Hakutulokset

  1. R

    **Maalismasut 2009:stä vauvautuneet**

    Heipat tähänkin pinoon. En ole yhtään kerennyt perehtymään mitä täällä kirjoitellaan, mutta koitan aina silloin tällöin käydä lueskelemassa. Synnytyskertomusta kirjottelin tuonne odotuspuolelle, mutta laitan sen vielä tähänkin... ELi maanantaina 9.3 heräsin 5.30 vessaan ja en enää saanut...
  2. R

    **Maalismasut 2009** maaliskuussa

    Kovasti onnea kaikille vauvautuneille!! Ja jaksamista vielä odottaville! :heart: Olen jo pudonnut ihan kärryiltä mitä täällä kirjoitellaan. Ei ole oikeen ollut aikaa lueskella, mutta hyvä syyhän siihen on. ;) Lyhyesti synnytyskertomusta... ELi maanantaina 9.3 heräsin 5.30 vessaan ja en...
  3. R

    **KESKENMENON JÄLKEEN PLUSSANNEET ** maaliskuu <3

    Terkut tänne! :flower: Jotenkin tähän pinoon kirjoittelu jäänyt, anteeksi. :ashamed: Meille syntyi poika maanataina 9.3 klo 21.49. Painoa 3670g ja pituutta 50cm. Hyvin isänsä näköinen tapaus. =) Onnea kaikille uusille plussanneille ja ihanaa odotusta ihan kaikille!! :heart...
  4. R

    **Maalismasut 2009** maaliskuussa

    Heippa! Pikaisesti vain ilmoitan että poika syntyi maanantaina 9.3 klo 21.49. Pituutta 50cm ja painoa 3670g. Kotiuduttiin vasta tänään, kun paino tippui sen 10% ja jouduttiin sitten tankkaamaan lisämaidolla paino taas nousuun. Synnytys oli nopea ja helppo, kokonaiskestoksi merkittiin 6 tuntia...
  5. R

    **Maalismasut 2009** maaliskuussa

    Onnea synnyttäneille!! :heart: Mekin tässä ollaan lähtemässä kohti TAYSia. Voimakkaita supistuksia tulee 2-10 min. välein, en tosin tiedä et onko noi lyhyemmällä välillä samaa vai eri supistusta. Mutta voimakkaita ovat eikä kivut enää laannu kauheesti suppareiden välissäkään. Mitään vesiä...
  6. R

    **Maalismasut 2009** maaliskuussa

    Äääh, ei tää edisty mihinkään. Edelleen supistelee napakasti 10 minuutin välein. Ja lievempiä kiputuntemuksia voi olla siinä välissä... En nyt oikeen tiedä mitä tässä pitäis tehdä. Suihku ja lepo ei ole noihin supistuksiin mitenkään vaikuttanut. Väsyttäis kovasti, mutta ei pysty nukkumaan. No...
  7. R

    **Maalismasut 2009** maaliskuussa

    Huometa! Täällä herätty puoli kuuden aikaan. Supistelee suhtkoht napakasti n. 10 minuutin välein. Mitään limaa tms. ei tule, mutta maha toimii kummasti. Että saas nähdä päästäänkö tässä etenemään tän päivän aikana. :whistle: Ja nyt tuntuu noi eiliset rutinat taas ihan turhalta... :ashamed...
  8. R

    **Maalismasut 2009** maaliskuussa

    Paljon onnea taas kaikille vauvan jo syliin saaneille!! :heart: Ja kiitos paljon synnytyskertomuksista ja yli-ihanista kuvista. :flower: Täällä ei merkkiäkään synnytyksestä. Pientä menkkamaista jomottelua silloin tällöin, eipä muuta. Tiistaina taas ä.polille kontrolliin, jospa sitten jo...
  9. R

    Nelonen, klo. 19.00

    Voi ääääääh. Mä en millään haluais katsoa sitä, mutta se vaan jotenkin vetää puoleensa......... Saas nähä kui illalla käy. :ashamed:
  10. R

