Hakutulokset

  1. O

    Kenen "kaksoisolento" tuo....

    en tiiä ketä tarkoitat mut jossain sarjassa on salatut elämän näyttelijä joka on jossain mallitoimisto jutuissa oikees elämäs... tumma hiuksinen nainen
  2. O

    mikä mun koiral mahtaa olla?

    juu narttu. juoksu oli kesäkuun alussa. mistä tämä hormonihäiriö johtuu? koiralla ei mitään vikaa el mukaan.
  3. O

    mikä mun koiral mahtaa olla?

    mä tutkisin sen äsken, mittasin lämmön. suu on kunnossa sekä kokonaan iho. soitan huomenna, annoin sille kipulääkettä.
  4. O

    mikä mun koiral mahtaa olla?

    koirani on alkanu tänään ulatelemaan selittämättömästi. ensin ajattelin että tassussa vaikka ruusun piikki. pieni hipaisu sai aikaa ulahduksen. sitten koira kulki olohuoneessa siten että kylki hipaisi polveeni, taas ulahti. nyt ulahti kun mieheni koski poskeen. mistä voisi johtua? mikään...
  5. O

    Galluppi: Eniten lapsia lyhyimmässä ajassa?

    itselläni ekan ja tokan ikäero 50vko, tokan ja kaksosten eli kolmas ja neljäs, ikäero 1.5v. eli neljä kahdes ja puoles vuodes.
  6. O

    prinsessakakun kuvan haluaisin

    juu se barbikakku :D
  7. O

    Onko muilla tän luontoisia lapsia? vähän persoonallisia?

    luepas aspergerin oireyhtymästä
  8. O

    Voike eläin vaistota tai "haistaa" alkaneen raskauden?

    mun koira vaistosi aikoinaan, mut eipä sitä voi alkaa yleistää... voipi ollu vaan mun haave ajatteluu. ne hormonit ;)
  9. O

    .

    oi voi :'(
  10. O

    Mites tämä kämppä?

    tiedän talon. ihan mukavalla alueella. kierreportaat, on lasten kannalta vähän huonot. olo huone hankala sisustaa, yhdellä seinällä ikkunat ja vastapäätä keittiön ja eteisen ovi aukot. nuorelle parille sopiva asunto
  11. O

    Olipas oma-aloitteinen virpoja

    mein lapset kävi kans virpomas. oppisivat hienosti lorun. sitten sovittiin ettei palkkaa välttämättä tule jos ihmiset ei ole varautunu. kiittivät ja toivottivat hyvät pääsiäiset. rahaa saivat 11e yhteensä mutta raha ei ollu mieleinen. pääasiassa tutuille virvottiin.
  12. O

    Me &i kutsujen emännöinti..

    mäkin tahdon tietää..
  13. O

    nyt pikaisia neuvoja!!!

    mä ottaisin 1.5v syliini... toinen katsoo toisen perään jne..
  14. O

    Hirvein kuva ikinä!KATSO OMALLA VASTUULLA!

    http://paranormaaliblogi.files.wordpress.com/2008/04/kummitus-paranormaalibloginet.jpg ei mun mielestä ollu yhtään kauhee kuva
  15. O

    huolestuttaa!

    kohdun ulkonen raskaus?
  16. O

    mitäs joutuu käteisel maksaa 2cnt sipulista??

    jännä aihe joka herättää keskustelun. :laugh:
  17. O

    mitäs joutuu käteisel maksaa 2cnt sipulista??

    juttu lähti siitä et siskoni oli ostanu isommasta kaupasta tosi pienen sipulin ku inhoaa tuotetta ylikaiken. teki jotain ruokaa. se oli maksanu 2cnt. miettisivät et mitenköhän vain sellasen ostaminen onnistuis. =)

Yhteistyössä