Hakutulokset

  1. A

    kasvi ehotuksia?

    Vuorenkilpi.
  2. A

    Pitääkö 30-vuotiaana tulla jokin kriisi?

    Ei pidä. Tai sitten olin vain onnekas enkä moiseen törmännyt.
  3. A

    Onko liljakukkoihin tai niiden tuhoamiseen jotain niksejä?

    Kiitos vinkeistä! Näin mäkin olen ymmärtänyt että henki pois vaan yksitellen. Ensimmäiset on jo listitty. Ärsyttäviä!
  4. A

    Pitäisitkö puhuttelun sekä äidille että 5-v lapselle, jos tuo lapsi sanoisi omalle lapsellesi että tämä on tyhmä?

    :laugh: Pitääpä muistaa tämäntyyppinen palaute kunhan poika aloittaa päiväkodissa :D Ihan älytöntä!!
  5. A

    Onks tää ny kolmenkympinkriisi?

    Vähän sen suuntaiselta kuulostaa... jos nyt haluaa tekemisensä "diagnosoida".
  6. A

    Kaatuileeko muiden 2vuotiaat suihkussa, käytättekö liukuesteitä tms.?

    Meillä levitetään suihkumatto kylppäriin kun poika pesulla / saunomassa. Hyvä idea muuten nuo sukat, eipä ole käynyt mielessäkään!
  7. A

    Vastauksia päiväkodille

    Nostelenpahan vain...
  8. A

    Tatska-asiaa..

    Aallokkoa jonka alla toi delfiini sitten sukeltelee...? :xmas:
  9. A

    Mikä on perenna?

    Sori vajaa vastaukseni, en edes ajatellut noita puuvartisia koristekasveiksi :ashamed: .
  10. A

    kannatti laittaa metalli liittoon viestiä!!!

    Ok, hyvä tietää, viimeisin ( mun korviin asti tullut ) tieto oli 7-8 viikkoa.
  11. A

    Mikä on perenna?

    Monivuotinen koristekasvi.
  12. A

    kannatti laittaa metalli liittoon viestiä!!!

    Useista viikoista miehen työpaikallakin on ollut juttua ( lomautuslappua odotellaan... ).
  13. A

    Pidättekö valkoisia housuja?

    En pidä, ei onnistu edes opettelemalla...
  14. A

    Ihana tuoksu!

    Mä haistelin tässä yks päivä moottorisahasta lähtevää bensankatkua ja tuoretta kaatunutta puuta... ahhh!
  15. A

    Vastauksia päiväkodille

    Suoria vastauksia ei ole tarkoitus täältä kopioida, lähinnä "noinhan-se-on-meilläkin-miksen-heti-tajunnut"-oivalluksia... :)
  16. A

    Vastauksia päiväkodille

    mitä noi niille kuuluu? ihan ihmeellistä touhua tollanen kysely! Poika aloittaa syksyllä päiväkodissa, haluavat ilmeisesti tutustua perheen tapoihin ja periaatteisiin. Minusta ihan ok.
  17. A

    Vastauksia päiväkodille

    Auttakaas nyt... mitä vastaisitte seuraaviin päiväkodin esittämiin kysymyksiin: - Tärkeät periaatteet perheessämme - Asiat, joita pidämme lapsen kasvatuksessa tärkeinä - Missä tilanteissa asetamme kotona rajoja ja miten noudatamme niitä - Miten selvitämme ristiriitatilanteita kotona...
  18. A

    Vaihteeksi lasten suusta... =)

    Oltiin tulossa saunasta pois kun poika ( reilu 2v ) kysäisi "mihin äitin pippeli jäi"? Peruspohdintaa, mutta vähän hymyilytti.
  19. A

    Mikä ihmeen Ap??

    Aina Paikalla...
  20. A

    tyttö 11kk sano eilen ensimmäisen oikean sanan, eikä se oo mikään ihan tyypillisin ensisana :D

    :laugh: Meillä pojan ensimmäinen sana oli auto. Joo ja nakkeja syödään meilläkin silloin tällöin. Koskaan ei voi näköjään tietää mihin tämän palstan aloitukset johtavat. Tai no hmm, tarkemmin ajatellen, kyllä voikin.

Yhteistyössä