Hakutulokset

  1. B

    Ketä paikalla

    hetken :wave:
  2. B

    te joilla useampi koira!! =)

    meillä rotu on tanskandoggi ja silloin asutaan sitten jo omakotitalossa jossa tilaa ja ulkotarha jne. :) enää mietin tuota soputumista et miten toi meidän pääkkö neiti mahtaa ottaa sen poikariiviön vastaan :D mut senhän näkee sitten.. mielenkiintoista kuitenkin kuulla miten muilla mennyt :)
  3. B

    te joilla useampi koira!! =)

    kun nyt kerran kävin täällä kerran kääntymässä, niin enkös taas koukuttunu :D toivottavasti en, oli niin mukavaa kun oli muutakin elämää kun palsta :D mutta siis. meillä kohta vuoden ikäinen narttukoira jolle seuraks tarkoitus hankkia seuraavan vuoden aikana saman rotuinen kaveri. uroksen...
  4. B

    joku oli kaipaillut?!

    talo on edelleen vaiheessa, ei päästä muuttamaan ennen kesää. jatkuvaa takapakkia ja vastoinkäymistä sillä saralla.. hitaasti mutta varmasti kuitenkin :)
  5. B

    joku oli kaipaillut?!

    oikeesti, hyvää mulle kuuluu ja kiva et on joku kaivannut, mutta jäi noista harmaista niin paskanmaku suuhun, et niiden kaipaamiset on mulle aika kyseenalaisia :) oon tässä miettinyt alottaisko palstailun taas, mutta ei tää enää sytytä :) oikein mukavaa kevättä kaikille mukaville :D
  6. B

    joku oli kaipaillut?!

    no jos se oli toi niin herrlei sitten taas ja pitäkee palstanne. nimim.mielensä täällä niin pahasti pahoittanut. (juujuu,herkkänahkainen olen ja punanen ruksi löytyy yläkulmasta) että jos joku vielä kaipaa, niin tiedoks että hyvin menee!!
  7. B

    joku oli kaipaillut?!

    sain samperilta viestiä et tääl jotkut harmaat on ottaneet asiakseen kysellä musta ja mun elämästä, antaa palaa nyt sitten päin pläsiä niitä kysymyksiä!!!! :headwall:
  8. B

    olen naurettava ja huomionhakuinen idiootti

    ja haluan kertoa teille, että mä pidän nyt palstatauon, koska mä en saa enää asiallisia vastauksia. mulle vittuilaan ja veistä käännetään haavassa, lähetellään jopa y-viestejä että mee muualle ruikuttaan. mä en ole tiennyt että täällä ei saa valittaa. kiitos teille, saitte mut itkemään ja...
  9. B

    mä en kestä kun toi koira ei tottele!!!!!

    siis nyt säkin alotat, mä en usko tätä :ashamed:
  10. B

    mä en kestä kun toi koira ei tottele!!!!!

    ok, kiitos Borkku!! :)
  11. B

    mä en kestä kun toi koira ei tottele!!!!!

    käyks tohon pilttipurkin kansi? :D paljon tollanen naksutin maksaa? vois kokeilla!!
  12. B

    Cars-hahmojen nimet, mistä löytyis?

    hippiauto on klainari, musta vanha auto on lizzie, violetti jenkkiauto on ramon, luigi on se isompi ja guido se jolla on ne piikit, kysy vaan kyl täältä pesee ku on asiantuntija talossa :D
  13. B

    Hernekeiton teosta kyssäri

    mitä lihaa te laitatte hernekeittoon? :)
  14. B

    mä en kestä kun toi koira ei tottele!!!!!

    onhan taas asiallisia vastauksia :D ei pidä ottaa niin vakavasti, mä jo kirjotin, että se kyllä osaa noi, niitä opetellaan ja hiotaan koko ajan ja siitä tässä on nyt kyse kun meinaa itsellä usko loppua. ei ole eka koira mulla, anteeks nyt kun taas tänne kirjotin. borkku en ole kokeillu, en...
  15. B

    mä en kestä kun toi koira ei tottele!!!!!

    |O |O |O |O tuijottaa vaan ja on kun ei kuulis mitä sille puhutaan :headwall: käsket istumaan, niin se tuijottaa ylimielisesti ja oikein odottaa et sä menet painamaan sen hemmetin perän sinne ketoon. käsket sen maahan, niin se tuijottaa ylimielisesti ja odottaa että sä menet ja...
  16. B

    meillä asuu varas!!

    joo mut mun kaks paitaa se on rei´ittäny tällä viikolla käyttökelvottomaks.
  17. B

    meillä asuu varas!!

    juu kyllä noikin menee, banaanit, sipulit, kengät, takit, paidat jne. mutta noi sukat on paskamaisia kun se lussuttaa ne ihan lutkuiks ja jatkuvaan saat olla sukkapyykillä sen takia :whistle:
  18. B

    meillä asuu varas!!

    nimittäin toi koira :kieh: se nyysii kaikki sukat mitkä sen eteen osuu, äsken kiskoin sen kitusista VIISI SUKKAA :headwall: :xmas:
  19. B

    Nyt sapuskavinkkejä kanasta!

    silppua sinne kastikkeeseen pekonia :p sopii älyttömän hyvin kanan kanssa ja tuo siihen kastikkeeseen ihanaa makua! sit paprikaa viel silppuna lisäks ja avot :p :p :p :p
  20. B

    Don´t drink and drive!!!

    voin kertoa että toi osu ja uppos. mun ystävä on kuollut siksi että ajoi sähköpylvääseen kännissä. ikinä en ole siitä toipunut ja tää sai mut todella itkemään.

Yhteistyössä