Hakutulokset

  1. Katjuska-78

    Ennustusta hetken aikaa

    osaatko mulle vielä jotain lisää kertoa, tulevaisuudesta tai jostain muusta
  2. Katjuska-78

    Ennustusta hetken aikaa

    Kiitos vastauksesta:) itsellä kaikki lapset ihan suunniteltuja ja toivottuja. Pitää nyt oikein pohtia tuota vahinko asiaa. Tai josko tulis sitte siitä, kun ei oikeen oo varma tuosta lapsiasiasta, että vieläkö lisää tulisi. Vahingon sattuessa kyllä ottaisin varmasti pienokaisen rakkaudella...
  3. Katjuska-78

    Ennustusta hetken aikaa

    Kertoisitko mulle myös:) vieläkö tulemme saamaan lapsia lisää? Ja mitä tulevaisuus tuo tullessaan?
  4. Katjuska-78

    kuinka kauan kierukan laiton jälkeen runsasta vuotoa?

    Mulla kohta ollut vuoden kierukka ja oon tän vuoden aikana enemmän vuotanut kuin ollut vuotamatta. nytkin yli kuukauden oon jo vuotanut ja alkaa kyllä hermo mennä jo. Tammikuulle lääkäriaika varattuna ja todennäköisesti poistatan koko kierukan, kun ei tää mulla oikeen toimi niin kuin pitäis.:mad:
  5. Katjuska-78

    *** Syyskuu 2008 mussukat ***

    Mayah Onnea sinne kovasti:heart: Onko samanlaiset tunnelmat tällä kertaa kuin viime odotusessa? Meillä täällä on myös yksi poika tullut lisää vielä tuossa elokuussa 2010, eli just tuossa vuoden täytti. Hulinaa kyllä riittää näiden kanssa.:D Silti sitä vaan miettii, että lähtiskö sitä joskus...
  6. Katjuska-78

    *** Syyskuu 2008 mussukat ***

    Päätin nyt siirtää meidät tänne leikki-ikäisten puolelle. Hiljaista on keskustelussa ollut, mutta joskos se tästä taas vilkastuisi, jos porukka tänne puolelle tiensä löytää.=)
  7. Katjuska-78

    ***SYYSMASSUKOIDEN 2008 MUSSUKAT***

    http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsi-kasvaa/leikki-ikaiset/2003967-syyskuu-2008-mussukat/ Siirsin meidät nyt tuonne leikki-ikäisten osioon, eli sinne vaan kirjoittelemaan kaikki uudet ja vanhat syysmassukat 2008.=) Koetan itsekin ehtiä päivittämään omia kuulumisia jossain välissä.
  8. Katjuska-78

    *** Syyskuu 2008 mussukat ***

    SYNTYNEET SYYSKUUN 2008 PIENOKAISET 2.8 Tuuli-: Poika 45cm 2640g py 33,5cm (rv.35+4) 12.8 Äippäskä81 Tyttö 47cm 2780g (rv.35+6) 14.8 Dior: Poika 47cm 2980g klo 17.22 (rv. 36+3) 15.8 Tinii: Tyttö 46,5cm 2900g klo 06.22 (rv.37+2) 18.8 Niihu: Poika 47,5cm 2700g klo...
  9. Katjuska-78

    Mirena... mites muilla on sen kanssa mennyt?

    Joo noita finnejä kans on ilmaantunut mulle:kieh: Toivon tosiaan, että tähän jotain muutosta vielä tulisi kun aikaa kuluu.
  10. Katjuska-78

    Mirena... mites muilla on sen kanssa mennyt?

    Itsellä laitettiin tuo kierukka tammikuun lopulla ja silloin oli vuotoa sen laiton jälkeen pari viikkoa ja kipuja saman ajan. sitten tuli parin viikon tauko vuotoihin, jonka jälkeen taas kaksi viikkoa vuotoa. Tämän jälkeen tuli pidempi paussi kunnes vuoto taas alkoi vappuna ja nyt alkoi jo...
  11. Katjuska-78

    Salosta tai seudulta??

    Täällä kans yks Salolainen 4 lapsen äitykkä. Lapset tyttö 02/2000 ja pojat 02/2007, 09/2008 ja 08/2010. Kotosalla oon näiden pienten kanssa. Välillä ollaan tuolla avoimessa päiväkodissakin käyty. Mukava ois tutustua uusiin ihmisiin ja saada muksuille vaikka puistoiluseuraa.=)
  12. Katjuska-78

    ***SYYSMASSUKOIDEN 2008 MUSSUKAT***

    Täällä kans aika uhmakas kaveri. Oli asia mikä vaan niin yleensä vastaus on ei, eikä, eipäs.:D Puhetta on nyt alkanut tulla ihan kivasti vähitellen. Sanoja tulee jatkuvasti lisää ja lauseitakin tulee. Meillä on tossa maaliskuussa neuvola just tuon puheen seurannan takia, mutta tosiaan on nyt...
  13. Katjuska-78

    2010 ELOKUISET IPANAT

    Rakkaudesta äiti näkyi sun nimi siellä kerholaisten listalla, joten eikun kirjoittelemaan vaan=)
  14. Katjuska-78

    ***SYYSMASSUKOIDEN 2008 MUSSUKAT***

    [/url][/IMG] Ihanaa Joulun aikaa Syysmassukoiden mussukoille perheineen:heart:
  15. Katjuska-78

    ***HELMIÄISET 2007***

    [/url][/IMG] Ihanaa Joulun aikaa kaikille Helmiäisille perheineen:heart:
  16. Katjuska-78

    *** Neljännestä Kuumeilevia vol.4***

    Kurkkimassa täällä:wave: Onnea kaikille plussan saaneille:heart: Meidän nelonen on jo 4 kk... miten tää aika näin nopesti kuluu:O Ja miten sitä eksyykään tänne vauvakuume puolelle aina uudestaan:whistle::ashamed::D
  17. Katjuska-78

    Vinkkejä värjäytymien poistoon vaatteista?

    Juu no itsekin aloin miettiä, että en kauheesti viitsi enää rahaa noihin värjäitymienpoistoaineisiin käyttää, kun vaatteiden rahallinen arvokaan oo niin iso. Ennemminkin tunnearvoa noilla pikkuisilla puvuilla ja potkareilla.:saint:
  18. Katjuska-78

    Vinkkejä värjäytymien poistoon vaatteista?

    Yhdestäkin puvusta joka oli tummempi, niin lähti kyllä alkuperäiset värit, mutta punainen väri ei lähtenyt mihinkään:kieh:
  19. Katjuska-78

    Vinkkejä värjäytymien poistoon vaatteista?

    Kloriittia koetin ja ei paljon mitään vaikutusta ja sitte ostin kaupasta sellaista ainetta joka laitettiin koneeseen ja sen piti väri poistaa, niin ehkä vähän haalistui, mutta ei pahemmin tehoa ollut siinäkään. Taisin kahdestikin tuolla aineella kokeilla, mutta edelleen oli vaatteet vaaleanpunaisia.
  20. Katjuska-78

    Vinkkejä värjäytymien poistoon vaatteista?

    Itse just tossa syksyllä onnistuin värjäämään läjän vaatteita punaisiksi ja koetin ties millä aineella saada värin pois, mutta en onnistunut.: / Nyt oon miettinyt, että värjäänkö ne jollain muulla värillä, mutta tiedä sitten mitä niistä tulee kun on toi vaaleanpunainen pohjalla ja sekään ei...

Yhteistyössä