Hakutulokset

  1. ZiiliZeija

    Lokakuun lapsoset 2015

    Mä en oo vaa'alla käyny, MUTTA mun 36-kokoset ratsastushousut mahtuu jalkaan taas ;) Kolme päivää synnytyksestä en saanu 38-housui kiinni. Täällä tehtiin yksi kotikäynti viikon sisällä kotiutumisesta ja seuraava kolmeviikkois käynti oli neuvolassa. Esikoisen aikaan kävivät kaksi kertaa kotona...
  2. ZiiliZeija

    Lokakuun lapsoset - 15 ~*Lokakuu*~ MEIDÄN KUU

    Kiisuli: Mä kävin hevosen selässä heti seuraavan päivänä kun oltiin kotiuduttu, 3 päivää synnytyksestä, sillo tosin olin vaan vartin verran. Viime vkl lähettiin jo tunnin maastolenkille :)
  3. ZiiliZeija

    Lokakuun lapsoset - 15 ~*Lokakuu*~ MEIDÄN KUU

    Onnea kaikille vauvan saaneille:love: Meillä lähti normiarki pyörimään maanantaina kun mies meni takaisin töihin, pitää loput isyyslomat jossain kohtaa sitten. Ihan kivasti sujuu. Vauva syö ja nukkuu, iltaisin nukahtaminen kestää vähän kauemmin ja roikkuisi vaan tissillä. Kastekutsut tehty ja...
  4. ZiiliZeija

    Lokakuun lapsoset - 15 ~*Lokakuu*~ MEIDÄN KUU

    Meille syntyi eilen tyttö, 3990g ja 50cm :love:
  5. ZiiliZeija

    Lokakuun lapsoset - 15 ~*Lokakuu*~ MEIDÄN KUU

    Onnea kaikille vauvan saaneille:love: Tääl taitaa tulla "uusi ennätys", keskimmäinen on tällä hetkellä pisimpään mahassa viihtyny ja syntyi 40+5 ja nyt on tän kans 40+5. Ei tässä odotuksessa muuten mitään, mutta ei oikeen saa tartuttua kiinni mihinkään projekteihin kun vaan odottelee et koskas...
  6. ZiiliZeija

    Lokakuun lapsoset - 15 ~*Lokakuu*~ MEIDÄN KUU

    Täällä ollaan vieläkin kasassa :D Tänään 40+3. Toissa yönä supisteli taas oikeenkin lupaavasti mutta niin ne vaan taas lopahti. Viime yön sai taas nukuttua liiankin hyvin ;) Eilen oli neuvola, maanantaina pitää soitella yliaikaiskontrollia ensi viikon perjantaille jossei ennen sitä tapahdu...
  7. ZiiliZeija

    Lokakuun lapsoset - 15 ~*Lokakuu*~ MEIDÄN KUU

    Yhtenä kappaleena vielä kaikista kivoista oireista huolimatta. Kätilö sanoi viime torstaina että tuskin siinä montaa päivää enää menee, just joo. :rolleyes: Mutta mikäpä kiire tässä on. Neuvola oli maanantaina siltä osin kaikki hyvin. Tuli puheeksi tuo kun viimeksi ollut nopea synnytys ja nyt...
  8. ZiiliZeija

    Lokakuun lapsoset - 15 ~*Syyskuu*~

    LOKAKUU MEIDÄNKUU
  9. ZiiliZeija

    Lokakuun lapsoset - 15 ~*Lokakuu*~ MEIDÄN KUU

    Tyttöjä: 9 Poikia: 8 Yhteensä: 17 4.10. Ekavekara**, tyttö, (40+0) 5.10. Kosmo, tyttö, 4130g/52cm (38+5) 7.10. Kiisuli, poika, 3920g/52cm 8.10. Ariel1977, tyttö, 3185g/50cm 9.10. Nenevaan, tyttö, 3560g/49cm 10.10. Henu7, tyttö, 3932g/52cm viipulainen, poika, 3630g/50cm 15.10. ZiiliZeija...
  10. ZiiliZeija

    Lokakuun lapsoset - 15 ~*Syyskuu*~

    Käytiin sit synnärillä turhaan, kaks kertaa -_- Olin ihan sata varma et eilen aamulla tuli lapsivettä, alko supistelee säännöllisesti muttei kipeesti 10.40. Yhen jälkeen käytiin tsekkauksessa ja jäätiin seurantaan lähinnä sykkeiden takia, supistuksia piirtyi koko aika kans säännöllisenä...
  11. ZiiliZeija

