Hakutulokset

  1. Edla-Mamma

    Mitäs juot nyt?

    Vedellä laimennettua appelsiinimehua:whistle:
  2. Edla-Mamma

    Kyllä maksamakkara on sitten hyvää!

    Tarkista ekaks paketeista et kuinka paljon maksaa sisältää maksamakkara ja -laatikko, verraten pihveihin ja kastikkeisiin :D
  3. Edla-Mamma

    Teidänkö lapsianne minä tuolla taas kuuntelin?

    Mä olen lapsena ollut semmoinen metsäradio, et juttelin kaikille -ei väliä oliko aikuinen vai lapsi. Myös oma 4-vuotias on semmoinen, et nopeesti hakee leikkikamun itelleen lapsista, mutta myös juttelee milloin kenellekin vastaantulijalle. Saa aikuisten huomiota kotona, mutta myös päiväkodissa...
  4. Edla-Mamma

    Mitäs Teillä syötiin lounaalla tänään?

    Mä söin chili con carnella ja höysteillä täytettyjä tortilloja ja tyttö söi samaa riisin kanssa. Jälkkäriksi syötiin suklaavanukasta :)
  5. Edla-Mamma

    Nachoplate ohje

    Mä laittaisin, sipulia, tomaattia, kurkkua guacamolea ja ranskankermaa.
  6. Edla-Mamma

    Päiväkoteihin kellokortit

    Mä olen tuon lätkän kanssa pelannut jo parisen vuotta testikäytössä. Lapsen pystyy myös kirjaamaan sisään tai ulos myös ilman sitä. Oon ollut tosi tyytyväinen, koska se on helppoa -näytät puhelimelle sitä ja se piippaa. Se mahdollistaa myös henkilökunnalle enemmän aikaa lapsille kun ei tarvitse...
  7. Edla-Mamma

    Meitä karehditaan ja luullaan rikkaiksi

    Ne kadehtii oikeesti sitä, et sä osaat pitää taloudesta niin hyvää huolta, et siitä jää matkoihinkin rahaa. Mä huomasin sen, kun olin töissä ja tienasin ihan mukavasti, mut kaikki meni tietysti eikä säästöön jääny mitään. Työsuhde loppui ja jäin työttömyyspäivärahoille, jotka kuitenkin monta...
  8. Edla-Mamma

    Miten avokadoa syödään - vinkkejä kiitos!

    Mä teen cuacamolea tai sitten laitan salaattiin tai lohen kanssa leivän päälle :P Tai sitten lusikalla kuoresta.
  9. Edla-Mamma

    Muita jotka ovat juoneet raskaan light limsoja?

    Join kohtuudella :) Juo ihan rauhassa vaan, anna mennä!
  10. Edla-Mamma

    Mitä autokoulun 2-vaiheessa tapahtuu?

    autokoulun maikka ihmettelee sen arvioivan ajon. Sit on teoriaa jonkun verran ja liukkaan rata muistaakseni.
  11. Edla-Mamma

    Millä teidän ekaluokkalaiset roudaa luistimet kypärineen kouluun? Siis jos kulkevat kävellen...

    Meillä oli luistimet solmittu nauhoista kiinni toisiinsa ja ne roikkui tuossa edessä ja se solmu oli niskan takana. Suojat tietysti suojas teriä. Kypäriä meillä ei ollut, mut sehän menis hyvin siinä tapauksessa päässä.
  12. Edla-Mamma

    onko hyvät tarjottavat 4v synttäreille? lapsia 6 aikuisia 15..

    Musta on hyvät tarjottavat, mut ehkä tosiaan jotain suolaista vielä aikuisille, vaikka jotain savupororullia tms. Mä en ymmärrä, et miksi pitäis kieltää herkut synttäreiltä -normiarkihan tässä on se pointti. Musta 4-vuotissynttäreillä voi jo olla sipsejä, limua ja karkkia. Meillä muuten...
  13. Edla-Mamma

    Nyt vinkkejä työhaastatteluun!

    Minkä alan työhaastattelu sulla on? Tsemppiä matkaan!
  14. Edla-Mamma

    Mihin lasten kanssa syömään Helsingin keskustassa pe-la iltana?

    Ravintola Loiste. Leikkihuone lapsille.
  15. Edla-Mamma

    Pitääkö työttömäksi jääminen ilmoittaa päiväkotiin?

    No näin mulle ilmoitettiin elokuussa, kun jäin työttömäksi ja olin siellä ilmottautumassa. Että siis pitää olla valmis lähtemään töihin heti kun kutsu käy, eikä siinä kohti sitten aleta ihmettelemään, et mitäs nyt lapsen kanssa.
  16. Edla-Mamma

    Pitääkö työttömäksi jääminen ilmoittaa päiväkotiin?

    Lapsen pitää olla päiväkodissa, että sulle maksetaan työttömyyskorvauksia. Sun pitää nimenomaan tehdä hakemuksia ja olla valmiina niin haastatteluun kuin myös aloittamaan työt heti ku niitä tulee. Lyhennetyt päivät on ok, mut ei kokonaan pois.
  17. Edla-Mamma

    Kuinka te hyödynnätte juustoja ruuanlaitossa?

    Oi noi jälkkäri-briet on NIIIIIIN hyviä :P
  18. Edla-Mamma

    Kuinka te hyödynnätte juustoja ruuanlaitossa?

    Kannattaa kokeilla, vois toimia ihan yhtälailla kuin vuohenjuustokin. Itse laittaisin brietä salaattiin sekä vaikka sämpylöiden väliin.
  19. Edla-Mamma

    4-vuotias alkanut heräillä monta kertaa yössä,jopa 6-8 kertaa,mikä neuvoksi?

    Mitäs jos lapsen korvissa on jotain, mikä pistää heräilemään? Kirjoitit kuitenkin et oli pari kuukautta sitten muutamaan otteeseen kipeenä ja silloin se alkoi. Korvatulehdushan voi olla hyvin monimuotoinen ja -oireinen.
  20. Edla-Mamma

    paras uutinen mitä päättäjät keksineet jos näytät alle 30 niin paperit...

    Multa kysyttiin tänään, enkä ollenkaan pahastunut :D

Yhteistyössä