Hakutulokset

  1. S

    helppiä lumiukkokakkuun!!!!!

    hattuun vaan lakritsimattoa päälle ja käsien kohdalle värjättyä kermavaahtoa.siis teet pellillä kakkupohjan ja muotoilet sen ja koristelet noin.
  2. S

    Onko liikaa jos lokakuun lopussa 3v täyttänyt poika aloittaa muskarin

    ei ole liikaa.itekin oon käyny ton ikäsenä ja 4 vuotiaana aloittanut viulun soiton.
  3. S

    Ison koiran omistaja

    meidän 35kg painava koira syö kolme mukillista (teemukia) raksuja päivässä ja se on kyllä itseasiassa jo vähän liikaakin sille, koska painaa 5kg liikaa.liikkuu jaksamisensa mukaan aika paljon kuitenkin.
  4. S

    gallup: kuinka moni on tänä vuonna polttanut sormensa kasatessaan piparitaloa?

    Enpä oo ikinä onnistunut, kun oon aina kasannu sillä valmiilla valkosella koristelu sokerimassalla. suosittelen, onnistuu ihan hyvin, eikä sormet pala.
  5. S

    Eikös vanhempain vapaata voi pitää kumpi vanhemmista hyvänsä?

    näin se on ja jos isä pitää sen vanhempainloman, niin se saa vielä ekstaa eli isäkuukauden siihen päälle.se vanhempainvapaan raha lasketaan tuloista eli jos miehelläsi on ollut isommat tulot kun sulla, niin se saa myös enemmän vanhempairahaa. tämän takia meillä mies jäi kotiin, kun sai niin...
  6. S

    kauan teillä kesti ponnistus vaihe esikoiselta?

    1h30min.ihan normaalia kuulemma esikoisen kohdalla.
  7. S

    Kellään pientä 1-vuotiasta?Painoa ei tule..

    meidän yksi vuotias painaa vähän alle 7 kiloa.olloaan juostu kaiken maailman tutkimukset mut ei mitään vikaa tytössä. ravitsemusterapeutti antoi ohjeeksi 2-3 rkl rasvaa,ja "luvan" syöttää kaikkea lihottavaa... kaikkea rasvasta ja sokerista yms...tyttö syö nyt kaks purkkia puuroa, kaksi isoa...
  8. S

    Mandariinia ja vaipanvaihto pöydällä?

    saahan sitä mandariiniä antaa, mut anoppi just kerto et niistä pitäs ottaa ne kalvot pois, et ne voi aiheuttaa lapselle suolisolmun.en tiiä pitääkö paikkaansa, mut meijän neiti ei niitä edes halua syödä tai pysty kun vasta yksi hammas.
  9. S

    Selkä jumissa, mikä avuksi?

    koita kuumaa ja kylmää vettä peräkkäin tai kauratyynyä, jos omistat sellasen.venyttelyä kannattaa myös koittaa mutta varovasti.
  10. S

    Tykkäätkö Finladersin Oikeesti-biisistä?

    tykkään ja paljon.sattui soimaan vielä radiosta just kun ponnistin typyn maailmaan.
  11. S

    lapsivesien meno

    vedet meni 7aikaan aamulla,soitin synnärille,ni sanoivat että tulkaa illalla jos ei sitä ennen supistele.no eipä supstellu,kävin kaupassakin ja siivoilin....lähin kuitenkin laitokselle kun tuntu että vauva liikk tosi vähän...meni sit viel kaks ja puol vuorokautta ku tyttö synty...
  12. S

    G: Minkä merkkisiä vaippoja teillä käytetään vai millon mitäkin? =)

    meillä käytetään pampersia kakkos kokoa.liberoa ja muumia oon kokeillu, mutta olivat jotenkin kauheen jäykkiä pampersiin verrattuna.mistään ei oo ihottumaa tullu.pamperseist tulee aina joskus kakat yli, mutta onneks on pesukone ja tahranpoistoainetta. =)
  13. S

    Roihuvuori / HKI

    laitoin sulle sähköpostiakin...eli täällä ois äiti 23v. ja tyttö3kk roihuvuoresta...käyhän lukasemassa sähköpostis.
  14. S

    G:Kumman sukunimi avoparin lapselle?

    meillä lapsella isän sukunimi, vaikka mies ois halunnu lapselle mun suknimen ja haluis sen itsekin, kun mennään naimisiin.itse haluan kuitenkin eroon sukunimestäni, enkä halunnu sitä myöskään lapselleni.vaikka sukunimi on todella tavallinen ja tylsä, olen siitä saanut kärsiä...

Yhteistyössä