Hakutulokset

  1. U

    Mitä teet, kun pystyt tällä hetkellä palstailemaan?

    Sairaslomalla, huomenna takaisin opiskelun pariin oletettavasti. Lapset koulussa ja mies töissä.
  2. U

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat talvella

    Heikunkeikun! Tulin piiiitkästä aikaa tänne, kauan olen potenut "huonoa omaatuntoa" kun en ole saanut aikaiseksi. Joku tuttu nimikin vielä näkyy moni tuttu on plussannut, ihanaa... Itse tein vaikean päätöksen lopettaa kuumeilu, lähdin opiskelemaan ja pakkohan se oli ainakin hetkeksi...
  3. U

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksyllä

    Hei vain pitkästäpitkästä aikaa! Täällä on tapahtunut niin paljon mutta en ole saanut aikaiseksi kirjoittaa mitään kun oma olo on ollut ehkä tasaisen kyllästynyt. Ja ehkäpä epäuskoinen, ei meille enää taida kolmatta tulla kun en halua edes lääkäriin lähteä koska siitä saa vain turhaa...
  4. U

    KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT KESÄLLÄ

    Mulle voi laittaa huomiselle kp1 menkat alkanee silloin kunnolla, tänään tuhrutellut illasta. Taas yksi kierto, sinänsä ihan ok. Itse nimittäin hain opiskelemaan ja nyt jännäilenkin sitten pääsykokeen tuloksia:whistle: pientä suunnanmuutosta tiedossa siis. Samalla kamppailen itseni kanssa...
  5. U

    KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT KESÄLLÄ

    Syksy tekee tuloaan ja työtkin on taas syksyisiä :) Tästä mä pidän maatilan elämässä vaikka välillä inhoankin B) Minulle ei kuuluu mitään erikoista olla möllöttelen vaan ;) Tömpsis Tuon hiivan kanssa kun taistelet... Mulla kanssa on ollut välillä paljon ongelmia aina välillä. Mutta nyt...
  6. U

    Mua niiiiin jurppii äidit, jotka tekevät kaksi lasta putkeen muodon vuoksi

    Hmp, kaikki ei ole mustavalkoista, koskaan! Meillä oli ajatuksena, että toinen lapsi on tervetullut melko pian ja aloitimme yrityksen kun esikoinen oli 8kk tosin taustalla oli se syy, että meillä oli ongelmia esikoisen alkuun saamisessakin mutta elämä yllätti :) Lapsille tuli ikäeroksi 1½...
  7. U

    KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT KESÄLLÄ

    SUNNUNTAI 15.8 HAAVEISSA ESIKOINEN Sanmar82................KM 05/10...............................KP 5/27-30 Tipetsu.....................KM 08/10..............................KP 10/27 An-nie......................KM 08/10...............................KP 12/30-35...
  8. U

    "Mustat" palstailijat-mistä olette nikkinne keksineet?=)

    Yks miun lempparilehmä, jos sitä muistaisi lähteä navetalle kun lehmän nimen näkkee :D
  9. U

    KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT KESÄLLÄ

    Cappucinolle toivettelen viivan vahvistumista :heart: En vielä laittanut plussanneisiin, vaikka sinne kyllä pikaisesti tarvittaisiin lisää porukkaa :D Nallekarkille onnea uuteen kiertoon ja oviksenbongailuun :saint: Täällä podettiin loppuviikosta oksennustautia, nyt olen odottavaisin...
  10. U

    KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT KESÄLLÄ

    MAANANTAI 26.7 HAAVEISSA ESIKOINEN Minttu81..................KM 09/09, 03/10....................KP 8/26 NoBlood...................KM 06/10...............................KP 8/25-28 viirukissa..................KM, TM 07/09........................KP 13/27...
  11. U

    KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT KESÄLLÄ

    Nallekarkki ja Koralli jätin vielä teidät listoille, jkertokaa kun haluat plussanneisiin :) Ja kovasti onnea matkaan! Champion pääsi takaisin listalle, tervetuloa! Taaperox5 onnea uuteen kiertoon! Täällä ei mitään uutta tai no päätin, että jos kolmosta ei ole siunaantunut siinä...
  12. U

    KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT KESÄLLÄ

    TORSTAI 22.7 HAAVEISSA ESIKOINEN Minttu81..................KM 09/09, 03/10....................KP 4/26 NoBlood...................KM 06/10...............................KP 4/25-28 viirukissa..................KM, TM 07/09........................KP 9/27...
  13. U

    KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT KESÄLLÄ

    Katjahei onnea valtavasti :flower: Toivottavasti kaikki päivitykset menivät kohdilleen B) Nepula tervetuloa joukkoon, ikävä että tänne jouduit. Jos haluat kiertopäivät näkymään ilmoita nyt olet tuolla listassa kolmatta kuumeilevissa. Ja miiak toivon parasta toivottavasti saat hyviä...
  14. U

    KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT KESÄLLÄ

    TIISTAI 20.7 HAAVEISSA ESIKOINEN Minttu81..................KM 09/09, 03/10....................KP 2/26 NoBlood...................KM 06/10...............................KP 2/25-28 viirukissa..................KM, TM 07/09........................KP 7/27...
  15. U

    KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT KESÄLLÄ

    MAANANTAI 19.7 HAAVEISSA ESIKOINEN viirukissa..................KM, TM 07/09........................KP 6/27 Liinus.......................KM 02/07,09/09,01&04/10....KP 7/28-29 Sanmar82................KM 05/10...............................KP 13/27-30...
  16. U

    KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT KESÄLLÄ

    SUNNUNTAI 18.7 HAAVEISSA ESIKOINEN viirukissa..................KM, TM 07/09.........................KP 5/27 Liinus.......................KM 02/07,09/09,01&04/10......KP 6/28-29 Sanmar82................KM 05/10.............................. KP 12/27-30...
  17. U

    KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT KESÄLLÄ

    PERJANTAI 16.7 HAAVEISSA ESIKOINEN viirukissa..................KM, TM 07/09........................KP 3/27 Liinus.......................KM 02/07,09/09,01&04/10....KP 4/28-29 Sanmar82................KM 05/10.............................. KP 10/27-30...
  18. U

    KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT KESÄLLÄ

    Miiak, olen pahoillani :hug: haluatko listalle? Laitoin sut nyt taustailijoihin ensi alkuun. Harhaanjohtaja :hug: Lisäsin sut kuumeilijoihin, kyllä tää aika kuluu, mä muistan kun sie kuumeilit toista.
  19. U

    KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT KESÄLLÄ

    Täällä lähdettiin jälleen uuteen kiertoon parin päivän tuhruttelun päälle. Eilen tilasin Lunette kuukupin saapi nähdä "opinko" käyttämään sitä. Mutta näillä keleillä ei tosiaankaan huvittaisi paksuja siteitä käyttää... Lapset lähti isovanhempien kanssa lomareissulle ja mie meen tänään...
  20. U

    KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT KESÄLLÄ

    TORSTAI 15.7 HAAVEISSA ESIKOINEN viirukissa..................KM, TM 07/09........................KP 2/27 Sanmar82................KM 05/10.............................. KP 9/27-30 durasel.....................KM 03/10..............................KP 11/28...

Yhteistyössä