    Lokakuun lapsoset - 15 ~*Syyskuu*~

    Viime maanantain reissu meni miten meni (koko matkan supisteli ja itketti) ja pari päivää olo oli ihan pohjamudissa sen jälkeen. FB:n puolella on jo saatu vauvauutisia, ei ole tänne vielä kerenneet kirjoittamaan? 4 poikaa syntynyt lokakuisiin. Meillä aiemmin syntyneet 40+0, 40+5 ja 40+1. Joten...
  12. ZiiliZeija

    Lokakuun lapsoset - 15 ~*Syyskuu*~

    Neuvolassa taas käyty keskiviikkona, eipä siellä mitään ihmeellistä. Painostahan tuo taas jakso kun oli tippunut vähän. Ens kerralla pitää muistaa syödä kunnolla ennen kuin menee :D Synnytystoivelista en mä saanu siihen kun sen verran et kohdunkaulanpuudute ois kiva jos ehtii laittaa (vieny...
  13. ZiiliZeija

    Lokakuun lapsoset - 15 ~*Syyskuu*~

    Kiitos uudesta:) Eipä oo saanu aikaseksi kirjoteltuu tänne mitään. Lukemassa käyn kyl. Mut kyl mää tääl olen! Tasasta menoa. Loppu noi estolääkkeet/niitä ei saa enää syödä jotenka supistukset häiritsee valtavasti. Ei paljoo sohvalta viitti liikkua. Eilen heti aamusta supisteli jo ihan...
  14. ZiiliZeija

    Lokakuun lapsoset -15 ~*Elokuu*~

    Mä olen ainakin ihan valmis jo tähän raskauteen ;) Mitään ei voi tehdä ilman et tuloksena on kaameet kivut. Tänään lääkärille tsekkaukseen supistusten takia. Onneksi loma alkoi jo, mutta tää kotona oleminen kun ei voi tehdä mitään. Kovin turhauttavaa. Tänään ois nuorimmaisen eka kerhopäivä...
  15. ZiiliZeija

    Lokakuun lapsoset -15 ~*Heinäkuu*~

    Uusi kuu uusi ketju
  16. ZiiliZeija

    Lokakuun lapsoset -15 ~*Elokuu*~

    01.10. Sofinella Kitska, ensimmäinen, 26v. 02.10. niinaj91, toinen, JKL 03.10. 04.10. Pakki, toinen kalabaliikki, neljäs taaperotx5, kuudes, 32v. TAYS Ekavekara** Ekv 05.10. Kerttujulia Hollannikas83, toinen, ulkomailla (mahd. kotisyn.) Muftikka, toinen, 26v. VKS/ SATKS 06.10...
  17. ZiiliZeija

    ~ Lokakuun lapsoset -15 ~ *Kesäkuu* ~

    HEINÄKUUN KETJU
  18. ZiiliZeija

    Lokakuun lapsoset -15 ~*Heinäkuu*~

    Kiitos uudesta ketjusta Marmosetti:) Ei ol ehtiny koneella paljoa olla/täällä lueskella/kirjoitella, aika menee töissä ja kodin pakollisissa hommissa. Ja sit väsyttää nii paljon. Mä en ol yhtää helleihminen, kauheaa kun on liian kuuma. Töissäkin hiki valuu vaikka vaan istuis paikoillaan. Ja...
  19. ZiiliZeija

    ~ Lokakuun lapsoset -15 ~ *Kesäkuu* ~

    Maanantaina paluu töihin. Kauhia sentään :P Mielitekoja ei oo niin yhtään. Närästys vaivaa ajoittain. Kelan paperit pistin jo ajat sitten, viime keskiviikkona postitin raskaustodistuksen, pe tuli päätös, äitiysavustuksesta (maksupäivä huomenna). Päivärahaa varten työnantajan pitää postittaa...
  20. ZiiliZeija

    ~ Lokakuun lapsoset -15 ~ *Kesäkuu* ~

    Maanantaina paluu töihin. Kauhia sentään :P Mielitekoja ei oo niin yhtään. Närästys vaivaa ajoittain. Kelan paperit pistin jo ajat sitten, viime keskiviikkona postitin raskaustodistuksen, pe tuli päätös, äitiysavustuksesta (maksupäivä huomenna). Päivärahaa varten työnantajan pitää postittaa...

Yhteistyössä