Hakutulokset

  1. Olemisen riemu

    lapsen suusta:D

    Sä rankaisit jo. Uhkasit jättää hänet pois elokuvista koska hän sanoi että on liian pieni. Mietipä itse. Esimerkki: Miehesi ehdottaisi että mennään ystäväperheen kanssa etelään vaikka olisit esim. viimeiselläsi raskaana. Sanoisi että väärennetään lääkärintodistus. Sä sanoisit että et uskalla...
  2. Olemisen riemu

    lapsen suusta:D

    Miten sä voit sanoa noin lapselles? Rangaista lastasi uhkaamalla jättää hänet perheen yhteisen jutut ulkopuolelle vain siksi että hän sanoi totuuden: On liian pieni ja pelkää.
  3. Olemisen riemu

    Meandi vastaan H&M tai vastaava

    Peesaan. Ei haittaa vaikka jokaisella lapsella olisi samanlainen vaate kuin minun lapsillani. Nimen kanssa sama juttu. Vaikka toisen lapseni nimi onkin harvinainen en ole valinnut sitä siksi että se olisi mahdollisimman harvalla. Se vain kuullosti kauniilta. Lapseni ovat yksilöitä ja...
  4. Olemisen riemu

    Neuvolassa äsken ehdotettiin sikarokotetta

    Puhuinkin peruskuntoisesta ihmisestä.
  5. Olemisen riemu

    Sinä perusterve, kuinka usein ja miksi käytät käsikauppasärkylääkkeitä?

    Mulla kuume nousee aina vähintään 39 asteeseen.
  6. Olemisen riemu

    Sinä perusterve, kuinka usein ja miksi käytät käsikauppasärkylääkkeitä?

    Päänsärkyyn tarvittaessa, mobilatia niskoihin, flunssan aikana särkylääkettä kuumetta alentamaan.
  7. Olemisen riemu

    Neuvolassa äsken ehdotettiin sikarokotetta

    Olen aika lailla samaa mieltä. Meillä lapsilla on muutenki jo niin paljon rokotuksia että tuntuu jotenkin turhalta piikittää jatkuvasti lisää. Pojalla on ylimääräisinä pneumakokki-, B-hepatiitti-, rota-, punkkikuume-, ja vesirokkorokotukset. On ollut rokotetutkimuksissa joten sieltä on...
  8. Olemisen riemu

    Neuvolassa äsken ehdotettiin sikarokotetta

    Olenko mä jotenkin vanhanaikainen kun musta flunssa ja influenssa on vaan ihan normi tauteja? Influenssa on vaan rajumpi. Siis ihan peruskuntoiselle ihmiselle. Kannattaa tietenkin parannella itsensä hyvin niin se laskee jälkitautien riskejä.
  9. Olemisen riemu

    Neuvolassa äsken ehdotettiin sikarokotetta

    Mites olette säästyneet taudilta? En osaa ajatella influenssaa tappavana tautina kun lapsilla ei ole mitään perussairauksiakaan. Mietin että jos jättäisi tällä kertaa välistä.
  10. Olemisen riemu

    Neuvolassa äsken ehdotettiin sikarokotetta

    Mua vähän mietityttää influenssa rokotuksen tarpeellisuus. Milloin niitä on alettu antamaan? Itse olen sairastanut inflenssan herra ties milloin. Ja en muista että lapsuudessa tai nuoruudessani olisi rokotettu influenssaa vastaan. Olen kyllä ottanut tähän asti kaikki rokotukset lapsille ja...
  11. Olemisen riemu

    Neuvolassa äsken ehdotettiin sikarokotetta

    Mä otin lapsille viime kierroksella mutta nyt ajattelin jättää ottamatta. Ennustettua epidemiaa ei sitten tullutkaan. Mies ja minäkin säästyttiin taudilta vaikka ei otettu rokotusta.
  12. Olemisen riemu

    Flunssassa raskaana.

    Nenäsuihke ja parasetamolia sisältävät särkylääkkeet.
  13. Olemisen riemu

    kuinka vanha olet kun lapsesi 20v?

    49 ja 51
  14. Olemisen riemu

    Lapsi meni taxilla kouluun, pesisittekö lapsen hiukset tämän kotiuduttua ( deekut taksissa + luteet...)

    Leikkaisin hiukset kokonaan pois. Laittaisin ne pussiin ja ajaisin jonnekin keskelle korpea ja polttaisin ne säteilypuku päällä.
  15. Olemisen riemu

    Lasten askartelu - pahvinkuvan reittäminen

    Esikoinen on innostunut tarhassa pahvinkuvan pistelystä. Siis neulalla pistellään reikiä kuvan reunaa pitkin kunnes kuva irtoaa. Kotonakin olsi kiva puuhailla vapaapäivisin ja viikonloppuisin pistelytöitä. Saako pistelyyn tarkoitettuja neuloja ostaa jostakin? Vai laitanko vain isoon...

Yhteistyössä