Hakutulokset

  1. T

    Mielenkiintoisia elämänkertoja?

    Mistä tuo Edward Ball:in kirjat kertovat? Lisää vinkkejä kiitos
  2. T

    Mielenkiintoisia elämänkertoja?

    Heip! Kirjastoon olen suuntaamassa, ja kaipaisin lukuvinkkejä. Olen kovasti tykännyt elämänkerroista, joissa on joku pointti. Ei siis perus "Martta-kertomus" jolle on siunaantunut 9 lastenlasta ja karjaa oli vuonna-62 jne, vaan ehkä sellaista elämää, jossa olisi kolhuja tullut, jotain...
  3. T

    Ensimmäistä kertaa kylpylään 2v:n kanssa,mitä matkaan?

    Saakohan keittiöstä sit lainata lusikkaa tjsp puuroa varten ja maitomukii tai jotain?
  4. T

    Ensimmäistä kertaa kylpylään 2v:n kanssa,mitä matkaan?

    Hei nuo kylpytakit ja sandaalit oiva idea! Meillä on suihkussakin jarrusukat kun on niin pirun liukas lattia mut nyt en ajatellut sitäkään :ashamed: (viimeisiä lomapäiviä viedään, aivot narikassa..) Kiitoksii vinkeistä. Taidan tuon uimavaipan jättää, kun ajattelin et onhan se muutenkin ihan...
  5. T

    Ensimmäistä kertaa kylpylään 2v:n kanssa,mitä matkaan?

    Taas apuja kaipailen =) Eli kylpyläreissu tulossa, miten te olette olleet kylpylässä about tuon ikäisen kanssa? Onko uimavaippa + uikkarit, vai pelkät uikkarit? Vantaan Flamingoon ollaan menossa eikä mitään kokemusta kylpylöistä :whistle: Entä iltapuurot sun muut, mihin kannattaa varautua...
  6. T

    Pikkunaposteltavaa syntymäpäiväaamuksi?

    ^ Ei mitään taikinahässäkkää? Kuulostaa just sellaselta mitä mies tykkäis syödä :p
  7. T

    MIKSI VAUVA EI NUKU!!!!

    Voimia täältäkin. Meidänkään vauva ei pienenä nukkunut paljoa mitään, vaan valvoi jopa 8h putkeen jo parin kk:n iässä. Ilmeisesti jotkut tarvitsevat enemmän lepoa kuin toiset. Se aika on hullua, ja olen edelleen sitä mieltä että sellaista asiaa kuin "vauvaonnea" ei ole olemassa. Minulle se oli...
  8. T

    Pikkunaposteltavaa syntymäpäiväaamuksi?

    Lisää lisää =)
  9. T

    Pikkunaposteltavaa syntymäpäiväaamuksi?

    Siinäpä se, vinkkejä kaipaan leivontaan, jotain pientä, suolaista tai makeaa isännälle heti aamusta synttäreiden kunniaksi :) Ensin oli tarkoitus tehdä brita-kakku, mutta olen niin laiska, etten jaksa herätä sitä aamulla tekemään ennen töihin menoa :snotty: Jotain pientä, ehkä jotain joka...
  10. T

    KULLANKERÄT 2008 vuonna 2010

    Voi juma näitä nukahtamis sessioita |O |O Illat on menny ihan pyllylleen, ei nukuta enää omassa sängyssä, eikä nukahdeta yksin, ja tarvitaan tuttia ja monta monta hyssyttelyä ja aikaa. APUA!
  11. T

    Työssä käyvät pienten lasten äidit !!!!

    Jätä vaan pomon kommentit omaan arvoonsa. Meilläkin yritti jossain vaiheessa kuittailla poissaoloista, mutta sanoin vaan takasin että "menetkös sinä sitten meidän lapsia kotiin hoitamaan" ? Loppu se kuittailu.
  12. T

    KULLANKERÄT 2008 vuonna 2010

    Elpalle kiitoksia ihanasta viestistä :hug: Katsotaan miten tilanteet menee, mulla hyppii niin älyttömästi tää mieliala ettei mitään järkeä. Nyt on muuten positiivinen mieli, mutta työnpuolesta jotenkin ottaa päähän tai kuplii semmosia asioita että toivon ettei mun kupla puhkee :$ Niin...
  13. T

    KULLANKERÄT 2008 vuonna 2010

    Hei taas pitkästä aikaa. Lueskelin jonkin verran tuossa juttuja ja huomasin, että useammalla on parisuhteessa jotain häikkää? Meillä (lue:minulla) on kanssa jotain ongelmaa, ilmeisesti omassa pienessä päässäni ja tuli ajatus, että voiko olla nyt joku kausi, että vetää porukan mielen matalaksi...
  14. T

    KERTOKAA nyt hyvät kasvattajat, miten toimia tasan 1-vuotiaan

    Meillä kans oli ja on edelleen tuo vaihe. Liesisuoja, teippiä tai lukot tai jotkut kepit laatikoihin ettei saa auki, cd tornista nostettiin levyt ylimmälle hyllylle ettei niitä yletä ottaa. Vaatteet on meilläkin usein pitkin lattioita kun ei niitä laatikoita kehtaa teippailla kun monta kertaa...
  15. T

    Mikä seksissä on hauskinta?

    ^ :laugh:
  16. T

    Auto pitäis ostaa

    Volvon puolesta minäkin puhun. On ollut jo monta vuotta perheemme uskollinen palvelija eikä ole ollut mitään ongelmia. Opelissa on paljon vikoja, sähköisiä ja onhan se täys susi. Sori nyt vaan. :p
  17. T

    Mitä lahjaksi?

    A) Lautapeli? B ) Lautapeli, kasattava lentokone, semmonen magneetti paketti jossa on puikkomaisia magneetteja ja palloja, voi rakennella niistä vaikka mitä. Meillä ainakin oli hitti.(anttilasta) C) Semmonen kemian tai fysiikan minipaketti jossa itse kasataan ja samalla oppii miten jokin...
  18. T

    Vinkkejä

    Me ostettiin sellanen mauri kunnaksen joulupurkki joka täynnä omar-karkkeja ja joulukukka. (menee vanhemmalle naiselle). Kummitädilleni ostin raivostuttavan kalliin aarikan korun, mutta tiedän että hän pitää siitä niin olkoon menneeksi. Ärsyttää vaan niissä, kun nimi maksaa aivan liikaa :kieh:
  19. T

    Mies ystävälle 30-vuotis lahja?

    ^ miks täällä pyörii jotain 15-vuotiaita?
  20. T

    Mies ystävälle 30-vuotis lahja?

    Voi anteeksi kun äidinkielen kirjoitus ei onnistu minulta, mutta kiitos hyvästä lahjaideasta dunce.

Yhteistyössä