Hakutulokset

  1. M

    Ikää 40 v ja ensimmäinen lapsi haaveissa

    Meidän ainukainen "teki tuloaan" 10 vuotta mutta ei vaan annettu periksi, ja lopulta onnistui kun olin lähes 42 v. Raskaus oli helppo ja terve poika syntyi :heart:
  2. M

    Äidit 40+

    Heipat Tanskasta ja kiitokset tervetulotoivotuksista! Kiitos Minni listalle lisäyksestä, poikamme syntyi 29.10.2010, 1. lapsi (ja ainokaiseksi jää, täytyy sitten huolehtia kaveripuolesta). Ja lokakuu asuu Norjassa, "det er greit" muuta en sitten osaakaan norjaksi kirjoittaa. Oivikki jaksuja...
  3. M

    Äidit 40+

    Hei! Sopiiko liittyä joukkoonne? Olen tanskansuomalainen vm -68 niin kuin miehenikin. Toiveidemme täyttymys syntyi lokakuun lopussa 2010, terve poika 5 vuoden luomuilun ja yhtä monen lapsettomuushoitovuoden tuloksena. Olen nyt takautuvasti ja toistaiseksi sairaslomalla vakityöstä selän...
  4. M

    Moi! Paikallislehden jutun perusteella: kokeile ottaa yhteyttä täkäläiseen Target Recordsiin...

    Moi! Paikallislehden jutun perusteella: kokeile ottaa yhteyttä täkäläiseen Target Recordsiin, TARGET RECORDS - News Toivottavasti tärppää Tanskan keikkoja sitä kautta! :) T. Mullu
  5. M

    Kympin hoidoista vauvautuneet

    Ilmottelenpa pikasesti taas itestäni... Sampsa lähentelee 4 kk ja varmaan 8 kiloa!! Toissaperjantaina n. 3 kk + 1 vko mitat oli 7,5 kg ja 67 cm. Nyt menee jo 80 cm bodyt parhaiten ku poika on niin pitkäselkänen. Innoissaan haluaa jumpata istuvilleen ja kattella kodin nähtävyyksiä. Potkuissa on...
  6. M

    Vaaleat näpyt alaluomilla?

    Ne voi tulehtuu niin pahasti että anna olla. Jos kosmetologikaan ei niille mitään tee, niin miksi alkaisit ite taituroimaan, saattavat vaan mennä pahemmiksi?! Kysy ennemminkin kosmetologilta kivoja meikkivinkkejä, ja käännä ne pikku nyppyrät eduksesi! :)
  7. M

    Pääseekö raskauden keskeytyksen yli koskaan?

    Lapsettomuus on suuri suru, kun se on toteutumaton haave. Itse työstin asiaa löytämällä hyväntekeväisyyskohteet, joita aloin mahdollisuuksieni mukaan tukea. Antamisen ilonpillereillä jaksoin eteenpäin. Ja ihmeiden ihmekin tapahtui: yli 10 vuoden lapsettomuustaiston jälkeen synnytin pojan...
  8. M

    Olen väsynyt, masentunut ja ahdistunut.

    Tee kerran vuorokaudessa jotain mistä sinulle itsellesi tulee hyvä mieli! Seuraavan kerran kun tekee mieli siivota koti, niin aloita se värjäämällä hiuksesi :heart: :flower:
  9. M

    Onko teistä työttömyys vain ihmisen oma vika?

    Ei todellakaan ap!! Olen itse korkeastikoulutettu ulkosuomalainen, mutten päässy Tanskaa pidemmälle. "Pakenin" 90-luvun alun lamaa tänne kun harjoittelupaikasta Köpiksessä löytyi lopputyöprojekti, ja sitten tuntipalkalla määräaikainen työpaikka. Se loppui ennen aikojaan kun tein...
  10. M

    miksi sain ison vauvan?

