Hakutulokset

  1. K

    se on loppu ny

    :wave: Heip!!
  2. K

    Onko sulla koskaan Åke-olo?

    Mulla varsin usein... :D [/url]http://www.youtube.com/watch?v=UdU352-9MD4&feature=related[url]
  3. K

    Miä ja muut puutarhatietäjät, help!

    Ei siinä kyseisessä penkissä mitään kasvakaan, linkosin nimittäin kaikki retiisit syvän v*tutuksen vallassa kompostiin eli kaadetaan kiehuvaa vettä sit niskaan.
  4. K

    Miä ja muut puutarhatietäjät, help!

    Ihan helpolla en luovuta... :whistle:
  5. K

    Kuvapino omasta naamasta vielä ?

    No niin kauan kuin te näytätte noin hyvältä ja mä näin pahalta niin ei tipu kuvaa :xmas:
  6. K

    ilmoitatko tai ilmoittaako miehesi, kun menette asialle vessaan?

    En ilmoita ellei siihen ole joku syy, esim että täytyis pitää lapsia silmällä sen aikaa tms. Mies ei ilmoita ikinä.
  7. K

    Miä ja muut puutarhatietäjät, help!

    :wave: Somebody...anybody!
  8. K

    Miä ja muut puutarhatietäjät, help!

    Menin muina miehinä nostamaan pari retiisiä salaattiin niin käteen jäi pieni retiisin raato täynnä valkoisia toukkia ja vilkaisu retiisipenkkiin nosti kylmän hien pintaan! Penkki kuhisee pieniä mustia muurahaisia ja toukat varmaan sit olivatkin murkun munia tmv. Hyh helevata! :x Millä saisin...
  9. K

    Näyttäkää miulle yksikin ketju...

    :laugh: Totta taitaa olla! Meinas lirahtaa housuun toi "vittu mistään mansikoista voi mitään kivaa tehdä!" , aina kaikesta löytyy kyllä joku vika, vaikka sitten mansikoista!
  10. K

    Olen varmaan jäätelöautokuskin kauhu

    =) Rahaahan ne on kolikotkin! Asiasta tulikin mieleen; ajeleeko jäätelöautot tänään...? En löydä aikataulua.
  11. K

    Nyt mää jäin puutarhakoukkuun..

    Mä olen samassa koukussa, tuntuu ettei mikään riitä! Mies ei oikein ymmärrä näitä mun jo ensi kesälle ulottuvia puutarhasuunnitelmia... kasvihuonetta ja muuta. Pihasta vaan loppuu kohta tila ja on hillittävä itsensä :whistle:
  12. K

    Pitkästä aikaa täällä

    Hitsi, enhän mä tunnista puoliakaan nykyisistä nikeistäkään. Vähän liian pitkä palstailutauko vissiin?! :saint: Toivottavasti olette kaikki voineet hyvin, olleet onnellisia ja pitäneet itsenne miehinä :D
  13. K

    Todella vedenpitävä selitys...joo...(vauva taas yksin kotona)

    No mulle nyt olis kaikessa yksinkertaisuudessaan ihan yks v*tun maku osaisko mun suomea puhumaton sisko kotiin, mä en todellakaan jättäis alle vuoden ikäistä vauvaa yksin noin pitkäksi ajaksi. Tossahan oli selkeästi kyse muusta kuin pelkästä ulos pistäytymisestä! Onkohan ulkomailla asuva sisko...
  14. K

    Todella vedenpitävä selitys...joo...(vauva taas yksin kotona)

    Kyllä varmaankin, mikään mahti ei tunnu olevan suurempi kuin äidin oikeus omaan lapseensa, olipa se lapsen kehitykselle ja turvallisuudelle paras vaihtoehto tai ei. Otetaan kiireellisenä huostaan, pidetään pari palaveria joissa koitetaan miettiä miten auttaa tätä nuorta äitiä jaksamaan lapsen...
  15. K

    Todella vedenpitävä selitys...joo...(vauva taas yksin kotona)

    Tämähän on varmaan ollut täällä jo mutta laitetaan kuitenkin. Siis ulkomailla asuva sisar ei osaa englantia ja koska tämä ei osaa englantia niin ei voi pyytää sivullisilta apua Helsingissä...? :/ Miks tollaset urpot saa lapsia, sori vaan...
  16. K

    BB:stä..

    Voi v*ttu mikä idiootti oot. :headwall:
  17. K

    Poikalaumamme sai jatkoa 12.10 klo 20.10

    Voih! :heart: Myöhästyneet onnittelut koko perheelle! :flower: Mä oon niin harvoin ehtinyt tänne, että menee kaikki uutiset vanhaksi ennen kuin kuulen niistä... :ashamed:
  18. K

    Big Brother suosikkisi/inhokkisi?

    Samoin.
  19. K

    Äänestätkö henkilöä vai puoluetta?

    Äänestän ensisijaisesti puoluetta.

Yhteistyössä