    *Sunnuntain rv-pino*

    38+5 :heart:
  11. R

    Linkittäkääs nostalgisia biisejä omasta nuoruudestanne!

    http://www.youtube.com/watch?v=Y98jhpguEz8&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=bNWhJ6Z7Wb0 http://www.youtube.com/watch?v=bi95xzFexz0 http://www.youtube.com/watch?v=72M0lNFFzA4&feature=related Tällästä! :D
  12. R

    G aamupalanne

    2 palaa ruisleipää, margariinilla, juustolla, broilerleikkeellä ja paprikalla, iso muki teetä maidolla ja 6 yksikköä ateriainsuliinia. Kumma tauti tämä raskausdiabetes, kun aamulla ei pysty yhtään tuon enempää syömään tai sokerit nousee liiaksi insuliinista huolimatta... Tekis kyllä mieli syödä...
  13. R

    **Maalismasut 2009** maaliskuussa

    WOU! Kylläpäs täällä nyt jakaannutaan urakalla!! =) Paljon Onnea kaikille vauvautuneille!!! :heart: :flower: :heart: Täällä ei mitään ihmeempää. Niin kovasti toivon että synnytys nyt käynnistyisi "luomusti" tässä parin viikon aikana, ettei tarttis sitten käynnistellä. Mun äiti ja...
  14. R

    Miten muilla pitänyt paikkansa sukupuolen veikkaus?

    Varmaan pitää aika hyvin paikkansa kun ä.polin lääkäri veikkas että 50% todennäköisyydellä on poika, mutta voi olla tyttökin! :D Että en sitten sen tarkempia veikkauksia saanut.
  15. R

    **Maalismasut 2009** helmikuussa, vol2

    Upupalle ja perheelle onnittelut!! :heart: Paukolle ja Sorayalle tsempit maanantaille! :flower: Olikos täällä muitakin joita vaivaa väsymys... Ihan ihmeellistä unisuutta ja vetämättömyyttä vaikka saankin yöt ihan suht'koht hyvin nukutta. HB mulla on ollut koko ajan aika matala ja tupla...
  16. R

    Rv 37

    Ihan älyttömän väsynyt... Muuten ok. Ei kummempia supisteluja yms. Tosin häpyluu on aikas hellä. Kuis siellä? :) rv37+4
  17. R

    **Maalismasut 2009** helmikuussa, vol2

    Voi ei Hermina!!!! :laugh: Repesin kyllä ihan totaalisesti tuolle sun jutulle... Anteeks. :snotty: Täällä kans ilmavaivat aika mojovia, mut pissit pysyy onneks (vielä) hallinnassa. V.vuoto on kyllä aika vuolasta ja yks ilta kun mentiin saunaan tuleva isukki bongas pikkuhousunsuojan mun...
  18. R

    **Maalismasut 2009** helmikuussa, vol2

    Kiitos Kaa uudesta pinosta! :flower: Inhottavia jumiutuksia tällä palstalla nykyään... Paljon Onnea Mianjolle ja Fazerinalle!!!! :heart: Täällä kyllä käyn lukemassa päivittäin, mutta oon hyvin saamaton tän kirjottelun kanssa. :ashamed: Jotenkin oon vaan niin väsynyt koko ajan, eikä...
  19. R

    Rv-pino

    No niinpä. :D Painoarvioista kyselisin. Kun kaks viikkoa sitten ja nyt tänään on tullut sama painoarvio, eli 2,8 kiloa. Eri lääkärit on ultrannut ja tänpäivänen sano, että menee virhemarginaalin piikkiin. Kaikki muuten vauvalla ok, napanuoran virtaukset yms. Enpä tuosta nyt sitten kauheesti...
  20. R

    ihanin tv-mainos ikinä...

    No joo... Tää alko pyöriin ekan kerran telkussa just niihin aikoihin kun mulla oli keskenmeno. :/ Kyllä oli aina tippa linssissä.

Yhteistyössä