? millaisia?

    onhan nää täällä olleetkin..
  7. HeviäPRKLE

    Kellään kokemusta Racoonin haalareista?

    Pakko mun on vissii sitten palauttaa tuo..typy olis halunnut sen Polariksen kans.Ois pitäny uskoa :D Nyt vaan oli pakko tilata molemmille puvut kun paikallisessa Anton&Ninassa ei ollu mitään mikä kiinnostais.. Oliskos sitten muita merkkejä mitä suosittelisitte? Reima,Remu,Lassie,Ticket...
  8. HeviäPRKLE

    Kellään kokemusta Racoonin haalareista?

    meidän tyttö on justiin hoikka, ja ajattelin ettei voi olla tuossa puvussa, mutta itse sanoi että tykkää, eikä vaivaa vaikka haarat roikkuu. Taitaa olla viimeinen Racoon meillä. Jos pitää vielä pukuja haukkua niin pojalle tilasin Molon Polaris-haalarin ja yllätyin sen pienestä mitoituksesta...
  9. HeviäPRKLE

    Kellään kokemusta Racoonin haalareista?

    Tilasin tytölle moisen ja tuo koko vähän mietityttää. Puku tuntuu muuten sopivalta mutta haaraosa on mahottoman alhaalla. Jos se nostaa oikealle korkeudelle niin lahkeet on lyhyet. Pitääkö tuon haaraosan siis "roikkua" ? Racoon talvihaalari Heartmade - pinkki (R-2166-PIN) - Keltainen Kettu
  10. HeviäPRKLE

    jos saisit valita minkä tahansa auton minkä ostaisit?

    Eikö vaan!! Nim. Top Gearia tuijottava :D
  11. HeviäPRKLE

    jos saisit valita minkä tahansa auton minkä ostaisit?

    No kun vaikea valita Veyron- vauhtinsa vuoksi 55-chevy- klassisen kaunis Chrysler 300c Hemi- perheautoksi Ja sitten vois olla semmonen "mää oon helevetin rikas"-autoksi joku Ferrari,ihan sama mikä :D ja nainen olen..
  12. HeviäPRKLE

    Luulen ettei olla ainoita, kotivakuutuksen käytöstä...

    Missä teillä on kotivakuutus?Ja onko laaja? Me justiin katellaan mistä otettais kun talo ostettiin....ei olla päästy vielä lopputulokseen...
  13. HeviäPRKLE

    Ostaako väki vielä meandia?

    me & i (googleta)
  14. HeviäPRKLE

    Esittäydyitkö kun tulit palstalle?

    Aries, ai sää oot mies :D
  15. HeviäPRKLE

    Paljonko teillä jäljellä asuntolainaa alkuperäisestä?

    odotellaan vasta pankista puhelua, josko saatais lainalupaus :) Taloa etsitään..

Yhteistyössä