Hakutulokset

  1. Ä

    Laitatteko aurinkorasvaa lapsille?

    Laitan. En tiedä mikä on parasta, mutta tällä hetkellä käytössä on natusan kids rasva, ja hyvin on toiminut. Kun tuo loppuu, kokeeseen menee Avonin suihke lapsille.
  2. Ä

    G: kun lelu menee rikki teetkö reklamaation?

    Yleensä jos lelu menee rikki, niin siinä sitten menee. Itse kun ei olla oltu niin tarkkoja laadusta, tai sitten jos antaa liian pienelle lelun, joka ei osaa käsitellä kunnolla, on oma vikamme. Olen tehnyt Brion hakasta ja taaperokärrystä reklamaatiota. Hakkassa ei pysynyt tapit kiinni ja...
  3. Ä

    Jos miehellesi tulee viesti, luetko sen?

    En lue, ellei pyydä. Vaikka salattavaa ei ole, kyllä pinna palaisi jos toinen urkkisi kaiken :D
  4. Ä

    Mitä vakuutuksia teidän perheellä on?

    - Nuorisovakuutus (joka sisältää matka- , koti-irtaimisto-, vastuu- , oikeusturva- ja henkilövakuutukset koko sakille) 126e/vuosi - Autonvakuutus (tästä en muista paljonko vuodessa tekee) - Mopon vakuutus 128e/v
  5. Ä

    sos.työnt. peruspalkka 2860e.....

    Tätä minäkin mietin. Saa kyllä aika lailla istua koulunpenkilläkin, saadakseen tuon palkan.
  6. Ä

    Kun eroaa niin mistä saa vuokratakuut yms?

    Sossun avulla pääsee alkuun, sieltä on mahdollista saada esim. se takuuvuokra, joka siten aikanaan maksetaan sinne takaisin, sitten kun ja jos taloudellinen tilanne on kohentunut.
  7. Ä

    Tykkääkö joku oikeasti tuosta fakiirimatosta?

    :wave: Mainio. Kyllä rentouttaa.
  8. Ä

    G: Oletteko luovuttaneet verta? Jos ette niin miksi?

    Ei ole, itselläni..
  9. Ä

    G: Oletteko luovuttaneet verta? Jos ette niin miksi?

    En kelpaa luovuttajaksi, liian vähän painoa. On myös toinen syy, jonka jätän mainitsematta...
  10. Ä

    Käyttääkö teidän lapset samaa kylpyammetta?

    Kaikilla kolmella on omat ammeet, koska käytetään kylvyssä (ja saunassa) yhtä aikaa.
  11. Ä

    Lähtiskö reissuun vai laittaisko pihaa? *turhis*

    Mä laittaisin pihaa. Tai jos molempiin on varaa, niin sit ehkä menisin viikonlopuksi reissuun rentoutumaan ja aloittaisin pihan laiton ensiviikolla :)
  12. Ä

    Mikä muuten on virallisesti ahtaasti asumista?

    No miten kukakin asian käsittää. Esim. kelalla asunnon enimmäispinta-ala 6 hengelle saisi olla maksimissaan 115 neliötä (jos asumistukea haluaisi).
  13. Ä

    oletteko saaneet lahjan napero-kerhosta?

    Meille tais tulla joku lusikka postin mukana. Samoin viiveellä tuli joku kuponki millä sai paikallisen cittarin infosta noutaa lahjan (silloin oli fleecepeitto). Tästä siis on jo reippahammin aikaa, että lahja on varmasti jo vaihtunut johonkin toiseen. Sit tuli postissa jotain mainoslappuja ja...
  14. Ä

    Kellään kokemusta perhetyöntekijästä?

    Meilläkin kävi perhetyöntekijä, mutta se on kaupungin tarjoama palvelu kaikille perheille jossa on vauvaikäinen. Saa 5 maksutonta kertaa ja jatkossa menee tulojen mukaan. Mä en sinällään sitä kokenut niin hyödyksi, yleensä menivät isompien muksujen kanssa puistoon ja mä jäin vauvan kanssa...
  15. Ä

    Oletko katsonut leffaa Paranormal Activity? Oliko paha?

    Ei se pelottava ole, ainakaan niin pelottava etteikö uskaltaisi katsoa. Mä odotin tätä leffaa kunnolla, ja sinällään oli pettymys. Sai äkkiseltään huomata että ne parhaat palat olikin jo etukäteen nähnyt, vaikka kuvittelin niiden olevan pienimmästä päästä. Lopusta (en kummastakaan) tykännyt...
  16. Ä

    Pikaisesti pitäs löytää Avon ja Kotigastronomi myyjät Torniosta tai lähistöltä..

    Oleppas hyvä :) Toivottavasti onnistaa, ja vaikka ei onnistaisi noin, niin kannattaa huhuilla.
  17. Ä

    Pikaisesti pitäs löytää Avon ja Kotigastronomi myyjät Torniosta tai lähistöltä..

    Löytyskö Avonille täältä :http://www.jaxpe.com/foorumi/ Tuolla alhaalla "Tunnukset" palstalla. Itse en niitä selannut, mutta sitä kautta saattas löytyä.
  18. Ä

    Neuvola

    Sattuuhan noita. Pari kertaa on meilläkin jäänyt neuvola väliin. Kerran, kun olivat merkkanneet korttiin väärän päivämäärän (tosin siitä kerrasta tuli hukkareissu kun mentiin sinne merkatulla päivämäärällä ja neuvolassa oltiin ihmeissään mitä me siellä tehdään) ja kerran taas kun itse elin...
  19. Ä

    G: pitäisikö teinien rötöstelystä annettavia rangaistukisa muuttaa...?

    Kyllä jollain tapaa olisi hyväkin toimintapaa muuttaa. Moni esim. 14-vuotias tietää oikeutensa, ja osaa käyttää sitä hyväkseen. Itse tuon ikäisenä muistan kuinka se suorastaan lisäsi monen kokeilun halua ja jotkut osasivat käyttää sitä jopa kostotapana vanhempiinsa.
  20. Ä

    oletko soittanut aina sairaalaan etukäteen,kun olet mennyt synnyttämään

    Olen soittanut joka kerta. Muutenkin olo on ollut sellainen että lähteäkkö vai ei. Sairaalaankin on lyhyehkö ajomatka, joten helposti sieltä käännytetään takaisin.

Yhteistyössä