Hakutulokset

  1. Triinu

    miksi en kiinnosta tasokkaita miehiä?

    noup :)
  2. Triinu

    miksi en kiinnosta tasokkaita miehiä?

    minä löysin oman tasokkaan mieheni rokkifestareilta vessajonosta :D
  3. Triinu

    Lapsiveden vähentyminen loppuraskaudessa

    Kiitos "mami" vastauksestasi. Minä olen aika varma että se on lapsivettä mitä on tiputellut, vaikka testit negatiivista on näyttänytkin. Koitin kysyä että näyttääkö nuo testit oikean vastauksen siitä huolimatta jos tiputtelusta on muutama päivä aikaa. Eivät oikein osaneet vastata siihen mitään...
  4. Triinu

    Lapsiveden vähentyminen loppuraskaudessa

    eikö kellään ole kokemusta? :(
  5. Triinu

    Lapsiveden vähentyminen loppuraskaudessa

    Tänään rv 36 ja eilen äitipolilla tehdyssä ultrassa todettiin, että lapsiveden määrä on niukka. Viime perjantaina tehtiin lapsivesitesti, koska epäilin että lapsivettä on tihkutellut, mutta testi oli negatiivinen. Samana päivänä tehtiin myös sisätutkimus jossa todettiin kohdun suun olevan...
  6. Triinu

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **TAMMIKUUSSA**

    Hei vaan kaikille ja hyvää uutta vuotta! :) Enpä ole nyt vähään aikaan täällä kaksplussan puolella käynytkään, on tuo fb-ryhmä ollut niin kätevä. Meidän Joulu oli suruntäyteinen kun rakas ja läheinen pappani nukkui äkillisesti pois tapaninpäivänä. Muutakin murhetta joulunaikaan liittyi ja...
  7. Triinu

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **JOULUKUUSSA**

    Lisäilen vielä että olen välillä käynyt vakoilemassa Joulukuulaisten ketjua. Kiva lukea heidän juttujaan kun tietää että se kaikki on melko pian itselläkin edessä: ajatelkaas, eihän tässä ole enää kuin 5kk (ellei jopa vähemmän) niin ainakin joku meistä on jo vauvanhakureissulla :heart: :)
  8. Triinu

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **JOULUKUUSSA**

    Charleene onnea työpaikasta!! :) ja Pillipöllölle onnea kihlauksen johdosta!! :) Unista täällä myös yksi joka on nyt muutamana yönä nähnyt mitä ihmeellisimpiä unia. Yksi uni oli sellainen missä makasin sängyllä ja tunsin kumman muljahduksen mahassa. Sen jälkeen pienen pieni vauva pullahti...
  9. Triinu

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **JOULUKUUSSA**

    Kääks täällähän on tullut paljon tekstiä ja minä kun ajattelin vain pikaisesti tulla lukemaan kuulumisia. Täytynee yrittää huomenna uudestaan paremmalla menestyksellä. Poikaolo täälläkin ja aivan selvä sellainen. Mieskin sanoi ultran jälkeen että sehän on ihan pojan näköinen ;) Ihania...
  10. Triinu

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **JOULUKUUSSA**

    Tänään käyty ultrassa (olinkohan tämän porukan viimeinen? :)), kaikki mainiosti! Niskaturvotus normaali ja vauveli kovasti potki ja venytteli. Liekö enteilyä tulevasta? ;) johan tässä liikkeitäkin voi alkaa pikkuhiljaa odottelemaan. "Simo" olikin hieman isompi mitä luultiin. Vastasi siis...
  11. Triinu

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **JOULUKUUSSA**

    Minua niin alkoi mietityttää tuo niskaturvotus-seula, joten oli pakko loppu viikosta ottaa neuvolaan yhteyttä ja kysyä miten täällä meidän paikkakunnalla menetellään. Selvisi että jos ultrassa jotain poikkeavaa löytyy verikokeet tehdään vasta sitten. Keskiviikkonahan tuo ultra jo onkin ja...
  12. Triinu

    Esikoinen syntyi hätäsektiolla, miten toisen lapsen kanssa?

