Hakutulokset

  1. L

    Perheruokailu heikentää lasten ruokavaliota!

    Niin, ei se äiti paljon kerenny"hoitamaan" :| Veljen kanssa metsissä seikkailtiin, kallioilla kiipeiltiin, oi niitä aikoja...
  2. L

    Ei ole enää nykyaikana naapuriapua olemassa!

    Niinpä.Kun olin koululainen,naapurin kotiäiti vei tytön aina kouluun ja usein sain kyydin heiltä ettei tarvinnut aina polkea 2,5 km.Mut aina en ilenny pyytää kyytiä. Kyllä itsekkin muistan 3v sitten kun jyystin 6v. kyydissä eskariin, -25 astetta, sit töihin, iltapäivällä sama homma yht.10km...
  3. L

    Perheruokailu heikentää lasten ruokavaliota!

    Mut työtä oli ennen sikana enemmän kuin nyt.Äiti kävi 3-vuorotyössä,hoiti puulämmityksen,kantoi puut ja vedet,hoiti elukat ja silti teki ruokaa.Mut kyl äiti usein itki uupumustaan :/ Ja isukki Venäjällä... :headwall:
  4. L

    Kun te ei niin rikkaat olette eronneet miehistänne, mistä rahat takuuvuokraan??

    Kiinteistö OY Satokalla.VVO:n toimiston kautta!
  5. L

    Kun te ei niin rikkaat olette eronneet miehistänne, mistä rahat takuuvuokraan??

    Kävi niin mukavasti eetei tarvinnu maksaa takuuvuokraa. =) Exäkin pa.joten ei siltäkään olisi herunut mitään.
  6. L

    Perheruokailu heikentää lasten ruokavaliota!

    Samaa mieltä!Kun kuopus oli eskarissa,oli harvase päivä jotain makeeta mössöä välipalaksi.Varmaan siksi kun keittäjä oli itse yhtä pyöree kuin levee...
  7. L

    Onkohan se sittenkin rotta?

    Munii ja sit hautoo! =)
  8. L

    Kuinka monesta sakosta menettää korttinsa?

    Riski on onneksi nyt minimaalinen kun auto seisonnassa,kun ei ole varaa, remppa+katsastus n.500e!Miesystävän autolla ajan n.kerran viikossa että tuntuma säilyy.
  9. L

    Kuinka monesta sakosta menettää korttinsa?

    Inssi ja kirjalliset uusiks,tiedän.Mut kauan on kulunu eikä mitään kuulu...
  10. L

    Kuinka monesta sakosta menettää korttinsa?

    Minä olen kuullut että 9km/h olis sakkoraja.
  11. L

    Kuinka monesta sakosta menettää korttinsa?

    Oiskohan se eka sakko sit rikesakko jonka sain? Kun ei ole mitään kuulunu.
  12. L

    Kuinka monesta sakosta menettää korttinsa?

    Osaan kyllä.Sain kortin vajaa vuosi sitten.Muistan kyllä että opettaja sanoi että ei saa lähteä kiihtyneenä ajamaan...Kun exä oli tyhjentämässä kotiani,niin peruutin vahingossa päin ja lähdin kotiin äkkiä.Autoon johon peruutin ei jäänyt jälkeä juurikaan.Oma moka,mut periaatteessa exän pitäs...
  13. L

    Kuinka monesta sakosta menettää korttinsa?

    Minäkin sitä ilmoitusta kyttikseltä odotan :headwall: 3kpl liikennerikkomuksia ja 2 sakkoa.Siis ne kaks ekaa laitettiin yhteen.Kauankohan kestää ennenkuin ilmo tulee vai tuleeko lainkaan?Viimisestä teosta on 2kk aikaa.
  14. L

    G.Saisiko/ saako sinun teini ikäinen värjätä hiuksensa siniseksi?

    Ei saa,mut meni sit ottamaan jotkut pidennykset sininen/violetti :o
  15. L

    Onkohan se sittenkin rotta?

    Hmm,hiukan mietityttää kirjoituksen todenperäisyys.Nimittäin mikään lintu ei tee poikasia TALVELLA!Taisi tulla lapsus ap:lle :laugh:
  16. L

    Onko maitohappobakteerien syönnistä raskaana mitään hyötyä?

    Toki on.Vastustuskyky pysyy hyvänä ja itse pysyt terveenä,mikä on vauvallekin hyvä asia.Toki kalaöljyä ja foolihappoa kannatta a myös syödä. =)
  17. L

    Perunkirjoitus..tietääkö joku..?

    Isä kuoli elokuussa 2007.Vieläkään ei ole jaettu :headwall: :headwall: Tosin jakajia 7 ja kiinteetä on paljon.Veroja vaan makselen eikä perinnöstä tietoakaan. :kieh:
  18. L

    Kaikki mukaan: koulutustasosi, ikäsi ja lastesi lukumäärä

    ammattitutkintoa,3 lasta perjantaina mittariin kolahtaa 35 =)
  19. L

    Poika läx

    Lähtispä kaikki mummoille.Muttei ole mahdollista.Ei kyl ikävä tulis! :ashamed:
  20. L

    Joko Salen lapsimorsian on puitu täällä ?

    Sale on laskelmoiva tyyppi!Taktinen veto ennen pressanvaaleja.Sit muija pyöräyttää kersan ja kaikki äänestää Saulia!

Yhteistyössä