Hakutulokset

  1. R

    Onnistuneita raskauksia kivesbiopsialla ja icsillä?

    Kiitos Mariainen ja Töpinä! Töpinän kokemukset ovat rohkaisevia ja herättävät toivoa. Mariaisen kokemukset taas antavat sittenkin lisää vaihtoehtoja. Täytynee ottaa selvää, tehdäänkö Tyksissä sterilisaation purkuja. Oli myös hyvä kuulla Töpinän kommentti terveestä, hyvin kehittyneestä...
  2. R

    Onnistuneita raskauksia kivesbiopsialla ja icsillä?

    Mariainen, nyt täytyy kysyä, että missä päin miehesi sterilisaatio purettiin? Vaatiko pitkän odotusajan? Käsittääkseni sitä ei tehdä kovin monessa sairaalassa. Kirjoituksessasi on kyllä järkeä. Ainoa mikä minua mietityttää, on ikäni ja juuri nuo jonotusajat julkisella puolella. Toisaalta tässä...
  3. R

    Onnistuneita raskauksia kivesbiopsialla ja icsillä?

    Kiitos Satunnainen kulkija ja Mariainen! Toivomme varmaan Taivaansilpojan kanssa kumpikin lisää muiden kokemuksia tästä aiheesta. Pohdimme mieheni kanssa sterilisaation purkua, mutta koska sen tekemisestä on jo kymmenen vuotta, onnistumisen todennäköisyys on pieni. Minulla on ikää jo 35...
  4. R

    Onnistuneita raskauksia kivesbiopsialla ja icsillä?

    Tervehdys! Minulla ja miehelläni on kurja tilanne: voimme saada yhteisiä lapsia vain etsimällä siittiöitä kiveksistä biopsialla ja toivomalla niiden hedelmöittymistä icsillä. Haluaisimme ryhtyä yritykseen, mutta kaipaisin kokemuksia onnistumisista. Onnistumisprosentit eivät ole suuria, eikä...

Yhteistyössä