Hakutulokset

  1. A

    Staffordshirenbullterrieri

    Meillä löytyy kotoa staffi- ja amstaffinartut sekä tyttäriä (pian 3). Täällä on paljon puhuttu tappelukoirista, mutta historian faktat kertoo, että koira on jalostettu käytettäväksi härkätappeluissa. Kaikki yksilöt, jotka on olleet aggressiivisia ihmistä kohtaan on lopetettu. Toki on...
  2. A

    Marraskuun masuasukit 2013 *toukokuussa*

    Tänään tuli kai 16+0 täyteen :). Mulla noita neuvoloita taitaa olla kuuden viikon välein ja hyvä niin, kun ollaan aina vähän eri mieltä :). Mä olen ravintoasioissa se erilainen lapsi. Vältän toki oikeesti vaarallisia asioita kuten alkoholi, mutta juustoja en syynää, samaten kalaa lsyön...
  3. A

    Marraskuun masuasukit 2013 *toukokuussa*

    Nopeasti pitää tulla vain Mylviseltä utelemaan briojen hintaa. Eli paljonko koko paketti kustansi yhteensä? Mäkin haluuuuuuun :)
  4. A

    Marraskuun masuasukit 2013 *toukokuussa*

    Meillä meni yö tytön kanssa valvoessa. Tyttö oksensi yhdestä lähtien tunnin välein. Kunhan en saisi tautia, se olis sitten neljäs? tän raskauden aikana.. Siis joo ainoa BB:n kantojuttu on toi reppu, mutta liinoja olen käyttänyt muilta valmistajilta. Olen aloittanut 5 metrin liinalla ja sitten...
  5. A

    Marraskuun masuasukit 2013 *toukokuussa*

    Sokeriöverit vetäneenä on hyvä tulla kirjoittelemaan ;) Meillä turhia/tärkeitä olivat: Kantoreppu, vaikka oli uusin baby björnin malli, niin en jaksanut kantaa siinä varttia pidempään. Sen sijaan trikoinen kantoliina oli Pop. Kätevä patikoidessa, kun vauvan paino jakautui liinan avulla...
  6. A

    Marraskuun masuasukit 2013 *huhtikuussa*

    Ms. Moneypenny mulle sanoi tänään, että jos tulos hälyttää niin soittavat ensi perjantaihin mennessä eli viikon sisällä, muussa tapauksessa tieto menee neuvolaan. Mutta ultrassa sanoi myös, että juuri tuo nenäluun näkyminen on hyvä merkki, kun etsitään down-riskiä. Pahoittelut myös koirasi...
  7. A

    Marraskuun masuasukit 2013 *huhtikuussa*

    Aarresaarelle voimia :hug: Meillä oli tänään odotettu np-ultra ja voin kertoa, että viime yönä ei nukuttu. Illalla taas kouri vatsaa ja kaikki tuntemukset vatsaauteineen ovat saaneet mun olon niin epävarmaksi. Kuitenkin tänään löytyi sitkeä sissi juuri sieltä mistä pitikin ja vastasi...
  8. A

    Marraskuun masuasukit 2013 *huhtikuussa*

    Tänään poksuu taas viikot 12+0 :) ja huomenna odotettu np-ultra! Vaikka tämä on kolmas kerta, niin silti jännittää. Osa puhuikin jo liikkeistä ja vaikka mä oon täysi realisti, en ole varma mitä tunnen alavatsassa. Tunne on sama kuin joku kaapisi tosi hennosti sisältäpäin, kun taas tutuksi...
  9. A

    Marraskuun masuasukit 2013 *huhtikuussa*

    Huomenia kaikille! Enää viikko Np-ultraan :). Kävin maanantaina veri- ja pissakokeissa ja täällä päin piti pissanäyte ottaa kotona yön jälkeen ja toinen näyte labrassa, johon ohjeistus että vähintään tunti oltava virtsaamatta ennen tuota labran koetta, verikokeisiin ei ollut mitään...
  10. A

    Marraskuun masuasukit 2013 *huhtikuussa*

    Aikoja seuraaville käynneille eli np-ultra on 26.4 ja neuvolalääkäri 8.5 ja laskettu aika muuttui 7.11. Muuttuhan se teksti punaiseksi muutaman ärräpään jälkeen. Voin kertoa, että on ilo muokata tekstiä luurilla.. Tänään hankittu lisää D-vitamiinia. Apteekkarilta sain taas samat kommentit...
  11. A

