Hakutulokset

  1. A

    ESIKOISESTA PITKÄÄN HAAVELLEIDEN OMA PINO

    usko siihe, että joskus tulisin raskaaksi, on mitätön. oikeastaan en usko siihen pätkääkään. takaisin tuskin tulen. :(
  2. A

    ESIKOISESTA PITKÄÄN HAAVELLEIDEN OMA PINO

    laitetaan tännekin sama, kuin tuonne "isosiskopinoon"..: mä en pysty enää olee täällä... anteeks. on tottakai ihanaa, et kaikki plussailee, mut se tekee kipeetä omassa sydämessä, kun ei pysty ymmärtämään, mitä pahaa minä oon tehnyt, ettei meille lasta suoda... ihan oikeasti on upeeta, että...
  3. A

    *Esikoisesta Haaveilevat*

    mä en pysty enää olee täällä... anteeks. on tottakai ihanaa, et kaikki plussailee, mut se tekee kipeetä omassa sydämessä, kun ei pysty ymmärtämään, mitä pahaa minä oon tehnyt, ettei meille lasta suoda... ihan oikeasti on upeeta, että täällä on näin moni plussannut. mutta kidutan vain itteäni...
  4. A

    *Esikoisesta Haaveilevat*

    kiits haleista.. tylsää olla taas listan alkupuolella :(
  5. A

    *Esikoisesta Haaveilevat*

    laittakaa yk:ksi 20... jos oikein laskin.... :o
  6. A

    *Esikoisesta Haaveilevat*

    kp1.... :'(
  7. A

    ESIKOISESTA PITKÄÄN HAAVELLEIDEN OMA PINO

    tänne kp1.... nyt vituttaa.
  8. A

    *The Esikoisesta Haaveilevat*

    kysyn nyt täälläki, että voiko mammaksin herkkiin puikkotesteihin tulla viivanpaikka?
  9. A

    ESIKOISESTA PITKÄÄN HAAVELLEIDEN OMA PINO

    onks kukaan testaillu mammaksin herkällä puikkotestillä...? onks kuin varma? ja onks kellää tullu siihen viivanpaikkaa? testi oli mulla tässä konella vieressäni ja noin 20 min testin tekemisen jälkeen vilkaisin sitä ja siinä näkyy viivanpaikka...? :o
  10. A

    ESIKOISESTA PITKÄÄN HAAVELLEIDEN OMA PINO

    huomenta.. ja taas nega. kai se on uskottava.. :( tulis nyt vaan ne menkat ettei taas pitenis kierto viikoilla.. :(
  11. A

    *The Esikoisesta Haaveilevat*

    huomenta.. ja taas nega. kai se on uskottava.. :( tulis nyt vaan ne menkat ettei taas pitenis kierto viikoilla... :(
  12. A

    ESIKOISESTA PITKÄÄN HAAVELLEIDEN OMA PINO

    blaah. olin hätähousu, tuli mammaksin testit postissa ja olihan se heti pakko testata... nega.. :( herkkiä ovat, joten enpä taida raskaana olla :( ja koulukaveri ilmotti tänään olevansa raskaana... iloinen oon tottakai hänen puolestaan, mutta harmitti, kun ei itse saa tuota iloa kokea :(...
  13. A

    Vuotoa kohdunsuulta alkuraskaudessa

    joku on joskus sanonu, että jos odottaa tyttöä, tulee alkuraskaudessa vuotoa. Pitänyt paikkansa mun äitillä mua odottaessa ja kahdella kaverilla, joilla kummallaki kaks tyttöä :)
  14. A

    *The Esikoisesta Haaveilevat*

    hoksasin äsken yhden jutun: aina alaselkä kipee ennen menkkoja, nyt ei oo..... ja välil tosi ahdistavia menkkamaisia kipuja.. :o :( nytkö mä tipun pilvilinnoistani :(
  15. A

    *The Esikoisesta Haaveilevat*

    kiitos tch... itse kans toivon niin kovin... pelkään vaan että tipun pilvilinnoistani kohisten :/ meillä kans kiertoja suurinpiirtein saman verran ku Nibblerillä. Kyllä meidän aika on nyt, Nibbler :) :heart:
  16. A

    *The Esikoisesta Haaveilevat*

    nibbler on julkkis: http://kaksplus.fi/keskustelu/t1247947
  17. A

    *The Esikoisesta Haaveilevat*

    juu, tuun heti kertoon.... :)
  18. A

    *The Esikoisesta Haaveilevat*

    nannakuu: tilasin mammaksin sivuilta herkkiä puikkotestejä... ne varmaa tulee tällä viikolla, niin sit ollaan taas viisaampia. oireista voisin sanoa sen verran, että kp25 lähtien on navan alla ollut todella haalea viiva (en tiedä onko linea negra vai joku muu)... ihmetyttää vaan, voiko...
  19. A

    ESIKOISESTA PITKÄÄN HAAVELLEIDEN OMA PINO

    huomenta.. onko kokemuksia RFSU:n testeistä, onko viivanpaikkoja? :o
  20. A

    *The Esikoisesta Haaveilevat*

    no toi on aika lähellä: http://www.aijaa.com/v.php?i=1109014.jpg kun tosiaan näkyy vaan tietys valos, enkä oo varma onko se punanen vai harmaa...

Yhteistyössä