Hakutulokset

  1. poppaliina

    Olin eiden kahden eri miehen kanssa...

    Kaikkia ällötyksiä tässä maailmassa piisaakin ja kehtaa vielä retostella. Toivottavasti miehes tajuaa heittää sut hevonkuuseen.
  2. poppaliina

    Miten jaksaa?

    Kysypä lääkäriltä suostuisko se kirjoittamaan melatoniinia. Mulle siitä on ollut apua kuuriluontoisena. Ja tiedän vuosien kokemuksella mitä on unettomuus ja nukahtamisvaikeudet. Osasta nukahtamislääkkeistä jää kuitenkin tokkurainen olo, eikä se sit paljon auta seuraavaa päivää. Jatkuvaa...
  3. poppaliina

    Mitäs mieltä olette, oisko mahdollista

    Taidoista en tiedä mutta jos asenne on sama kuin tällä palstalla niin sääliks käy vanhukset.
  4. poppaliina

    Mitäs mieltä olette, oisko mahdollista

    Huhhuh, ja tämmöset henkilöt on hoitoalalla? Enpä ihmettele sitten huonoa kohtelua...
  5. poppaliina

    mikä siinä on, että se nukkumaanmenoaika klo20

    Siis luuleeko joku että jos lapsi menee myöhemmin nukkumaan kuin klo 20, sillä ei ole mitään rytmiä? Heh. Meillä mennään nykyään 20-21 aikaan nukkumaan koska aamulla on aikainen herätys, mutta silloin kuin ei ollut rytmi HUOM SIIS SILTI rytmi oli myöhempi ja lapset saivat silti nukkua tarpeeksi...
  6. poppaliina

    jaahas, miks suljettiin ketjun? Miks samalla tavalla ei suljetaan ne ketjut missä mua huoritellaan ja

    Mikä suljettiin ja miksi? No, täällä ei kauhean oikeudenmukaista tuo moderointi ole, se on kyllä huomattu. Suomalaista mentaliteettia, toisia saa kiusata ja haukkua ja ties mitä. Palstauudistus tuli, milloin tulee modeuudistus?
  7. poppaliina

    TARKOITTAAKO ÄÄRIMMÄISEN HAALEA VIIVAKIN RASKAUTTA??????? HJäLp!!!

    Näistä roskishaamuista jotka on olleet sitten negoja, epäilen että on tapahtunut varhainen keskenmeno mutta että positiivisia tulokset silti olleet.
  8. poppaliina

    TARKOITTAAKO ÄÄRIMMÄISEN HAALEA VIIVAKIN RASKAUTTA??????? HJäLp!!!

    Sama kokemus, eli kyllä ne "roskihaamut" aivan hyvin voivat olla positiivisia tuloksia. Ilmestynevät vasta myöhemmin siihen tikkuun koska raskaushormonia on vasta niin vähän ja kuivuessaan pidempään se haamu sitten tulee vasta esiin selkeämmin. On sitä itselläkin sydän hypännyt kurkkuun kun...
  9. poppaliina

    Onko teillä kenelläkään lapsia jotka ei kiinnitä huomiota muiden ulkonäköön?

    Eipä ole meidänkään 5- ja 6-v lapsukaiset oppineet pahemmin arvostelemaan toisten ulkonäköä. Jotain ovat joskus sanoneet ja olen siihen heti tarttunut eikä tarvi pelätä mitään möläytyksiä enää ainakaan. Tyttö on eniten kiinnittänyt huomiota romaninaisten pukuihin, ihaillen niitä kauniiksi :D
  10. poppaliina

    Onko siitä Espoon koulu-uhkauksesta kuulunut mitään uutta tietoa?

    Espoossa odotetaan lisätietoa koulu-uhkauksesta - Kotimaa - Turun Sanomat
  11. poppaliina

    Onko siitä Espoon koulu-uhkauksesta kuulunut mitään uutta tietoa?

    Jostain eilen luin että ovat Espoossa varoittaneet oppilaita menemästä maanataina kouluun, kun netissä on ollut uhkaavia viestejä. Mistähän siitä lukisi lisää?
  12. poppaliina

    Kuuluuko isovanhempien hoitaa lastenlapsia?

    Kuuluu ellei sitten ole jotain erityistä estettä kuten huono terveys. Eihän heillä ole mitään laillisia velvoitteita, mutta aika kummana ja itsekkäinä pidän isovanhempia jotka eivät lapsenlapsiaan yhtään hoitaisi. Onneksi mun vanhemmat on maailman parhaat isovanhemmat ja heillä on monta...
  13. poppaliina

    Kiitos sinä sossuilmon tekijä!

    Tässä sitä taas nähtiin mitä kiusantekijöitä tämä maa on täynnä. Rikosvastuuseen tuollaiset idiootit joutais! Eiköhän tuohonkin joku laki vielä keksitä, että saadaan turhat ls-ilmot katkaistua.
  14. poppaliina

    Kuunteliko kukaan aamulla novaa (sikainfluenssarokote & kaihi)?

    Enpä ole kuullut. Eli vauvoilla esiintynyt kaihia syntymän jälkeen enemmän kuin ennen niinkö?
  15. poppaliina

    B-kirjaimella alkavia tytön nimiä :)

    Benjamina oltais haluttu esikoisen toiseksi nimeksi mutta eivät silloin suoraan hyväksyneet sitä (vaikka niitä oli jo Suomessa ollut) ja olis pitänyt hakea lupaa siltä joltain komitealta eikä keretty enää :(
  16. poppaliina

    Syy Michael Jacksonin outouteen selvisi

    Vanha juttu, mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Jospa tuo rokotusasiakin Timpalle sitten vuosien päästä selviäisi ja saisi sen ahaa-elämyksen :saint:
  17. poppaliina

    Lasten huostaanotoista. Siis MITEN voi teinin huostaanotto jotenkin parantaa teinin?

    Sen jälkeen sossujen kyttääminen mahdollisesti koko loppuelämän, kun tämä huostaanotettu saa lapsia, onko hän tarpeeksi hyvä vanhempi jne. Mahdollinen huostaanotetun lapsen huostaanotto. Missä on ennaltaehkäisevä apu silloin kun sitä tarvitaan?
  18. poppaliina

    Lasten huostaanotoista. Siis MITEN voi teinin huostaanotto jotenkin parantaa teinin?

    Tästä tarinasta näkee, että ei se huostaanottokaan auttanut. Ja mitä henkisiä ongelmia huostaanotto aiheutti? Ehkä käyttää huumeita siitäkin syystä. On se kumma ettei tässä sivistysvaltiossa ole tarjolla muita apukeinoja kuin erottaa lapsi vanhemmistaan. Se on kuin ongelman sysäys maton alle...
  19. poppaliina

    Miks mua inhottaa käydä suihkussa?? Vielä enemmän inhottaa pestä hiuksia

    Samoin, mä olen luullut olevani ainoa outo jolle suihkuun meno on työn ja tuskan takana. Olen yllättynyt että näinkin monta on joilla sama ongelma. Inhoan sitä kylmyyttä ja kastumista vaikka suihkun jälkeen onkin sitten ihana olo. Mulla kans pitkät hiukset ja varsinkin nyt irtoilee niitä hiuksia...

Yhteistyössä