    Marraskuun masuasukit 2013 *huhtikuussa*

    Pakko oli tulla tuohon kotisynnytykseen kommentoimaan, että koska mun synnytykset on menneet hyvin niin ihan varmasti kotisynnytyskin menisi, mutta ajattelen jo nyt, että sehän on vähän niinkuin pääsisi lomalle täysihoitoon :). Ja ainahan mulla on takaraivossa, että entä jos synnytyksessä käy...
  12. A

    Marraskuun masuasukit 2013 *huhtikuussa*

    Tänään neuvolassa vierailtu ja aina se vannon yhtä jännää :). Taas sain kehuja terveisiä elämäntavoista jne jne. Jouduin kyllä kertomaan viime raskauden ruokailuista, kun näin jälkikäteen mietittynä se oli vähän liian kontrolloitua, mutta siihen nla-täti vaan tokaisi, että hyvähän se on kun ei...
  13. A

    Marraskuun masuasukit 2013 *huhtikuussa*

    Mukavaa viikonalkua! Täällä etominen vaan jatkuu, tosin ajoittain. Ihan aamusta pystyin jopa juomaan kahvikupin, mutta nyt olo on taas aivan kamala. Koko ajan pitää olla syömässä jotain, jotta paha olo pysyy loitolla. Hapankorppuja, hapankorppuja ja hapankorppuja :) Mullakin tissit yleensä...
  14. A

    Marraskuun masuasukit 2013 *huhtikuussa*

    "Listeriabakteereita tuntuu netin mukaan kuhisevan kaikkialla, vaikka listerioosiin sairastuu Suomessa vuosittain 20 - 50 henkilöä." Tämä on niin totta. Mä yritän aina vedota tähän listeria-asiassa. Mutta edelleenkin jokainen tekee omat ratkaisunsa. Se neuvolaan tai lääkärille soittaminen...
  15. A

    Marraskuun masuasukit 2013 *huhtikuussa*

    Hei taas kaikille ja onnitteluja hyvistä ultrauutisista! Täällä ryvetään pahoinvoinnin ja päänsäryn keskellä. Pahoinvointi helpottaa, kun syö hedelmiä, niinkuin joku jo mainitsikin. Mun suosikki on kermarahka tai Lidlin kreikkalainen jogurtti vauvojen luumusoseella =). Kokeilin myös mussuttaa...
  16. A

    Marraskuun masuasukit 2013 *helmi-maaliskuussa*

    Eka neuvola vihdoin varattu eli 9.4. Neuvolantäti olisi kovasti halunnut ajan jo ensi viikolle, koska nyt tulee kiire sikiöseulontoihin, mutta kovasti työllistetty onpi hän. Silloin siis viikot 9+6. Kuopuksesta kävin 8+jotain ja jo silloin saatiin kuulumaan sydänäänet :heart:
  17. A

    Marraskuun masuasukit 2013 *helmi-maaliskuussa*

    Pakko oli kommentoida tuota synnytysvalmennusta. Siis täällähän sanotaan toisilla kerroilla, että sinne valmennukseen ei tarvitse mennä, koska siitä ei ole mitään hyötyä. Me kuitenkin mentiin ja ainoa muutos oli uudistettu ja päivitetty synnytysvideo :). Haluaisin käydä tällä kertaa...
  18. A

    Marraskuun masuasukit 2013 *helmi-maaliskuussa*

    Kaunista sunnuntai-päivää! Tovi taas kulunut viime kirjoitteluista. Viikon loma auringossa takana, jonka kruunasin tyylikkäästi oksentelemalla lentokoneessa paluumatkan.. Siitä etova olo onkin jatkunut ja nyt näyttää pahasti siltä, että vatsataudiksi tämä kääntyy. Tuntuu hurjalta, että jos...
  19. A

    Marraskuun masuasukit 2013 *helmi-maaliskuussa*

    Hurjan paljon uusia taas marraskuisiin! Tervetuloa kaikille :) Mulla ei edelleenkään liiemmin oireita. Hajut kuvottavat, mutta niin ne tekee aina :) Kahvi maistuu edelleen, vaikka edellisissä raskauksissa, olen siitä joutunut luopumaan eka etomisen vuoksi ja sitten närästyksen. Mä noudatan...
  20. A

    Marraskuun masuasukit 2013 *helmi-maaliskuussa*

    TauTaulle teeenaamisesta eli mä käyn 3-4 kertaa viikossa salilla aina 1,5-2h kerralla tai sanoisinko pyrin käymään :). Meillä salilla on lastenhoitajat, jotka mahdollistaa tämän. Lajeista kahvakuulaa ja raskaampaa kuntopiiriä eniten ja välillä palauttamaan pilatesta. Spinningkin on ihan jees...

Yhteistyössä