Hakutulokset

  1. H

    Ollaanko me ainoa perhe, jossa ei käytetä talouspaperia?

    Mä en oo ikinä keksiny MITÄÄN järkevää käyttöä sille?
  2. H

    **PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 13**

    No niin.. taas sen tein! R-testi nega :( Noh tänään 28/28 mut kierron pituudesta ei nyt varmuutta ole kylläkään mut kaipa tuo jonkin sortin haamua ois ees luullu näyttävän jos niin ois ollu.. Täti punaista siis odotellessa..
  3. H

    Ekat raskaus oireet??

    Mulla tuli yli kaks vuotta imetyksen jälkeen vielä maitoa kun puristin.. tosin kokeilin sitä säännöllisin väliajoin ni oisko vaikuttanu asiaan?? Sitten ku päätin et lopetan ja nyt ku eilen just kokeilin ni ei tullu enää..
  4. H

    Alkuraskaus ja tihentynyt pissaamistarve??

    Auttakaa nyt viisaammat!! Kp24/28 menossa ja ovishuippu oli kp16. Eilen alko tuo vessassa ravaaminen ja yölläkin heräsin vessaan.. nyt tänään käyn noin 30-60min välein vessassa ja aina tulee pissaa ihan kunnolla, mitään kirvelyä tai muutakaan ei ole. Pissanäytteen kävin tänään antamassa koska...
  5. H

    **PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 13**

    Minä täällä taas;) Pissanäyte puhdas!! Kävin sitten apteekista samalla r-testin hakemassa ku oon niin pöljä :headwall: Voisko joku ystävällisesti tipauttaa mut maan pinnalle kiitos!!
  6. H

    **PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 13**

    Noh niin, soitin sitten lääkärille ja käyn siellä kohtapuolin pissanäytteen antamassa :/ Kyllä ihminen on sitten hassu kun joka näköistä oiretta löytyy :headwall:
  7. H

    **PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 13**

    Tossa aiemmin kirjoitin että pienintäkään raskauden oiretta en itseltäni löydä MUTTA eilen mietin kun olen kokoajan väsynyt (se nyt ei kuitenkaan tavallisesta juuri poikkea:)) Ja pissalla ravaan normaalia useammin. Tänään olen pissalla käynyt mielestäni vielä useammin ja hiukan mielestäni...
  8. H

    **PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 13**

    Lily of the valley Nimimerkkiä tehdessä ajatukset olleet taas jossain muualla, esikoinen siis tyttö 07/05 :)
  9. H

    Testien herkkyyksistä?!

    Kertokaahan nyt tyhmälle että mitä nuo herkkyydet kertoo? Kun olen ajatellut niin että mitä pienempi se luku (esim. 10mIU/ml) niin sitä herkempi se testi ois.. mut onko se sama raskaus ja ovistesteissä? ja paljonko sit vaikuttaa onko ovistesti 10 vai 40mIU/ml.. kyselen siksi kun menin äsken...
  10. H

    **PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 12**

    Minäkin uutena siirryn myös tänne kun pikkukakkonen haaveissa! :) Kierukka poistettu vasta vajaa kuukausi sitten ja tyhjennysvuoto alkoi heti ja aloitin siitä kiertoa laskemaan vaikka monelta olen kuullut etteivät ne olisi oikeat kuukautiset. Tikuttaen kuitenkin sain ovishuipun kp16 ja...
  11. H

    +++Vko 10-11 ja plussia ropisee!+++

    Haaveissa ois pikkukakkonen ja nyt kp20/28?? Ovishuippu oli maananataina (2.3 kp 16) Oon aivan mahoton ja tein tänään r-testin vaikka tiedän varsin hyvin ettei tässä vaiheessa mitään edes voi vielä näkyä :headwall: Pari viikkoa pitäis jaksaa vielä!!
  12. H

    Korvien putkitus ja risojen leikkaus 4v

    Nielurisoja on kaksi, kitarisa on vain kitarisa.. ei parillinen! Pilkun viilausta, mutta häiritsi vaan kun lähestulkoon joka viestissä on kitarisa tuplana =)
  13. H

    Milloin olette jättäneet tutin pois?

    Ei kyse olekkaan pelkästään siitä imemisen tarpeesta! Meillä se on tytön turvana! Miksi viedä väkisin pieneltä pois viatonta kapistusta, jos se kerta on hänelle valtavan tärkeä ja turvaa tuova?
  14. H

    Miten saada lapselle painoa? Paino menee -20 käyrällä!

    Meillä juodaan punaista maitoa.. Äitini oli jossain ravitsemus terapeutin luennolla ja siellä juuri puhuttiin, että punainen maito on hyväksi lapsille (en muista minkä kaikkien kannalta) ja, että on mietitty josko voitaisiin siirtyä takaisin punaisen maidon käyttöön lapsilla.. harmittaa vaan kun...
  15. H

    Käsien desinfiointi

    Ei mun tietääkseni oo mitään ikärajaa.. Kannattaa ehkä kuitenkin välttää jatkuvaa käyttöä.. mulla itellä ainakin kädet kuivuu vaikka sanotaan et ne ei kuivata käsiä niin paljon kun vesipesu.. Käytän meijän 2-vuotiaalla käsidesiä näin ripuli/flunssa kautena kun kaupasta tai pihalta tullaan, ensin...
  16. H

    tutin pois jättö tuskaa!!!!

    Meillä 2v 8kk tutittelija. Välillä ehdottelen, josko vietäis tutti oraville, hirille tms... Meillä tutti todella tärkeä "turvan" tuoja, joten miksi lähteä sitä lapselta väkisin pois viemään :( . Ajattelin että kesällä kun tyttö täyttää 3v, niin vois alkaa ehdottelemaan pois jättöä. Kesäisin on...
  17. H

    Lasten nimiä

    Meillä mietittiin nimiä Anni Emilia Adeliina ja Anni Sofia Adeliina, mutta viimehetkellä päädyttiin nimeen: Anni Olivia Adeliina 2v 8kk

Yhteistyössä