Hakutulokset

  1. S

    ajoin sitten kolarin moottoripyörän kanssa..

    tulin kolmion takaa mutta motoristilla ei ollut turvaväliä ja ei ohitti risteyksessä paketti auton,mun viaksi meni silti,kun tulin kolmion takaa.
  2. S

    ajoin sitten kolarin moottoripyörän kanssa..

    oli firman auto ja nyt firma pyytää maksamaan menetetyt bonukset,tuhat euroa. onko oikein? omavastuun maksu on ihan ok mielestäni mutta että tonni vielä ylimääräistä? autossa kasko.
  3. S

    mitä vaatteita kuivaatte kuivausrummussa?

    kun meil nyt kuukausi ollut toi rumpu ja en ole ehtinyt ees kattella ohjeita tai mitään ja nyt sit kävin läpi ja olin ihan et häh!? sanoin jo miehellekkin et pitää myydä tää kun ei tästä mitään hyötyä ole kun mitään ei saa kuivata.
  4. S

    mitä vaatteita kuivaatte kuivausrummussa?

    mulla sisko kans kuivaa ihan kaiken,et kai se sit ei vaan ole katsonut niit pesumerkintöjä,koska mulla ainakin kaikissa vaatteissa merkintä ei rumpukuivausta...
  5. S

    mitä vaatteita kuivaatte kuivausrummussa?

    meille siis ensi kertaa elämässä ostettu kuivausrumpu ja nyt ongelmana se ettei mitään vaatteita saa kuivata siellä!? mitä vaatteita tai tekstiileja kuivaatte ja miten usein teillä tulee käytettyä kuivausrumpua? :D
  6. S

    Mitä hyötyä yksinhuoltajuudesta?

    :laugh: just :D :| :/ :whistle:
  7. S

    Mitä hyötyä yksinhuoltajuudesta?

    yksinhuoltaja korotus lapsilisiin ainakin.
  8. S

    cerazette ja menkat/"menkat". Kokemuksia.

    mites muuten kun mul tulee välil niit aurallisia migreeni kohtauksia näittenkii kaa nii mitähän pitäs tehhä,ei kyl kortsuun huvittas vaihtaa!!!
  9. S

    cerazette ja menkat/"menkat". Kokemuksia.

    joo,se oliskin kiva tietää mut joo,ei tosiaan tiedä yhtään millon tuleevat!
  10. S

    Teille siis arvaustehtävä olkaa hyvä.

    toivottavasti ei isäpuolen mällit... :/ :D :laugh:
  11. S

    Tämän päivän ruoka?

    makaroonimutkutusta ja grillailua illalla.
  12. S

    cerazette ja menkat/"menkat". Kokemuksia.

    joo,mulla kans tuli vaihto samasta syystä eli aurallisesta migreenistä. ensin oli kans pari kuukautta menkat pois ja nyt on sit ollu jo kauan sillai et ensin kuukausi pari väliä ja sit tulee kahdet menkat peräkkäin muutaman pvän tai noin viikon välillä. hiukan rasittavaa!!!
  13. S

    Kävinpä Lidlissä ja mukaan lähti

    maistuu ihan energiajuomalta,njams! :p
  14. S

    onko myymäläpäällikköä paikalla?

    oletko itse siis myymäläpäällikkö? millä alueella ja paljon työvuosia myyjän alalta?
  15. S

    onko myymäläpäällikköä paikalla?

    millaistako palkkaa saa? tuleeko muuta kuin vastuulisä? kaupan alaa tarkoitan..
  16. S

    mikä on hyvä jatkettava sänky?

    mulla on ainakin myytävänä :D kotimainen valkoinen ja hyväkuntoinen =) siirto alussa vaikeaa kun muksu tahtoo yhä uudestaan ja uudestaan nousta. mutta ei monta päivää mennyt kun tottui.
  17. S

    Turkulaiset huomiooo!

    kyllä on,kopit ihan.
  18. S

    kuvat kirppikselle?

    jees,kiitos vastauksista =)
  19. S

    kuvat kirppikselle?

    painetaanko sitten tästä keskustelun aloituskohdasta lisää kuva vai lisöö linkki jos haluan suoran kuvan?
  20. S

    kuvat kirppikselle?

    millai kuvat laitetaan kirppisosioon? ja jos laitetaan pelkkä aijaan linkki niin mikä se niistä koodeista on? onko se se ylin html koodi? ihanaa jos joku auttaisi :flower:

Yhteistyössä