Hakutulokset

  1. T

    Nutrilett kokemuksia ja kannustusta tänne,kiitos? :)

    Täällä yksi nutraaja. Viime vuoden lopulla nutrasin kolmetoista viikkoa ja pudotin siinä ajassa n. 25kg. Vointi oli koko ajan loistava mutta kävin kerran kuussa tarkistuttamassa hoitajalla verenpaineet,verensokerit,painon ja vy:n. Kahdesti otettiin myös labrat. Minulla lähtötilanne...
  2. T

    Miten saada Stadin kämppä???

    Tuskin tosiaan ihan pian ainakaan saatte.Jonossa kun on asunnottomia lapsiperheitäkin. Mutta voittehan katella VVO:lta,SATO:lta jne.
  3. T

    Me joudutaan varmaan oleen koko syksy pimeässä =/

    En halua mitään väliaikaisratkaisua kun niillä on taipumus venähtää pidempiaikaisiksi:whistle: Tuossa linkissä oli yks sinnepäin mutta ei ihan kuitenkaan.
  4. T

    Me joudutaan varmaan oleen koko syksy pimeässä =/

    Mä en vaan löydä mieleistä valaisinta olkkariin. Oon etsinyt vaikka mistä mutta ei. Haluaisin sellaisen ikäänkuin takorautaisen kattokruunun. Ikeassa sen tapainen mutta ei kuitenkaan. Mä en suostu ostamaan mitään sinnepäin vaan haluan oikeesti mieleisen.Blaah...kynttilänvalossa sitten vaan.
  5. T

    VIHDOINKIN painoa on tippunut yli 20 kg :D <3

    Onnea pudotuksesta :)
  6. T

    Jaahas, puolikkaasta Panacodista tuli sitten "ihana" ylävatsakipu

    Mulla sappivaivaa ja parasetamol ei aiheuta kipua mutta kodeiini kylläkin.Jumalattomat tuskat.
  7. T

    Onhan tää, onhan? (kuva raskaustestin plussasta)

    Oih,paljon onnea :flower:
  8. T

    Lasten suusta ja muita hauskoja kömmähdyksiä :)

    Oltiin tuossa pari viikkoa sitten käymässä Ikeassa kun kohtasimme siellä kaksi romaninaista hienoissa vaatteissaan. Tyttäreni 2v. osoitti heitä ja sanoi kovalla äänellä: Äiti katso,prinsessoja! Hymy nousi huulille niin äidillä kuin romaninaisillakin :D
  9. T

    Esikoinen hoidoilla, pikkukakkonen luomusti?

    Riippuu varmaan siitä mitä on jouduttu hoitamaan ekaa yrittäessä. Me ei jouduttu esikoista yrittäessä hoitoihin.Tai siis oltiin juuri menossa tutkimuksiin kun tulinkin raskaaksi.Kaksi vuotta yritettiin. Kun sitten kolmen vuoden päästä esikoisen syntymästä annettiin toiselle "lupa tulla"...
  10. T

    Mun mielestä liikuttava, joidenkin mielestä varmaan paheksuttava kokemus hautajaisista.

    Todella ihanasti osasit nähdä tilanteen. Monet varmaan tosiaan näki toisin.
  11. T

    Ilmainen autopesu, vettä tulee kuin saavista ja äsken ukkonenkin välähti

    Tod.näk. :ashamed: Ne kiertää mut aina kaukaa kun niin tykkäisin kunnon myräkästä :headwall:
  12. T

    Ilmainen autopesu, vettä tulee kuin saavista ja äsken ukkonenkin välähti

    Tuliskin.Vaan täällä Helsingissä ei ole tietoakaan sateesta,saati ukkosesta =(
  13. T

    2v:lle mahakipuja, ilmavaivoja ja ripulia maitotuotteista. Mikä vika?

    Googleta laktoosi-intoleranssi lapsella.
  14. T

    2v:lle mahakipuja, ilmavaivoja ja ripulia maitotuotteista. Mikä vika?

    Kyllä voi olla laktoosi-intoleranssi. Omalla pojallani alkoi 1½ vuoden iässä. Myös itselläni alkanut alle kouluikäisenä.
  15. T

    Sanokaa menenkö....???

    Ei kannata. Jää kuitenkin siihen luuloon että luvassa saattaa olla muutakin.
  16. T

    oonko mä sika jos

    No jos se nukahti kesken ni sehän se sika on :headwall:
  17. T

    Avioero, saako netissä?

    Juurikin näin.
  18. T

    Mä luulin että juhannusyönä oli tarkoitus olla valoisaa :o

    Oikeesti? Pohjosemmassa tullut oltua vaan talvisaikaan :whistle:

Yhteistyössä