Hakutulokset

  1. P

    orgasmi

    mikä minussa on vikana ? olen 4 lapsen äiti ja 25v enkä vielä ole kokenut orgasmia
  2. P

    Kelan kotihoidontuen maksu. Onko tämä oikein ?

    no en tiiä =( ainakin sain veronpalautuksia reilu 200? joten on mul sit vissii aika korkee.
  3. P

    Kelan kotihoidontuen maksu. Onko tämä oikein ?

    siis kelan sivulla lukee että korkeintaa 20prossaa siitä se on mun päähän jääny =(
  4. P

    Ongelma tämäkin

    ole onnellinen. minä en ole vielä koskaan sitä kokenut =( ja olen 4 äiti joten harjoitusta on kyl ollut
  5. P

    Kelan kotihoidontuen maksu. Onko tämä oikein ?

    Olen ennen saanut käteen 120.10? viimeksi tuon summan tammikuussa, mutta nyt helmi ja tämän kuun tule maksu ovat 119,42? Summa josta miinustetaan se korkeintaan 20prosenttia on 168.19? Minusta tästä summasta on otettu reilusti enemmän kuin 20prosenttia ?
  6. P

    Onkos perheitä, joilla on kolme lasta päiväkodissa? Tai vaikka yksi eskarissa ja kaksi päiväkodissa, mutta eskarilainen tarttee my

    meil on 5v päiväkodissa (intergroidussa ryhmässä puheen viivästymisen vuoksi) 2v ja 3v käy 3kertaa viikossa pikku kerhossa 7kk ikäinen on kotona kuten myös minä ja mieheni kun työtön on =(
  7. P

    ANNETAAN ja vielä ihan ilmaiseksi:

    ihanaa että en ole ainut =) meidän tänään täyttävä 5v poika on kans ihan kauhee pikku siskolleen ja veljelleen =(
  8. P

    oletteko soittaneet kelan lapsiperhe puhelimeen???

    mul meni eilen n. 20min
  9. P

    G: Millä viikoilla synnytyksesi ovat alkaneet ja miten? Synnytyksen kesto?

    1. Poika tasan laskettuna päivänä ja kesto oli n.8h20min merkitty papruihin 2. Tyttö 5pv ennen laskettua ja papruihin oli merkitty n.5min 3 Poika. 10pv ennen laskettua ja papruihin oli laitettu 1h40min 4. Poika tää syntyi sit 36+6rv ja sama aika kuin edellisel eli 1h40min
  10. P

    Jos lapsesi on päiväkodissa kuntoutusmielessä niin

    ai meil on siks poika tarhas ku sil on puheen kehitys n. 3v tasol puheterapeuttien ja toimintateraupeuttien mielest. ja poika täyttää ens kuus 5v. teraupeutit käy päiväkodissa. nii ja hänellä on kotona 1 pikku sisko ja 2 pikkuveljeä
  11. P

    Jos lapsesi on päiväkodissa kuntoutusmielessä niin

    meil on esikoinen nyt intergroidussa ryhmässä toista talvea päiväkodissa. eka vuos maksettiin n. 35? kuukaudes en oo ihan varma summasta. Ja taksi haki joka aamu klo 7:30 kotoa mut mies haki iltapäivällä kun pääs töistä. Nyt tänä talvena kun mies ollut kotona kun jäi vuos sit työttömäks ja minä...
  12. P

    Keskenmeno?

    kun aloin odottamaan viimeisintäni niin kun olin rv7 niin heräsin siihen et ihan kuin pissat ois tullu housuun noh menin vessaan ja verta oli mut ei mitää kipuja. ajattelin et jos se sit vaa oli esim menkat ku sekin on kuulemma mahdollista. noh menin nukkuun ja sit heräsin kun taas alkoi tulla...
  13. P

    onkohan lindexillä tai kappahlissa tällä hetkellä myynnissä juhlamekkoja?

    ei tietoa, mutta minkälaista etsit ja kokoa noin ?
  14. P

    Tehäänkö paikkakuntapino?! :)

    tampereelta
  15. P

    novita aino lanka

    no voi hitto ! mitä mä nyt teen. innostuin kutomaan puseron loppuun ja jos sitä lankaa ei enää oo =(
  16. P

    novita aino lanka

    onko kenelläkään tietoa että vieläkö tätä lankaa myydään ?
  17. P

    1-, 3-, 4- ja 5-vuotiaiden kanssa labraan ja neuvolaan?

    oletko kodinhoitajaa kysyny ?
  18. P

    ÄRSYTTÄÄÄ! Purnausta tuttujen ja sukulaisten painostuksesta..

    jos yhtään lohduttaa. niin mulla on 4 lasta ja vain yksi on tarhassa hän täyttää 5v ens kuun ja kotona on toukokuussa 4v täyttävä tyttö ja ens kuus 2v täyttävä poitsu ja 5kk poitsu ja nii tää vanhin on poika. täl hetkel tyttö on kerhossa 2 krt vko ja 1kerran perjantaisin 2v veljensä kanssa lapsi...
  19. P

    jauhelihamureke

    eli kun mulla on 670g jauhelihaa niin riittääkö 1dl korppujauhoja ja ne veteen liotettuna eikös se ollut niin että 1dl vettä ja 1dl korppujauhoja ??? entä laitanko 1 vaiko 2 kananmunaa ?

Yhteistyössä