    Sepä se kun ei voi yhtään tietää :/ no mutta onneksi nyt ollaan asiasta tietoisia ja ehkä tilaani ja raskauden etenemistä seurataan vielä tarkemmin ja huomataan ajoissa jos jokin ei olekaan kuin pitäisi. Kyllähän sitä haluaisi heti saada vastasyntyneen syliinsä, kokea ja tuntea...
  13. Triinu

    Esikoinen syntyi hätäsektiolla, miten toisen lapsen kanssa?

    Verenvuodon syytä en vielä tänäkään päivänä tiedä, leikkaava lääkärikään ei osannut syytä sanoa. Istukassa ei ollut mitään vikaa.
  14. Triinu

    Esikoinen syntyi hätäsektiolla, miten toisen lapsen kanssa?

    "turvallisempi" siinä mielessä että jos sattuu käymään niin että synnytyksessä alan vuotamaan taas runsaasti verta ja joudutaankin kiireellä lähtemään hätäsektioon, minut nukuttamaan ja niin pois päin. Jossitteluhan ei tietenkään tässäkään tilanteessa auta, mutta jos suunnitellulla sektiolla...
  15. Triinu

    Esikoinen syntyi hätäsektiolla, miten toisen lapsen kanssa?

    Kokemuksia haluaisin kuulla teiltä joilla ensimmäinen lapsi on syntynyt joko suunnitellulla- tai hätäsektiolla, miten on käynyt seuraavan lapsen kanssa? Esikoisen kanssa päädyttiin hätäsektioon koska aloin vuotaa rajusti verta kun synnytys oli jonkin verran edennyt. Pieni pelko tietysti elää...
  16. Triinu

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **JOULUKUUSSA**

    Huomenta naiset! :) Kiitos kun valoititte tuosta seulontahommasta. Minulle ei tosiaan ole neuvolassa siitä mitään puhuttu. Viikon päästä on kuitenkin ultra, joten ehkä sieltä laitetaan lähete labraan jos on tarve. Kumma kyllä ettei asiasta ole mitään mainittu :O en muista että esikoisestakaan...
  17. Triinu

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **JOULUKUUSSA**

    Olen pudonnut kärryiltä ihan tyystin, mutta mistä veriseuloista olette keskustelleet? :D neuvolassa tosiaan kävin viime viikolla eikä terkkari verikokeista puhunut mitään..
  18. Triinu

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **JOULUKUUSSA**

    Pitää tulla hieman hehkuttamaan..eilen neuvolassa saatiin vaavin sydänäänet kuulumaan :) kauan niitä etsittiin, mutta löytyivät kuitenkin. Huh, saa taas hetkeksi huokaista helpotuksesta ja ehkä malttaa vielä sen pari viikkoa ultraan odotella. Nyt olen näistä raskausviikoistakin ihan ulalla...
  19. Triinu

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 ** MARRASKUUSSA **

    Onnittelut minunkin puolestani kaikille hyvistä ultrakuulumisista ja Malendralle tupaonnittelut! :) :) Äitiyshousuista olette keskustelleet. Itse olen myös pähkäillyt että mistä löytäisin kunnolliset housut. Satuin sitten nettikauppoja selailemaan ja Espritin sivuilla oli paljon kivannäköisiä...
  20. Triinu

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 ** MARRASKUUSSA **

    Voi täälläkin on yksi alkanut hermoilemaan oireiden vähenemistä. Tähän asti on tosiaan ollut niin loppu, etten ole paljoa sohvalta liikahtanut. Eilen oli kuitenkin niin hyvä olo että touhusin kotona yhtä sun toista..mm. leivoin, mitä en kovin usein tee. Hieman huolestuttaa tämä energiatason...

Yhteistyössä