    Minä olen vajaa 160 cm ja painoin syntyessäni 4,2 kg. Äitini oli jotain 162-163 cm pitkä. Poikani syntyi 29.10.2010 ja painoi 3936 g ja oli 56 cm pitkä, terve poika. Painoindeksini oli 23,9 alkuraskaudessa ja jouduin lopettamaan imetyksen joulun alla koska laihduin liikaa. Joten niin kuin...
  11. M

    Ollako vai eikö?

    Täällä taas... Osta herkkä testi. Ja HCG:n erittyminen virtsaan on yksilöllistä, aamupissasta kannattaa tehdä tai pidätellä tarpeeksi pitkään. Voit myös (jos ei nyt tärppää, vaikka tietysti toivon sitä!!) tikutella ovista, niin saatte "varmat bongauspäivät" sitä kautta. Siittiöt elävät...
  12. M

    Onko kenelläkkään kokemuksia tukiviittomista?

    Minulla. Sisareni kahdella nuorimmaisella, joista vanhempi kummityttöni, todettiin dysfasia. Googleta sillä ja saat varmasti tukea ja apua - lapset kehittyivät hyvin ja ovat tänä päivänä reippaita, taiteellisia ja erittäin taitavia kielenkäyttäjiä (myös englanti sujuu hyvin!!!). Tsemppiä ja...
  13. M

    Ollako vai eikö?

    Anna mennä vaan :heart: Äitiys on rankkaa mutta niiiin antoisaa!
  14. M

    Aamukahvia !

    Huomenet Tanskasta! Join ensin pari mukillista kofeiinitonta pikakahvia, mutta ei, pakko oli laittaa JuhlaMokkaa tippumaan, niin saa mieskin hyvää kahvia kunhan heräilee :)
  15. M

    Huomenta

    Aamuterkut Tanskasta ja lämpimät synttärionnittelut ap:lle! :heart: Mun ei tarvii ku muistaa antaa D-vitamiinitipat pikku-ukollemme :) ja ottaa omat lääkkeet päivän mittaan. Mies käy ap:llä metsän siimeksessä olevasta erikoisolutravintolasta (niillä on oma pikku panimo siellä) hakemassa...
  16. M

    miksi facebook pakottaa minut antamaan puhelinnumeroni?

    Ei tuommosiin kannata luottaa lainkaan, FB:n tietoturva on sieltä ja erittäin syvältä!!!!
  17. M

    imetyksestä

    Mä surautin sauvasekoittimella ittelleni "voimajuomia" jogurtista, hedelmistä, salaatintähteistä, ripauksesta mysliä ja/tai leseitä. Lisäksi rusinoita ja kuivattuja hedelmiä, ja imetyksen ajalle suositeltavaa monivitamiini- ja hivenainevalmistetta naamariin, ni johan lähti nälkä, ja jaksoin...
  18. M

    On se helppoa... kaikille muille

    Takana 5 v. luomuilua ja yhtä monta vuotta kaiken maailman hoitoja kunnes omilla soluillamme saimme 3. ICSI:n toisesta PASsista kultakimpaleemme 3936 g ja 56 cm. Tätä on niin vaikea uskoa todeksi että yksäriä saa laittaa kuka haluaa jos siltä tuntuu. Asun suur-Köpiksen alueella...
  19. M

    Pikku kyselyä hyvät palstalaiset

    Asun suur-Köpiksen alueella betonilähiössä asuntoloukussa ja kyllä se on ihan omasta aloitekyvystä ja ystävällisyydestä lähtien jotta kuinka hyvin saman rapun asunut oppii tuntemaan. Ja kulkeeko raput himaan 7. kerrokseen vai hilaako tissin.
  20. M

    Kympin hoidoista vauvautuneet

    Heipat Tanskasta!! _Vihdoinkin_ rauhainen hetki, mies ja poika (reilun tunnin päästä tasan 11 viikkoa vanha) nukkuu, viikko sitten pojan silloin 2,5 kk mitat 62-64 cm (vilkasteli taas niin ettei kotiterkkari saanu tarkkaa mittaa) ja 6,6 kg!!! Mulla selkä kipee, lähete fysioterapiaan odottaa...

Yhteistyössä