Hakutulokset

  1. sipuli

    !Hola, amigos! Ketä paikalla?

    Ja ylipäänsä appi aika, kun kaiken saa näppärästi ladattua erikseen ilman että tarvitsee välilehtiä selailla. Mä uskoisin kyllä että tämänkin tyyliselle keskustelu saitille olisi oma kuntansa jos käyttö olisi simppelimpää. Kuitenkin erona FB ryhmiin on se että täällä ollaan kuitenkin vähän edes...
  2. sipuli

    !Hola, amigos! Ketä paikalla?

    Mä ihan mietin tätä omaa elämäntilannetta ja sitä että mulla ei ole varsinaista tekosyytä olla käymättä täällä mitä tulee lapsiin. Vaikka siis periaatteessa voisin olla mummo(onneksi en vielä) niin onhan mulla pieni lapsi ja kohta toinen. Kyllä se syy on pitkälti se miten vaikea käyttöinen tämä...
  3. sipuli

    !Hola, amigos! Ketä paikalla?

    On hirveän harmillista että hauskaksi tarkoitetut visiitit saitille jossa ollaan vietetty vuosia nenät kiinni näytössä, aiheuttaa toisille niin pahan mielen, se nyt tuskin on Tarkoituksena kenelläkään. Ei ole mitään suljettua salapiiriä missä tapaamisia sovitaan, tietääkseni avoin ryhmä mihin ei...
  4. sipuli

    !Hola, amigos! Ketä paikalla?

    No on, otin ihan noiden takia sen :D siel ois kyl näköjään uusi kolmi osainen dokkari tosta West Memphis treestä, oon hbolta niiden oman dokkarin katsonut tosta ni mietin et onkohan täs mitään uutta. Pakko se on katsoa kuitenkin, sen verran kiinnostava case!
  5. sipuli

    !Hola, amigos! Ketä paikalla?

    Ei oo sarjamurhaajan voittanutta! Alkaa kohta olla jo haastavaa löytää ohjelmaa mitä ei olisi katsonut, täs äitiyslomalla ollut hyvin aikaa kahlata kaikki läpi!
  6. sipuli

    !Hola, amigos! Ketä paikalla?

    Herranjestas kello on jo paljon, terveisin nukkumaan nykyisin ennen ysiä! Tarttis alkaa vissiin valita yöohjelmaa, joku ihana kevyt murhaisa true crime pätkä taustalle ja kyllä tulee uni äkkiä:love:
  7. sipuli

    !Hola, amigos! Ketä paikalla?

    Mun esikoinen,tytär kirjoitti nyt itsensä ylioppilaaksi ja lähtee heinäkuussa inttiin, kakkonen,poika opiskelee sosiaali ja terveysalaa äitinsä jalan jäljissä reppana, 12v poika isällään naapurissa, toi heinäkuussa 2v täyttävä hihkuu seinän takana sängyssä ja viskoo unilelua kattoon ja vatsassa...
  8. sipuli

    !Hola, amigos! Ketä paikalla?

    No olihan tää vähän ontuva mut naurahdin hieman,älä mene pois siis :D
  9. sipuli

    !Hola, amigos! Ketä paikalla?

    Voi kiitos siltikin täytyy olla pikkasen hullu kun isommat lapset jo isoja ja olisi aikaa itselleen ja sit saakin ihan kuningas idean et hei, aloitetaan tää kaikki alusta! Mut oikeesti, onhan tää ihanaa silti!:love:
  10. sipuli

    !Hola, amigos! Ketä paikalla?

    Toisaalta joo, mut tää pieni ihminen joka sisällä kasvaa ei oikein välitä siitä punaviinistä niin joutunen odottamaan sitä ihan virallista syksyä, ei auttanut siis tääkään tekosyy mua:cautious:
  11. sipuli

    !Hola, amigos! Ketä paikalla?

    Oisko korona vaan ajanut meidät tähän pisteeseen:unsure:
  12. sipuli

    !Hola, amigos! Ketä paikalla?

    Mä kaipaan yhä sitä tikapuurakennetta vuodelta öö, olikohan joskus 2003. Oon sitä ihmisryhmää joka ei pääse yli muutoksista , nevö föget!
  13. sipuli

    !Hola, amigos! Ketä paikalla?

    No ne! Sit kun kokeilee vielä tässä iässä kaksi veronmaksajaa luoda tähän maahan ni kyllä pistää miettimään kuinka hullu voi olla. Ei oo meinaa ihan sama homma kun 19v sitten!
  14. sipuli

    !Hola, amigos! Ketä paikalla?

    Näin ne vuodet meissä näkyy kun puheenaiheet vaihtelee jännittävästi säästä neulomiseen ❤️
  15. sipuli

    !Hola, amigos! Ketä paikalla?

    Ei sillo kauheen kylmä ollut, muistan kyllä kirjaimellisesti lämmöllä kun toi napero synty 27.7 ja synnärillä ilmanvaihto oli luokkaa pöytätuuletin!
  16. sipuli

    !Hola, amigos! Ketä paikalla?

    Onneksi Suomen kesä on lyhyempi kun koskaan ja kohta ollaan jo virallisesti syksyssä. Mun tuurilla toki odotettavissa ennätyspitkäkuumakesä
  17. sipuli

    !Hola, amigos! Ketä paikalla?

    Joo, syksyllä sit maistuu punaviini niin hiton hyvältä. Takkaan tulet ja lasi punkkua, pihalla sataa ja tuulee. Oispa syksy:love:
  18. sipuli

    !Hola, amigos! Ketä paikalla?

    Saispa punaviiniä
  19. sipuli

    !Hola, amigos! Ketä paikalla?

    Varmaan kävit kelan sivuilta tsekkaa koska lapsilisät tulee?
  20. sipuli

    !Hola, amigos! Ketä paikalla?

    Täällä ollaan! Teen ja kaakaon välillä arvon:unsure:

Yhteistyössä