Hakutulokset

  1. P

    Hammaslääkäri pelko

    Ymmärrän ja tiedän tunteesi ja pelkosi. :hug: Minulla on aina helpottanut paniikkia ja pelkoa se, että olen avoimesti kertonut ennen istumista siihen kammottavaan tuoliin, että minä pelkään täällä olemista ja poraamista yms. Yleensä on ollut ihan erinlainen kohtelu heti kertomisen jälkeen...
  2. P

    mikä olisi unelmatyösi

    Työ lasten- ja nuorten parissa....Palkka voisi olla n. 3000 euroa :)
  3. P

    Soittaako teidän miehet teille kotiin päivisin töistä?

    Kyllä soittaa... :heart:
  4. P

    Minkälainen asunto teillä on?

    Vanha 1920 rakennettu kyläkoulu. iso tontti, navetta, ulkosauna, grillikatos yms. 2 aikuista, 3 lasta, koira, 2 hevosta ja lapsiluku voi kasvaa milloin tahansa :)
  5. P

    Miten te tekisitte? (koiran ruokinta juttu )

    En jättäisi ilman ruokaa. Antaisin puolet normaali ruoka-annoksesta tänään ja huomenna jo ihan normaalin ruokinnan mukaan.
  6. P

    G: Mistä olet onnellinen juuri tänään?

    Perheestäni :heart:
  7. P

    Paras suklaalevy?

    Geisha ja fazerin sininen =)
  8. P

    mitä itse toivotte joululahjaksi?

    Eniten toivon joulurauhaa ja paljon rakkautta...Yhden kirjan, kaksi cd-levyä, hajuvettä, suoristusraudan, muumimukeja sekä teema-astiastoon lisäystä....Hui miten paljon :)
  9. P

    Koiran omistajille kysymys

    On käynyt pienet ja isot kyselemässä silloin kun asuttiin kaupungissa. En koskaan antanut ulkoiluttaa. Siinä on hirmuinen vastuu jos jotain sattuu ja kun isoista koirista kyse.
  10. P

    Koirasi rotu?Ikä?Luonne?Mitä harrastat koirasi kanssa?Miten tulee lasten kanssa toimeen?

    Berninpaimenkoira 4-vuotta Iloinen, hyväntahtoinen, omistajaansa syvästi kiintyvä. Metsälenkit, vetopuuhat . Tulee hyvin toimeen lasten kanssa. Newfoundlandinkoira 1,5-vuotta Iloinen, ystävällinen, lempeä sekä hyväntahtoinen. Metsälenkit, vesipelastus. Tulee hyvin toimeen lasten kanssa.
  11. P

    Kokeilkaas minkä ikäiset aivot teillä on

    33 v. ja oikea ikäni on joulukuussa 32 v. =)
  12. P

    ostatko yleensä kakun?

    Teen itse :)
  13. P

    kolmen lapsen perheet

    Lapset 9v, 8v ja 10kk. Vanha kyläkoulu n.360 neliötä. Laina lyhennys 1000 e/kk- Audi a6 vm.2005 ja tila-auto tulossa toiseksi autoksi ens viikolla. Minä kodinhoidontuella ja miehen tulot vaihtelee.
  14. P

    pakko kysyä hygienia kysymys

    Vaatisin käymään pesuilla.... =)
  15. P

    Oletteko jo ostaneet joulukalentereita?

    Pienimmälle on ostettu oma joulukalenteri ja isoimmille teen itse kalenterit =)
  16. P

    Voiko 10kk ikäisen vauvan puuroon laittaa voita?

    Kyllä voi laittaa. Meillä 9,5 kk pikku mies on syönyt puuron voisilmällä jo monta kuukautta.
  17. P

    Mulla pelottaa hirveesti että oon raskaana :(

    Voimia asian kanssa :)
  18. P

    Ostatteko lapsille jouluksi uudet juhlavaatteet?

    Kyllä, joka joulu ostan jokaiselle lapselle uudet juhlavaatteet. Ja tietysti myös itseleni ja miehelleni. Suotakoon se tälläiselle jouluhömpöttäjälle :)
  19. P

    kellä on kolme lasta??

    Tyttö 9v ja poika 8 v. Heillä on ikäeroa 2 viikkoa vajaa vuosi..Sitten on 9,5 kk poika. Hyvin on mennyt. Alussa tietysti oli isompien kanssa aika raskasta pienen ikäero vuoksi mutta voittajana maaliin. Hyvin on ollut toisilleen seuraa. Nyt varsinin on ihanan "helppoa". Isompien kanssa...

Yhteistyössä