Hakutulokset

  1. C

    tulipa tuhlattua avajaisissa

    Ihan siinä vieressä on.
  2. C

    Surkia.....en saa millään tätä vauvaa nukkuun ja olen itse jo ihan sippi

    Se siinä onkin ikävä juttu. Oisko isää joka ois nyt vauvan kanssa että sä saisit nukkua?
  3. C

    Surkia.....en saa millään tätä vauvaa nukkuun ja olen itse jo ihan sippi

    Sillä ei taida viel olla rytmiä tullut! Niinkuin noin pienillä sitä ei vielä yleensä ole? Kannattaako sitten opettaa siihen vai kärsiikö? Siinäpä kysymys.
  4. C

    Jälkisupistukset ja mahan pieneneminen??

    No en mä mielestäni suurta otosta ole ottanut mutta ajattelen että kaikilla näin ei ole! Ja että mulla on esikoisesta ja kuopuksesta ollut erillalailla ettei mun mielestä mitään faktaa voi sanoa kukaan. Mutta jälleen ymmärsit mut väärin tai mä sut?!
  5. C

    Jälkisupistukset ja mahan pieneneminen??

    mun siskollekkaan ei ole tullut kummastakaan raskaudesta raskausarpia.
  6. C

    Jälkisupistukset ja mahan pieneneminen??

    No siskoni hoikka juuri sai vauvan ni ei se mahanahka kellään heti palaudu:) Ihan juuri siks samaks mitä oli ennen kun alko odottaan? Itsekkin kyllä mahduin 2 viikon päästä samoihin housuihin esikoisesta kun se syntyi:) No viikon päästä siskollakin voi olla eri vauva nyt vasta viikon ikäinen...
  7. C

    mua surettaa meidän neidin puolesta..PPH:sta !!

    Eli tosi vähän!
  8. C

    mua surettaa meidän neidin puolesta..PPH:sta !!

    Niin ja kyllä niitä pissavahinkoja voi sattua vanhemmillakin lapsilla?!
  9. C

    mua surettaa meidän neidin puolesta..PPH:sta !!

    No juu mutta rohkaiseeko nekään sitä lasta? Meillä ainakin tarhan kanssa yhteispeli kun opeteltiin tuohon kuivuuteen että ne vahinkot tulee housuun sitten sekä kotona ja tarhassa. Ainoastaan kun oli talvi vaippaa käytettiin ulkona. Mutta muuten ei! En tiedä mutta näin meillä ja tosiaankaan...
  10. C

    Jälkisupistukset ja mahan pieneneminen??

    Mulla taas noita jälkisupistuksia ei tullut kummastakaan. väliäkin oli yli 10 vuotta synnytysten välistä et siitä en osaa kertoa mut jokaisella kait ne on omanlaisensa?
  11. C

    Jälkisupistukset ja mahan pieneneminen??

    Ei kai se maha tuossa ajassa mihinkään häviä! Ja miten se muuten sujuu kun sitä mahaa käytiin painelemassa kun sairaalassa oltiin et käytkö sä tarkistuksissa tai jotain. Ja ei just synnyttäneen kuulu näyttää siltä ettei mitään ois tapahtunutkaan?! Mun mielestä sun ei pitäis tässä vaiheessa...
  12. C

    mua surettaa meidän neidin puolesta..PPH:sta !!

    No voin kertoa että oma tyttö ei nyt taas suostu asioitaan tekemään hoidossa vaan pidättää sitten kotiin asti.
  13. C

    mua surettaa meidän neidin puolesta..PPH:sta !!

    No henkilö kohtaisesti mul oli ainoo se että kuopus pääsi tarhaan. Meil esikoisen tapahtumien takia ei suosita pph:ta ainakaan kun menee noin 3v tai ekaa kertaa hoitoon yleensäkkään. Ja että mitä itse tällä alueen pph tiedän ni ei kiitos! Toki tiedän ja on kokemusta todella hyvästäkin pph:sta...
  14. C

    mua surettaa meidän neidin puolesta..PPH:sta !!

    Helmat korvissa tarkoititko mua vai tota toista?
  15. C

    mua surettaa meidän neidin puolesta..PPH:sta !!

    Kun osaa käydä pöntöllä pissalla ja kakalla ni eikai yli 3v asian ymmärtävä enään suostuis siihen edes. Miettikääpä itse! Ei ne ole aivottomia kaippa ne tietää kumpi niistä on mukavampaa!
  16. C

    VIRALLINEN BB-pino, osa 3

    No vielä ei ole ollut mun nähdäkseni mikään!
  17. C

    mua surettaa meidän neidin puolesta..PPH:sta !!

    No voihan se olla noin mutta en näe mitään syytä siihen noihinkaan. Mun lapseni ei ainakaan suostuis siihen!
  18. C

    mua surettaa meidän neidin puolesta..PPH:sta !!

    tuo että jo kuivaksi oppineelle vaippa laitettaisiin vahingon sattuessa vaippa takaisin niin se ei ole oikea. Meil oli hiton vaikea taival päästä siitä vaipasta eroon ensinnäkään. Ja mun mielestä röppö on toiminut täysin oikein!
  19. C

    mua surettaa meidän neidin puolesta..PPH:sta !!

    Menee kyl mun mielestä jo aiheen ohi sori! Tuskimpa sä omalleskaan rupeat laittamaan takaisin sen jälkeen kun on jo kuivaks oppinut minkään palavereitten takia! Tarhassa lähtökohta ainakin on se että siitä vaipasta päästään eroon. Vahinkoja nyt sattuu vaikka 5 vuotiaillakin. Pitäiskö niillekkin...

Yhteistyössä