Hakutulokset

  1. Sydän

    Koska JUHLAMEKOT tulee Seppälään yms.??

    Joo, kiitos... yksi asiallinen vastaus riitti tähän hätään...
  2. Sydän

    Koska JUHLAMEKOT tulee Seppälään yms.??

    Ynnä muihin sellaisiin... Ja sen sijaan että viilaat pilkkua, pysyisit poissa jos ei oo muuta tekemistä ;)
  3. Sydän

    Koska JUHLAMEKOT tulee Seppälään yms.??

    :confused:
  4. Sydän

    Koska JUHLAMEKOT tulee Seppälään yms.??

    ...
  5. Sydän

    Paras ASTIANPESUKONE-merkki?

    Olisi uuden hankinta edessä puolenvuoden sisällä, mutta mietityttää minkä merkkistä konetta lähtisi etsimään. Mikä kone teillä on ja onko hyvä?
  6. Sydän

    Tulehdusarvot?!

    Mitä oireita kohonneista arvoista on? Minulla tulehdusarvot 120.
  7. Sydän

    Todella SEKAINEN koti...

    Olen sieltä kuvia kyllä ottanut, mutta en niitä viitsi julkaista täällä... Hyvin kuitenkin voi kodista ja tavaroista tunnistaa ketä kyseessä.
  8. Sydän

    Todella SEKAINEN koti...

    Jos koti näyttää samalta kuin siinä Nelosella(?) pyörineessä Hamstraajat ohjelmassa, niin millä siellä siivoaa niin, ettei olisi likaista?! Sukat jää lattiaan kiinni, housut jää kiinni keittiön tuoliin ja kyynärpäät pöytään... joo, ei kuulu hyviin tapoihin pitää kyynärpäitä pöydällä, mut ehkä...
  9. Sydän

    Todella SEKAINEN koti...

    Kyllähän sitä jokainen normaali ihminen tarjoaa apuaan, mutta eipä sitä voi väkisin tunkea toisten kotiin, jos ei apua haluta... Ja kyllä sen tiedän, että on lapsia jotka kärsivät enempi - kuten ne joita hakataan vaikka päivittäin. En kaivannut tähän irvailuja vaan asiallisia mielipiteitä...
  10. Sydän

    Todella SEKAINEN koti...

    Olen kyllä sanonut asiasta, mutta eivät kuulemma jaksa tehdä asialle mitään... Sukat liimautuvat lattiaan kiinni kun siellä kävelee, tai siis harppoo rojujen yli :/
  11. Sydän

    Todella SEKAINEN koti...

    Siskollani perheineen on todella sekainen koti. Mihinkään ei juurikaan mahdu istumaan olohuoneessa, kun pyykit ja muut kamat ovat ottaneet ylivallan sohvasta, sohvapöydästä ja jokaisesta tasosta mitä olohuoneessa on. Eteisestä ei pääse kotiin sisälle ilman ettei astu jonkin tavaran päälle...
  12. Sydän

    Eronneet, miten olette selviytyneet henkisesti erosta?

    Itse erosin jokunen vuosi sitten melkein 7 vuotta kestäneestä avoliitosta. Yksi yhteinen lapsi oli, eron hetkellä 1,5-vuotias. Mietin itsekin että miten siitä selviää... Mies ei ollut aikoihin enää välittänyt minusta ja teki selkäni takana ikäviä asioita. Pari päivää olin "sairauslomalla"...
  13. Sydän

    pienelle korvikset

    Nuo kuvat eivät kuulu kyl tähän keskusteluun... Jos olisin ottanut omasta lapsestani kuvan, ku korvia rei'itettiin, niin olisi ollut todella leveä hymy kasvoilla koko ajan :)
  14. Sydän

    pienelle korvikset

    Ei ampumalla... tunkevat sellaisen paskaisen neulan korvalehdestä läpi tietenkin :stick: Meillä käytiin laittamassa kampaamossa ja paranivat todella hyvin ja korutkin olivat 24 karaatin kultaa :)
  15. Sydän

    pienelle korvikset

    Kysäise kampaamoista! :) Niissä laittavat myös. Siis suuremmissa, ei yksityisillä niinkään. Korumallit ovat usein esillä siinä kassatiskillä :) Ne laittavat 4-vuotiaasta ylöspäin, jotkut jopa jo 3-vuotiaalle.
  16. Sydän

    onneksi mummo tippui. sitten kun jp saadaan ens viikolla pois niin hyvät pääsee finaaliin.

    Tiedän että se näkyy tuolta, mutta kysyinkin että eikös se näy vasta huomenna!? Tuo on viime viikkoinen jakso ja sen olen jo nähnyt...
  17. Sydän

    onneksi mummo tippui. sitten kun jp saadaan ens viikolla pois niin hyvät pääsee finaaliin.

    Voih! Mä ihan unohdin tän... Eikös se tule Katsomoon vast huomenna?
  18. Sydän

    mies ja pelaaminen, kertokaa mielipiteenne!

    JUURI NÄIN! Vaikka itse olenkin nainen, niin olen täysin samaa mieltä :D
  19. Sydän

    mies ja pelaaminen, kertokaa mielipiteenne!

    Minulla oli samantapainen ongelma. Tosin mieheni juoksi kavereidensa kanssa kaikki illat jossain menoillaan. Selvisi sitten miksi vietti aikaa muiden harrastus parissa niin paljon... Eipä häntä kiinnostanut enää minun kanssani aikaa viettää. Avioerohan siitä sitten lopulta tuli. En jaksanut...
  20. Sydän

    Mitä mahtais mies ajatella(siis tuntematon) jos menis baarissa kysyy siltä...

    No sen tietää sitten kun kysyt :D Itse kysyin kerran tuntemattomalta, et lähteekö panemaan ja sehän lähti ;)

Yhteistyössä