Hakutulokset

  1. A

    Kuvia kodeista joulun odotukseen, jooko?!

    Merkkaan jos tänne tulis lisää=) hienoja koteja teillä
  2. A

    lasten pirteläkone tai jäätelökone

    Mä ostin 8v tytölle joululahjaks, prismasta ja tais maksaa n.28e. Eli en tiiä vielä toimiiko hyvin vai huonosti. Niin siis jäätelökone. En oo kyllä kuullu mistään pirtelökoneesta...
  3. A

    Miten mulla on nyt sellanen olo että oon tainnut ostaa lapsille liikaa leluja lahjaksi... :(

    Samaa mäkin mietin, mä ostan aina liikaa lahjoja. 8v saa 6 lahjaa (ellen väärin muista:ashamed: ) ja 6v 5 lahjaa. Noissa ei kaikki kyllä leluja oo, vaan askartelujuttuja, lautapeliä, kirja... Nii ja noitten lahjojen lisäks saavat vielä kolme yhteistä lahjaa:snotty:
  4. A

    Hetki, kun tekisi mieli haihtua olemattomiin

    :D Tuli mieleen ku meidän ohi kävellä kopsutteli nuori nainen, ja just ku se oli meidän kohdalla nii tyttö osotti sitä ja sano " äiti kato, kaameet korkkarit". Ne korot oli kyllä aika ohuet ja pitkät. Nauratti ja hävetti samaan aikaan, ei oo tyttö aikasemmin ihmisten ulkonäköö tai vaatetusta...
  5. A

    Voiko perunat kuoria ja pilkkoa jo nyt jos niistä valmistaa ruoan huomenna?

    Kylmää vettä sen verran että perunat peittyy ja jääkaappiin
  6. A

    Mua stressaa lapsen (8v) synttärit

    Ompas täällä hiljasta tai ei ketään kiinnosta... Joo, tietenkin lapsi saanut päättää itse ketä kutsuu.
  7. A

    Mua stressaa lapsen (8v) synttärit

    Tää ehkä vähä turha mutta saampahan johonkin purettua.. Kohta tytöllä synttärit ja kutsuja on lähetelty tytön viidelle luokkakaverille. Onkohan tuo viis ihan ok määrä ja täytyykö juhliin keksiä jotain ihme ohjelmanumeroita vai onko vieraat tyytyväisiä vapaaseen leikkiin ja herkkuihin...
  8. A

    Mitä leivotte tai vois leipoo isänpäiväks?

    Tuolta valion sivuilta löytykin mitä vois ehkä kokeilla:) tuo hyydytetty valkosuklaa-lime kakku vois ehkä olla ihan ok
  9. A

    Mitä leivotte tai vois leipoo isänpäiväks?

    Mitä leivonnaisia te teette isänpäivä pöytään? Meillä mies ei oo täytekakun ystävä joten pitäis keksiä jotain muuta, mutta nyt ei oikein raksuta että mitä.
  10. A

    Äitien blogeja

    Merkkaan:)
  11. A

    Onkohan tämä hyvä pelikonsoli 9v pojalle

    Ainakin meidän 8v ja 5v tytöt tykkää pelata, meillä tuo aikasempi versio.
  12. A

    Mies ja joku soittaa sille!

    ?
  13. A

    Joka päivä lakanapyykkiä!

    Laita vaippa vain. Meillä toinen lapsi oppi yökuivaksi kokonaan vasta 6vuotiaana. 5vuotiaaksi asti pidin vaippaa koska en jaksanut joka yö siivota sänkyä. Pikkuhiljaa yöpissailut alkoivat vähentyä itsestään ja ostin sitten varmuuden vuoksi kangaskaupasta kangasta joka laitetaan lakanan alle...
  14. A

    Kuka muu ei vielä tiedä, mitä tehdä juhannuksena?

    Ei mitään hajua mitä tehtäis. Miehellä ei oo ollu vapaata juhannusta moniin vuosiin joten vähän erilainen juhannus varmasti tulee kuin edellisinä juhannuksina:)
  15. A

    Hiukan ihmetyttää, ettekö vahdi lastenne koulunkäyntiä?

    Joka päivä tulee vilkastua tytön läksyt onko tehny. Koulun jälkeen syö välipalan ja sen jälkeen täytyy läksyt tehä jos haluaa kahtoo telkkaria, olla ulkona tai leikkiä kaverin kans. Tyttö on itse huolehtinu kirjat ja kynät reppuun, joskus kysyn ennen kouluun lähtöö onko kaikki mukana. Mua ei...
  16. A

    Mitä miehesi saa sinulta lahjaksi?

    En ostanut mitään, tein kakun ja lapset on tehneet kortit ja lahjan:)
  17. A

    Ketä kadehdit ja miksi?

    Kadehdin kavereita jotka ovat sosiaalisempia, rohkeampia ja sellasia rentoja tyyppejä. Ja myös niitä joilla on vara asua hienossa omakotitalossa ja laskujenkaan jälkeen ei tarvii senttejä laskee.
  18. A

    Monenko lapsen jälkeen teillä on/oli lapsiluku täynnä?

    Meillä kaks lasta. En tiiä vielä onko se täynnä vai olisko kolmannen aika joskus. Molemmat on tyttöjä ja mulle se olis edelleen sama oisko tyttö vai poika, luulen et mies salaa odottais poikaa
  19. A

    Mikä olisi reaktiosi, jos sinulle ja miehellesi syntyisi musta vauva?

    Häh, mitä helvettiä :o mies luulis että oisin pettäny ja lähtis synnäriltä ovet paukkuen.... :whistle: siinä olis vähä huono yrittää selitellä

Yhteistyössä