Hakutulokset

  1. J

    Hei vaan kaikille!

    Tervetuloa van joukkoon!!! MInä (eli Marakatti eli JoJo9600) olen pian 39v kahden pojan (8/93 ja 1/00) äiti Päijät-Hämeestä,Työtttömänä tällä hetkellä ja yh.koska mies löysi Thaimaasta itelleen "naisen"
  2. J

    Avioero ja lasten huoltajuus

    Juu, meilläki oli tarkotus mennä risteilylle koko perhe ns. selvittämään asioita... vaan miten kävikään... Just ku risteily ois ollu maanantaina lähtöl, ni uko lähti perjantai aamuna Thaimaaseen.... :attn: Että se siitä asioiden selvittelystä sitten taas...
  3. J

    Milloin ja miten teillä tehdään läksyt?

    aina kun tullaan k0ulusta.Ensin läksyt ja sitte muut asiat... paitsi maanantaiain kun on palokunbtapäivä ja poika on kotona siinä puoli neljän aikaan ja palokunta alkaa puoli viis.... tehdään se mikä ehitään ennenku pitää lähteä
  4. J

    mitä kotitöitä teillä tehdään...lapset...

    Molemmille kuuluu tietenki huoneittensa kunnossapito..joka tosin en monestikkaan toteudu toivotulla tavalla \|O 10v kuuluuu tiskikoneen tyhjennys ja täyttäminen ja 7v roskiksen ja kompostsin vieminen
  5. J

    Onko täällä 2000 syntynneiden lasten äitejä?

    täältä löyty kanssa moinen poika... Täytti viime kuussa 7v. Ei osaa kirjottaa eikä lukea eikä juuri kiinnosta opetellakkaa. Eskarissa ei kuulemma tehdä mitään :/ Siis aina kun kysyy et mitä teitte tänään ni vastaus on et ei mitään :laugh: Kouluun ilmoittauduttiin pari viikkoa sitte ja...
  6. J

    lapsetkin saa jo lapsia

    :attn: Juu, mulla on kaveri joka täyttää tänävuonna 40 ja hänellä on jo kolme lapsen lasta :attn:
  7. J

    Ystävänpäivä/S.valentine´s day

    En vietä moista päivää ollenkaa
  8. J

    Muutto eri paikkakunnalle

    Me muutettiin reiluvuosi sitten eri paikkakunnalle. No, tosin matkaa tuli vaan 9km mut tää kuuluu eri maakuntaan joten kaikki palvelut yms on ihan toisessa suunnassa jakauempana ku ennen.Kouluun 12km,Eskariin 9km jne... Ei mulla ollu edellisessäkää paikkaa ystäviä eikä ole täälläkään...
  9. J

    muita pikkuruisten äitejä??

    täältä löytyy :wave: Poika on 10v ja 133,2cm / 28kg Eräs entinen koulunkäyntyavustaja (juuu,ei ollu kauaa sillä alalla) oli mietiskellyt äänen koulusas opettajainhuoneessa että "mahtaa ko ne vanhemmat pitää tota poikaa liian pienessä sängyssä kun se on noin pikkunen" :attn:
  10. J

    Mikä sinulle nimeksi?

    Ei harmainta aavistustakaan.. molemmat ehdotukset on mulla mitä vanhemmilal oli.. toinen etu-ja toinen toisena minenä :laugh:
  11. J

    oisko kellään tarvetta???

    Poikien 110-120 senttisiä vaatteita.??? Siis täältä Orimattila,Mäntsälä seudulta???? En lähettele minhää mut jos ssemmosen sopivan ajomatkan päässä ois ni votais sopia tuomisista/hakemisista... On kertyny tonne semmonen jätesäkillinne semmosia kuteita ja ei tunnu olevan ketään...
  12. J

    Ahdistavat naapurit

    Siteeraus naapurilta lasten kuullen: "Minä inhoan lapsia ja vihaan koiria" Syöttää vilikissoja viemällä toisten ihmiseten latoihin kissanruokaa jota ostaa kaupasta kassi tolkulla päivittän.Ei voi niitä omalla pihallaan suyöttää koska siellä on lintujen syöntipaikka... Onnaksi matkaa heille on...
  13. J

    Lastenne sängyt?

    semmonen "monitoimisänky" eli sänky ylhäällä ja pöytä+kaappi alhaalla
  14. J

    G: Millaiset kännykät lapsillanne on?

    Molemmilla samsung E 700
  15. J

    Osaako eskarilaisenne luistella?

    Osaa.Paremmin kun nelosluokkalainen :attn:
  16. J

    Missä firmassa on kotivakuutuksenne?

    Pohjantähdessä
  17. J

    Te joilla on useampia lapsia,miten aika riittää kaikkeen?

    :attn: mulla ona kaks poikaa 7v ja 10v ei ole ksokaan ollu mitään ongelmia.... en oo kotonakaa ollu ku nyt vasta sain potkut ja oon ollu marraskuusta lähtien kotona... ona sitä aikaa vaikka muille jakaa
  18. J

    Mitä kaipaatte elämäänne?

    oishan se ihan kiva jos ois semmonen mise joka ottais huomioon ja välittäis jne.... Vaan kun ei ole :attn:
  19. J

    ottaisitko siivoojan

    Kyllä ottaisin jos en itse olisi kotona ja olisi varaa maksaa kunnon palkkaa siivoamisesta
  20. J

    Oman pojan kuoleman ja ikuinen ikävä

    otan osaa suruusi... meillä on myös ollut pojan menettäminen lähellä.... mutta kiitos vauvauinnin.poika ei vetänyt vettä henkeesä... Sinulla on sentään mies joka uolehtii perheestään... ole onnellinen siitä.Kaikilla näin ei ole :hug: :hug: :hug:

Yhteistyössä