Hakutulokset

  1. Januliittus

    JKL Mammat hohoi!

    Ja mä suuntaan ysin aikaa kotia :D Tai mistäs sitä tietää millainen olo huomen on ;) Autolla sinne kuitenkin tuun, mutta ainahan auton voi jättää systerin pihaan ku siellä kerta ollaan :D ... Niin mikäli menojalkaa alkaa jostain kumman syystä vipattaa :p
  2. Januliittus

    JKL Mammat hohoi!

    vartooja ja minä asutaan vierekkäin, joten voin sanoa että ticoticon luota meille ja kaupunkiin on miltein sama matka :)
  3. Januliittus

    JKL Mammat hohoi!

    Mulla ei oo mitään punaista :o Pitääks mun käydä ostaa tonttulakki että voin kantaa sitä kädessä :D Niin ja tottakai Miiuska- Mukaan vaan :) Ei paikkakunnan vaihdos merkkaa sitä etteikö vois tulla :)
  4. Januliittus

    JKL Mammat hohoi!

    Ilmeisesti meillä on tarkoitus että kaikki mukaan tulijat osallistuu ruoan laittoon, jos mahdollista :) Ja eihän tuosta mitään vaivaa ole että kurkusta ottaa kuoret pois :) Ja olisiko parempi että kaikki täytteet laitetaan eri kuppeihin eikä tee kunnollista salaattia, jos joku ei tykkää jostain...
  5. Januliittus

    Muistakaa! Tänään tulee klo 12.00 Elokuva: Rottatouille, Neloselta

    Tuo rottatouille on hyvä :) Nauhalle menee, mut joskus kyl ostettava se dvd:nä.. antz onkin jo hyllyssä :) Kiitos muistutuksesta!
  6. Januliittus

    Tästä ne pottailut taas alkaa :D

    Kyl meidän lapset on sen pissahädän mun mielestä tunnistanu ihan pienestä asti. Keskimmäinen jopa pidätti sitä pissaa niin kauan että ehdin viemään sen vessaan ja ikää oli siis jotain 5kk :D ( mä opin lukemaan noita tosi aikaisin että milloin se hätä on ) Hänkin aloitti nimittäin pöntöllä...
  7. Januliittus

    Tästä ne pottailut taas alkaa :D

    Anna sille aku ankka jota voi lukee siinä :D Tai jokin muu kiva juttu, jos se vaikka suostuisi siinä istumaan :) Tai potta olkkariin ja poika voi sit itse mennä siihen istuu ku siltä tuntuu =)
  8. Januliittus

    Antibioottikuuri päällä - repii korviaan

    Kyl meillä ainakin on antibiootin vaikuttanu nopeasti ja korvien repiminen jäi. Mut voihan se olla että ne on paranemassa ja niitä sen takia kutittaa, se on niin yksilöllistä. Koitas painaa siitä korvannipukasta.. jos alkaa itkee tai vääntelehtii niin sit se korva voi olla vielä kipee..
  9. Januliittus

    Tästä ne pottailut taas alkaa :D

    No ei tässä mun mielestä ole mitään jaksamista. Samalla sen käyttää pöntöllä ku vaippaa vaihtaa ja ei siitä mitään vaivaa oo :)
  10. Januliittus

    Tästä ne pottailut taas alkaa :D

    Kyllähän sitä motivaatio riittää ku huomaa että se tuottaa tuloksia :) Minä olin myös todella nuori kun vaipat jäi pois..
  11. Januliittus

    Tästä ne pottailut taas alkaa :D

    Poika on 3½kk.. Toissapäivänä teki ekan pissin pönttöön. Eilen tuli kahdet pissit pönttöön ja äsken se teki sinne kakan ja pissin :O En olis uskonu että kolmannenkin lapsen kanssa tämä alkaa näin hyvin =) *avaa sateenvarjon* Viimeks satoi aikalailla p****a niskaan :snotty:
  12. Januliittus

    JKL Mammat hohoi!

    Joo kyl mäkin ajattelin jotain muuta juoda kuin vettä tai limsaa :p Kaupungissa vois pyörähtää, niin mikäli mua sit vielä kiinnostaa sinne lähteä. Jotenkin nuo baarit ei enää niin innosta, mutta ehkä seura tekee siitä mielenkiintoisempaa ;)
  13. Januliittus

    Kohta joutuu varmaan taas lainaa rahaa äidiltä

    ei mitään hajua mikä pankki niillä on. miehellä op.
  14. Januliittus

    Kohta joutuu varmaan taas lainaa rahaa äidiltä

    Ajaa rautaromua... Eli rekkahommia.. On yksityinen pieni firma.. Ei tullu viimeksikään mitään viivästyskorkoja. Mies soitti sinne tänään ja he eivät kuulemma itsekään tiedä että miksi ei ole palkkaa tullu. Ovat heidän mielestään maksaneet kaikille palkan kelle kuuluukin.. Pistävät sen nyt...
  15. Januliittus

    Kohta joutuu varmaan taas lainaa rahaa äidiltä

    Ollaan miehen kanssa puoltoista viikkoa, vai kohta jo siis kaksi viikkoa odotettu että saataisin hänen palkka. Pomolleen on soittanut monta kertaa että missä se viipyy ja sen pomo on soittanu palkanlaskentaan että mikä mättää. Mut kuitenkaan ei olla saatu kuulla syytä. Tän kuun toisen palkan...
  16. Januliittus

    G: Pituus ja paino ja raskauksien määrä?

    146cm/47,6kg (ylimääräistä vielä 6kg) ja 4 raskautta takana.. "Vaurioina" todella löysät, tyhjät ja roikkuvat mummon rinnat. Roikkuva nahka/jonkin verran läskiä mahassa ja isot jenkkakahvat :/ Ja raskausarpia mahassa, reisissä ja pohkeissa + rinnoissa vaikka muille jakaa..
  17. Januliittus

    lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

    Perttu on kiva nimi.. :) Meillä on Janna Annika, Janessa Juuli Emilia ja Eemil Onni Antero :heart: :heart: :heart:
  18. Januliittus

    Minkäikäinen kun sait lapsia???

    Esikoispoika syntyi ja menehtyi 04/05 olin tuolloin 18 Toinen oli tyttö ja syntyi 03/06 ja olin 19 Kolmas oli tyttö ja syntyi 06/08 ja olin 21 Neljäs oli poika ja syntyi 07/10 ja olin 23 ja nyt olen 24 =)
  19. Januliittus

    Nyt kun on ollu puhetta lasten nimistä,niin entäs kotieläimet? =)

    Tiibetinspanieli Casper, rottapojat Vili, Nappi ja Roki :) Akvaariokaloilla ei oo nimiä ku niitä on niin paljon :D venäjänkääpiöhamsteri nimeltään Lisko meni taivaaseen kuukausi sitten :(

Yhteistyössä