Hakutulokset

  1. J

    Helikopteri Kuopion Petosella?

    oliko toi nainen se joka käy teidän naapurissa? Multa oli mennyt ihan ohi koko juttu
  2. J

    Ketä vielä paikalla?

    nukkumaan menossa et saa kohta herätä :wave:
  3. J

    merkonomi tutkinto, minkä tasoinen

    Merkonomi (120 ov), on toisen asteen kaupan ja hallinnon alan perustutkinto Mulla kestää 2-v, kohta ohi :D
  4. J

    Toimiiko gmail?

    toimii
  5. J

    oliko täällä jo: Päiväkotiruuasta LÖYTYI LASIA!!!!!

    apua! Tytön päiväkotiin menee samasta koulusta ruoka. Onneksi tuo ei sattunut hänen ryhmässään (ei ole tietenkään toivottavaa kenellekkään), mutta meillä ei tyttö suostu syömään salaattia. Maistaa kyllä pikkuisen mutta se on siinä, jos tyttö olis tone nähnyt ei varmasti suostuisi enää laittamaan...
  6. J

    5v tyttö heiluttaa käsiä raivokkaasti kun niitä huimaa??

    Meidän poika sanoi kun kysyttiin miksi pyöritätä käsiä noin että käsiä heilututtaa. eli lapsella vaan tunne että niin pitää tehdä, ei hallitse tic:ä vielä tuossa iässä (vanhempi lapsi/aikuinen voi joskus jollakin lailla hallita. Yleensä kodinulkopuolella voi pidättäytyä, mutta kotiin tullessa ne...
  7. J

    5v tyttö heiluttaa käsiä raivokkaasti kun niitä huimaa??

    http://www.tourette.fi/dokumentit/HyvaTerveys.htm
  8. J

    5v tyttö heiluttaa käsiä raivokkaasti kun niitä huimaa??

    tic on vaaraton "oire" joka jää yleensä pois jossain vaiheessa. Tälläkin palstalla on monesti kirjoiteltu...laita hakuun tic esim http://kaksplus.fi/keskustelu/t1328973
  9. J

    5v tyttö heiluttaa käsiä raivokkaasti kun niitä huimaa??

    mulle tuli ekana mieleen tic:t meidän tourette lapsella alkoi tic:t juuri käsien heiluttelulla, voi esiintyä muuallakin. TIC.n ei välttämättä liity mitään oireyhtymää (eikä yleensä liitykkään) Kestääkö heiluttelu kauan? voiko lopettaa jos tahtoo? jos hallitusti lopettaa, alkaako kohta...
  10. J

    sain tehtyä veroilmoituksen

    YES! ei jäänytkään yhtään viime tippaan :saint:
  11. J

    Mikä tauti tytöllä on?

    Meillä tytöllä aivan valtavat läiskät poskissa, aivan punaiset pyöreät sekä leuassa punainen läiskä ja otsassa. Muualla kehossa ei ole enää? Yskä ja kuumetta tuntuu olevan, silmiä kirvelee ja kasvoja kuulemma polttelee. Pidin yöllä viileää pyyhettä kasvoilla
  12. J

    Alavatsakivut ja vuoto, apuja??

    menkat? raskaus? Keskenmeno? tulehdus: kohtu, emätin, munasarja, virtsa? Kannattaa hakeutua lääkäriin!
  13. J

    Yhtäaikaa työtön ja opiskelija?

    Itse opiskelen iltakoulussa tosin käyn töissä. Saan opintotukea opiskelusta. Luokassamme on myös paljon työttömiä, minusta he eivät vaan suorita kaikkia kursseja jotta eivät menetä työttömyyspäivärahaa. Näytöt saavat kyllä kaikki suorittaa ja näin ollen saavat pätevät paperit, mutta kursseja ei...
  14. J

    ammatteja, joita ei takuulla irtisanota tai lomauteta?

    Eli mikään työpaikka ei ole tänä päivänä varma, näin se vaan menee
  15. J

    Sillä ja hemmetin siisti

    :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: ai apua, oliko? :o mä katoin et Jeesus, sanoin miehellekin et Jeesuksen kuva hyllyssä et onkohan uskonnollinen vakaumus ja vielä jatkoin et sääli jos siksi noin paljon lapsia eikä osaa/jaksa/pysty pitään...
  16. J

    Onko rv5+2 liian aikainen ajankohta ultralle?

    eikös noilla varhaisilla viikoilla 5-6 tehdä alakautta ultra et näkyvyys on parempi?
  17. J

    ammatteja, joita ei takuulla irtisanota tai lomauteta?

    meillä ainakin opettajat lomautetaan nyt keväällä ja syksyllä viikoksi ja ensi keväänä lisää kaksi viikkoa. yksi opettaja vastaa sit noin 60 oppilaasta et kohta saadaan lukea mitä kaikkea kouluissamme tapahtuu kun oppilaat keskenään
  18. J

    ammatteja, joita ei takuulla irtisanota tai lomauteta?

    kyllä lomautetaan en keksi muuta kuin presidentin
  19. J

    Sillä ja hemmetin siisti

    en minä tuomitse ketään....toi palstamamma juttu oli vain läppä (vaikka voi olla tottakin) Minä en usko et noi on oikeesti ton kuntoisia asuntoja, ei varmasti siis ole mitään siistejä syystä tai toisesta, mutta uskon et provosoidaan jonkin verran....
  20. J

    Sillä ja hemmetin siisti

    no valmiiksi epäsiisti ja sit jos tollanen joukkio käy liruttamassa kuukauden ajan samaan pönttöön eikä sit äkertaakaan pestä niin äkkiä on ton näköinen. Lattialle kun kaataa vähän esim mehua niin hyvin saa pölyt tarttumaan lattiaan kiinni....

Yhteistyössä