Hakutulokset

  1. E

    Ollaan tosi pahassa tulokuopassa!

    Provisio palkkaus on kivaa.....
  2. E

    Ollaan tosi pahassa tulokuopassa!

    Hei saanko mäkin tähän marista? Tulo kuopasta... Lasten tarha maksut 380 ? / kk. Lainan lyhennys 850 ?. Kahden auton kulut ja sitten kaikki muut kulut joka okt asumiseen ja kolmen lapsen perheeseen kuuluu. Miehen netto tulot alle 2000 ? ja mulla tulot tässä kuussa tulee olemaan tuurilla 200 ...
  3. E

    Onko tullut?

    Heh... Lähinnä tarkoitin risteilyetukuponkia jota lähetin. Kahdelta puuttuu viel osoitteet jotta saisin ne postiin :)
  4. E

    Onko tullut?

    Onko tullut kuponki perille?
  5. E

    TE,JOILLA USEAMPI PIENI LAPSI!!!KERTOKAA KOKEMUKSIA KAUPASSA KÄYNNEISTÄ...

    Meillä kun nuorin syntyi oli kaksi vanhempaa 3 v ja 4v. Nuorin kaukalossa ostoskärryihin, keskimmäinen istumaan ja kolmas siihen kaljakorikohdalle seisomaan tai sitten käveli kiltisti ja ostoskori oli siinä kaljakoripaikassa. Silo ku eka oli eka oli 1v 3 kk ja toinen 3 kk käytiin samoin...
  6. E

    Salo, haloo! Fransmanin lista on uusittu, saataisko porukkaa kasaan?

    Nyt siel on joku naisten menuu.... Joko mennään???? :p
  7. E

    Mitä kotihommia miehesi tekee?

    No tänään se pääsi kahdelta. Sen jälkeen on hoitanut kolmea lasta, käynyt niiden kanssa kaupassa, teki iltapalan ja imuroi. Mä tulin vast kasin aikaan kotiin valmiiseen iltapalapöytään.
  8. E

    G:Ketä menossa tänään baariin?

    Toisaalta mun tekis mieli lähtee bilettää, Saloon, ku ylennyksenkin sain viikolla. Mutta toisaalta huomenna työpäivä....
  9. E

    Herbaa, Salon alueelta Myykö joku?

    Myykö joku Herbaa Salon alueella? Paiskaa yv:llä.
  10. E

    Herbaa, Salon alueelta

    :wave:
  11. E

    Herbaa, Salon alueelta

    Myykö joku Herba Lifea Salon alueella? Täällä olis ostaja. :wave:
  12. E

    Pitäisikö vaan unohtaa vai mitä tehdä?

    Ei pahalla mutta ei mulle kukaan kyllä rakkauttaan todistele makuuhuoneessa. Rakkaus todistellaan ihan muualla, arkisissa asioisa. Vai lakanatko se aatteli vaihtaa?
  13. E

    Oletteko ottaneet äitiyspakkauksen vauvallenne?

    Meillä kolme lasta ja kaikille on otettu pakkaus.
  14. E

    Pitäisikö vaan unohtaa vai mitä tehdä?

    Unohda koko juttu! Ei se vehje käytössä kulu.
  15. E

    Mikä saa naisen ottamaan kaksi-osaisen sukunimen?

    Mä otin koska mun tyttönimi on harvinen ja toisaalta halusin miehen nimen perään jotta edes jotain samaa lasten kanssa ja toisaalta se myös kertoo että siviilisääty on kuitenkin vaihtunut. Ei ei kyllä nimi oo Nieminen-Virtanen tyyliä.
  16. E

    Särkänniemi 3/4v:lle sopiva?

    Me oltiin viime vuonna ja lapset olivat 3v ja 4v niin ja nuorin jotain 2 kk. Kaikki viihtyivät oikeen hyvin. Puuhamaa on mun mielestä aika turha ennen kuin osaavat uida. Lähinnä puistoilua. Särkänniemessä riippuu myös lapsen pituudesta paljon. Jos on yli 100 cm ja aikuisella myös ranneke...
  17. E

    Puheterapian aikana, onko vanhempi huoneessa?

    Meillä sillee että vien lapsen, sit käyn pikaseen asioilla ja sit takas ja höpättää tädin kans hetkinen.
  18. E

    minkäkokoisissa asunnoissa asutte?

    Okt 3+2+koira. yhteensä tässä on jotain 200 neliöö.
  19. E

    On tää nyt vaikeeta, prkl!!! Oon ollut työttömänä puolisen vuotta ja nyt sain töitä ja työt pitäis aloittaa heti.

    Sulla on itsekäs mies. En mä tajua miten te löydätte tollaisa? Ei toi munkaan mikään unelmien prinssi oo, mutta kyllä se sentään lapset ja kodin hoitaa, ku mä oon töissä ja oman lomansa aikana. Tänäkin vuonna on kesällä kotona 8 viikkoa ja niistä ollaan yhdessä kotona 3 viikkoa.

Yhteistyössä