Hakutulokset

  1. A

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    Jo on käytäntö muuttunu nkl.Laitettiin perjantaina ballonki ja se tuli ulos noin 4 tunnin päästä.Kalvoja ei puhakistu kun oli ruuhkaa ja lauantaina lähdin kotiin.Äitipoliaika annettiin viikolle 40+1 ja vaikka mulla insuliinihoitoinen RD niin odotellaan kuulema et syntyis itsestään.Eli...
  2. A

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    Onnea saraheinä täällä limatulppa irtoaa mutta eihän tuo tarkoita vielä mitään....huoh.....
  3. A

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    Oikein paljon onnea IMN siellä on ollut nopeaa toimintaa.Huominen vähän jännittää jos eivät haluakkaan (syystä tai toisesta) käynnistää.Alkaa nää valvotut yöt vaatia veronsa.Nää säryt vie kyllä hermot mutta kyllä vauvan vointi on mulle tärkeintä.Jos hää voi hyvin ni käynnistetään tahi ei mun...
  4. A

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    Onnea jälleen vauvaantuneille.Ihana kuulla näitä uutisia vaikkakin olen hieman kade:ashamed:
  5. A

    Ihanaa vuosi enää ja lapsi täyttää 18v

    Just.....
  6. A

    Laktoosi-intoleranssi, voiko sitä tutkia muuten kuin jättämällä laktoosin pois ruokavaliosta?

    Juotettiin laktoosia ja huutelivat sit vessan oven takana et tässä kai mitään verikokeita tarvita kun pakki meni niin sekaisin.Otettiin verikokeet kuitenkin.
  7. A

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    Sannuli79 mulla käynnistettiin kuopuskin perjantaina.Tai aloitettiin käynnistys mut suostu vast sunnuntaina syntymään
  8. A

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    Tsemppiä IMN.Eilen oli äippäpoli ja siellä lääkäri totesi että perjantaina osastolle ja käynnistysyritys.APUVA.Ei uskois et viides lapsi jo tulossa kun pelottaa nin toi synnytys. ail ja saaga 38+3
  9. A

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    Onnea Kata89 Täällä supistellaa välillä kipeästikkin mutta ei nää mitään tee.Kuhan valvottavat öisin.Nytkin tulee aikas kipeitä mut niin epäsäännöllisiä että.... Uih,Jensarilla jännät paikat *peukutukset* ail ja saaga 38 *POKS*
  10. A

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    Onnea Ann-ie täällä taas supistelee mut ei kovin kivuliaasti eikä todellakaan säännöllisesti.Eli ei tässä kyllä vielä mihinkään lähdetä.Tiistaina on äippäpoli jossa sitten pitäisi (ehkä) päättää käynnistyksestä
  11. A

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    Onnea Little Precious on se kun illalla viimeseksi ja aamulla ensimmäiseksi pitää tulla katsomaan onko vauvan saaneita tai onko jollain alkanu supistukset/menneet vedet Jotenkin sitä vaan elää teidän kaikkien mukana.ootte ollut kyllä mahtava porukka ja täällä on saanut kirjoittaa ihan mitä on...
  12. A

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    Täällä alkoi kolmelta supistukset 10min välein mutta tossa tunti sitten loppui.En kyllä jaksaisi edes synnyttää.Alkaa nää max 2 tunnin yöunet vaatia veronsa.Nukun istualteen ja oonpa unohtanu parina päivänä syödä.Onnea vauvaantuneille ja tsempit synnytykseen menijöille...
  13. A

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    Onnittelut pienestä tytötstä Sumppa83 Näinköhän tässä käy niinkuin aavistelin että loppukuusta höpisen täällä itsekseni kun kaikki muuta jo on pienokaisensa saaneet...... ail ja saaga 37+3
  14. A

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    killi12 Et sä oo mikää mummoäiti :D Mä täytin viime kuussa 37v...... :wave:
  15. A

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    ONNEA Laara pienestä tytöstä :flower:
  16. A

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    Crocus76 meillä esikoinen täyttää marraskuun alussa 18v ja mä olen edelleen parikymppinen:whistle: Täällä taas huonosti nukuttu yö takana ja neuvola oli 7.45 aamulla.Vauva on kuulemma lähtökuopissa ja toivoikin että lähtisi itestään käyntiin ettei tarvis käynnistää.Ovat vaan niin huolissaan...
  17. A

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    Onnea kaikille vauvaantuneille.Meikäläinen varmaan keikkuu täällä ihan viimisenä kun laskettuun aikaankin on viel 3 vkoa.Viikon verran ollu aamusin pakki sekasin ja tänään se on jatkunu koko päivän vaikken ole aamun jälkeen syönytkään.Tuskin enteilee yhtään mitään kun ei ole edes...
  18. A

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Syyskuussa**

    Crocus76 meillä oli painoarvio 36+1 vähän alle 3,2kg mutta ei kuulema ole diabeteksestani johtuvaa kun vatsa ei ollut mitoiltaan muita mittoja suurempi.Mullahan tuo insuliinihoitoinen diabetes.38+2 viikoilla on uusi aika naikkarille ja siellä katotaan käynnistelläänkö vai odotellaanko...
  19. A

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Syyskuussa**

    Uih,ONNEA taas vauvaantuneille.Mitenköhän tässä malttaa odottaa omaa vuoroaan.Kun ei noita viikkoja vielä niin paljon ole
  20. A

    Paras biisi

    Mun 10v poika on tykänny tästä ihan pienestä pitäen

Yhteistyössä