Hakutulokset

  1. mirkamaria

    kilpirauhanen

    :D
  2. mirkamaria

    kilpirauhanen

    nostelen vielä hetken,jos vaikka joku haluais vielä keskustella asiasta.
  3. mirkamaria

    Vettä keuhkoissa (ei mulla). Kertokaa syitä mistä voi johtua?

    mu yhellä tutulla on asbestikeukot ja kerää nestettä keuhkoihin,hän on sähkömies ammatiltaan ja 60v mies joka aikoinaan ollu paljon rakennuksilla töissä,ennen vanhaan käytettiin asbestia rakennuksissa paljon ja tämä mies oli sillon altistunut siihen. älkää kysykö mikä on asbesti,ku en...
  4. mirkamaria

    kilpirauhanen

    näitten oireitten lisäksi epäilin tätä tautii myös siksi kun kaikilla naisilla meijän suvussa on tullut tuo kilpirauhasen vajaatoiminta ensimmäisen lapsen syntymän jälkeen,ja aattelin jos minäkin passaisin joukkoon.....kai se selviää.
  5. mirkamaria

    kilpirauhanen

    no mikä oli sitten syy siihen että otettiin sulta arvot?en pahalla kysy...
  6. mirkamaria

    Olet joutunut kolmen päivän saikulle ja äitisi soittaa, mitä hän sanoo????

    lähettis mut psykologille ilman mun lupaa,ja hössöttäi mun ympärillä ja varmaan soittais vielä lastensuojeluun että minä en jaksa lapsien kanssa....että semmonen äiti....
  7. mirkamaria

    kilpirauhanen

    ei mulla varmaan sit oo kilpirauhanen.mun oireet: jatkuva väsymys,ajatuksen hitaus(masennus?) , äkkipikaisuus,palelu ja hikoilu,pistävä otsa päänsärky, unohtelu,kuiva iho(atoopikko) ,menkat on runsaat ja tulee harvoin,turvotus silmissä ja mustaakin mustemmat silmänaluset. mun kaikki oireet...
  8. mirkamaria

    kilpirauhanen

    kilpirauhasen vajaatoiminta! mitkä ovat oireet mitä te tiedätte? mulla on joitain erinäisiä oireita mutta tahdon tietää niin paljon kuin mahdollista. mulla on lääkärin aika parin viikon päästä ja miettisin että miten nämä arvot otetaan,verikokeellakon kyynärtaipeesta?
  9. mirkamaria

    Nostetaan mammat meteli imetyspaikkojen/lastenhoitohuoneiden puolesta!!!

    ite imetin kyllä aikoinaan missä vain,hankalin paikka oli ruuhkabussi mihin vielä änkes yks mummeli mun viereen istumaan. ei mulla ollu mitään näkösuojaa muuta ku vauva,eikä kukaan oo koskaan tullu valittaan.....joskus täytyy vaan olla röykeä.
  10. mirkamaria

    Mitä olet tänään tähän mennessä saannut aikaseksi?

    raivasin olohuoneen leluista ja tein lounasta....siinä se :D
  11. mirkamaria

    pikkunaposteltavaa perunasta!

    onnistui potut aikas hyvin,taidan laittaa asteita uunin seuraavalla kerralla vähemmän....pehmeitä ja maukkaita sisältä mutta mausteet vähän kärvähti :whistle:
  12. mirkamaria

    no nyt on ihan pakko...ku tossa toisessa ketjussa puhutaan muumeista....

    eli jos asuisit muumilaaksossa niin mikä hahmo olisit? perustelut? ite olisin luultavasti muumipeikko,kiltti ja ystävällinen mutta lapsekkuus ei ole kadonnut.
  13. mirkamaria

    pikkunaposteltavaa perunasta!

    ok,täälä vielä jänskäillään....heh :D
  14. mirkamaria

    pikkunaposteltavaa perunasta!

    saas nähä mitä niistä potuista tulee,ne on nyt lohkoina uunissa....tuntuu niin yksinkertaiselta että voiko tämä oikeasti onnistua :whistle:
  15. mirkamaria

    onkohan hirveesti haittaa jos reilu puolitoistavuotias on syönyt yhden huulirasvan?

    jos olis vaarallista ni ei sitä rasvaa sillon huuliinkaan sais laittaa,eli no hätä =)
  16. mirkamaria

    pikkunaposteltavaa perunasta!

    oih,kiitos teille....täällä pääsee uusavuton keittiöön oppimaan uutta :D
  17. mirkamaria

    onko tää teistä ok???

    kuuluu mummojen tehtävään :heart:
  18. mirkamaria

    pikkunaposteltavaa perunasta!

    kiitos,monta astetta uunin pitäs vähintään olla ja kuinka kauan.jos tekee uunissa niin missä vaiheessa maustetaan pout,tai maustetaanko ollenkaan? anteeksi kyselyt,oon joo vähän uusavuton :ashamed: mitäs ne perunakierteet on?
  19. mirkamaria

    pikkunaposteltavaa perunasta!

    ajattelin tänään tehdä perunalohkoja,joita sit dipataan kotitekoiseen kastikkeeseen. kysymys kuuluukin että keitänkö perunat ensin? kumpi on parempi,pasistanko suikaleet pannulla vai laitanko uuniin? mitä muuta naposteltavaa voi tehdä perunasta?

Yhteistyössä