Hakutulokset

  1. M

    Mitä tekisit tässä tilanteessa ? Tapaus tosielämästä

    Hoh hoijaa, menes nyt muualle härkkimään
  2. M

    Mitä tekisit tässä tilanteessa ? Tapaus tosielämästä

    Kunnollinen mies olisi sanonut että kiidäs nyt neiti vittuun täältä tai soitan sun mutsilles !
  3. M

    Mitä tekisit tässä tilanteessa ? Tapaus tosielämästä

    En mäkään mutta tää nainen oli niin rakastunut tähän mieheen että uskoi kaiken
  4. M

    Mitä tekisit tässä tilanteessa ? Tapaus tosielämästä

    Niinhän se on että miehet ovat täysin selkärangattomia paskiaisia
  5. M

    Mitä tekisit tässä tilanteessa ? Tapaus tosielämästä

    Häh ? Missäs tässä nyt ovikellosta on ollut mitään puhetta ? Varmaan soitti ovikelloa mutta eivät kuulleet kun olivat touhuissaan.
  6. M

    Mitä tekisit tässä tilanteessa ? Tapaus tosielämästä

    Tässä tapauksessa kävi niin että nainen antoi miehelle anteeksi ja tytär sai syyt niskoilleen. Tyyliin mies parka joutui vietellyksi. Oon miettinyt tätä paljon enkä voi ymmärtää miten sitä miestä voisi enää koskaan sormellakaan koskea ! Tytär saisi kanssa melkoiset saarnat jos osoittaa katumusta...
  7. M

    Mitä tekisit tässä tilanteessa ? Tapaus tosielämästä

    En tiedä miksi meni asunnolle. Ja sisko tietää seurustelusuhteesta ja siksi soittikin.
  8. M

    Mitä tekisit tässä tilanteessa ? Tapaus tosielämästä

    Nainen on n 45 vuotias , mies n 35 v. Ovat seurustelleet jonkin aikaa mutta eivät asu yhdessä. Naisella on parikymppinen tytär. Eräänä päivänä tytär menee äitinsä poikaystävän asunnolle ja he päätyvät sänkyyn.... Paikalle tulee miehen sisko joka näkee tapahtuneen ja soittaa tytön äidille. Mitä...
  9. M

    Ostin mustat nahkasohvat

    Mä en aikaisemmin halunnut missään nimessä nahkaisia mutta nyt kun tota koiran karvaa oon imuroinut parisen vuotta ja pessyt päällisiä niin totesin että nyt riittää.
  10. M

    Uraäitiys????

    Mä luulen että vaan sinä tiedät vastauksen
  11. M

    Bloggarilla vilkkuu kuvissa viiltelyarvet, busteeeed!

    Tää aloitus on nolo...
  12. M

    Ostin mustat nahkasohvat

    Totesin että kun on talossa lapsia ja koiria niin helppohoitoisin taitaa olla nahkaiset sohvat. Ja mustat väriltään vielä :D
  13. M

    Teuvo Hakkaraisen puhe, lukekaa

    Hakkaraisen puheesta sanon sen verran että hän taitaa olla ainoita kansanedustajia joka puhuu niin että tavallinen kansalainen ymmärtää puheen sisällön. Itse arvostan sitä. Itse olen pienyrittäjä ja maksan kuukausittan aika mukavan summan valtion tilille ALV:n muodossa. Nythän sekin...
  14. M

    Onk kellään ollut personal traineria ? Kokemuksia kaipaan

    Hinta riippuu varmaan myös asuinpaikasta jne. Jos haluat niin laita vaikka yv:nä lisää =)
  15. M

    Onk kellään ollut personal traineria ? Kokemuksia kaipaan

    Mulla on sama että haluaisin jonkun jolle pitäis tilittää tekemisensä. Oma aviomies ei tähän riitä ;) Mitä sulla maksoi tuo ?
  16. M

    Onk kellään ollut personal traineria ? Kokemuksia kaipaan

    Sulla on lähtötaso ilmeisesti ollut vähän erilainen kuin mulla ;) itse kaipaisin jonkun ruoskimaan mut liikkeelle ja vähän vahtimaan mua. Harmi että sulla projekti keskeytyi mutta onneksi tämmöisiä voi aina jatkaa tilanteen salliessa. Minkä verran suunnilleen sulla maksoi kuussa tuo "lysti" ?
  17. M

    Onk kellään ollut personal traineria ? Kokemuksia kaipaan

    Vai onko rahan hukkaan heittoa ??
  18. M

    Keitä on palstan nuoret sielut, entä vanhat sielut?

    Nimenomaan näin että vanha ja viisas sielu ei alennu moiseen piikittelyyn vaan ehkä hymähtää hyväntahtoisesti että ymmärrätte sitten joskus enemmän asioita.
  19. M

    Onko täällä kenelläkään kokemuksia hypnoosista?

    Mä olen käynyt hypnoosihoidossa just tuon makeanhimon takia. Jos haluat tietää enemmän niin jatketaan juttua yv:nä ?

Yhteistyössä