Hakutulokset

  1. K

    Mikä laulu hääparille?

    Elämältä kaiken sain <3 tai From this moment tai I will stay.
  2. K

    *~*Maaliskuun mussukat 2010*~*

    jaaah..josko tänne jotai kertoisin nyt pitkästä aikaa :D mä täytän siis ylihuomenna 6kk, jee!! ryöminy oon vajaa kuukauden ehkä ja kontannu muutaman päivän, äiti ei siis voi hetkeksikään jättää mua yksin mihinkää :D öisin en enää syö, mutta herättelen äiti kyllä melko usein... :D...
  3. K

    Mistä ostaa edullisia perus-astioita?

    ikea sanon minäkin (:
  4. K

    Maaliskuun Mussukat 2010 ~ näin me kasvamme

    ihana kuulla triploista <3
  5. K

    Gallup: Oletko soittanut terveysneuvontaan ?

    juu pari kertaa ja ihan soopaa tullu sieltä... :kieh:
  6. K

    Maaliskuun Mussukat 2010 ~ näin me kasvamme

    mä en tajua että miten me on tää pilattu? sillä ettei täällä jakseta enää pyörii ja avautuu? höpö höpö sentää...
  7. K

    Maaliskuun Mussukat 2010 ~ näin me kasvamme

    en kyllä ihan nyt ymmärrä et miks se ois rikkonu ku sinne pääs ihan jokainen meistä, mutta kaikkia se ei kiinnostanu ja toiset taas koki sen puolen enemmän omaksi..ja me jotka sinne nyt päädyttiin ja koetaan se omaksi jutuksi ni ollaan vaan muodostuttu tiiviiksi ryhmäksi..ei kai se väärin oo? ei...
  8. K

    Maaliskuun Mussukat 2010 ~ näin me kasvamme

    nyt vähä järkeä taas mukaan peliin (: annetaanko jo olla eikä vääristellä juttuja oman mielen mukaan? (:
  9. K

    Maaliskuun Mussukat 2010 ~ näin me kasvamme

    elikkäs kun tästä nyt tuli niin elämää suurempi juttu ni tässä vähä mun ajatuksia.... ketään ei tietenkää poisteta jos on kiinnostusta ja halua keskustella, mutta FB ryhmä ei mun mielestä oo kaikille jotka haluu "vaan lueskella muiden juttuja", vaan siitä on enemmänki muodostunu ihan...
  10. K

    Maaliskuun Mussukat 2010 ~ näin me kasvamme

    hei kaikille (: uskallanko enää kirjottaakkaa tänne ku on tullu äkäsiä kommentteja facebookin ryhmän toiminnasta :/ niin siis me siel pidettii vähä "nimenhuutoa" et ketä siel käy ja haluaa olla ja karsittiin simmosia jotka ei kahteen viikkoon ilmottanu mitää..koska ajateltiin että jutut alkaa...
  11. K

    Maaliskuun Mussukat 2010 ~ näin me kasvamme

    mukana olen sen verran kun jaksan ja kerkiin (: poika nyt siis 10päivää, ja syntyessään oli 3730g ja 51cm, nyt 3665g..painon nousua odotellessa (: vähä vaihtelevaa tuo ton syöminen, pelkällä tissillä siis mennään, mutta kun ei tuo jaksa imee kerrallaa ku joku 10-15min yleensä ja sitten...
  12. K

    ~ Maaliskuun Mussukat 2010 ~ viimeisiä vauvoja vielä odotellaan ~

    huomenta (: tuunpa tännekin ilmoittamaaan että meille syntyi poika 29.3 klo 23.13 rv 40+2.. synnytys käynnistettiin kun mä aloin olee vähä huonossa kunnossa..eilen päästiin kotiin pienien alkudraamojen jälkeen, mutta nyt on hyvä olla <3 onnea kaikille vauvan saaneille, ja paaaaaaaljon...
  13. K

    Minkä kokoinen kenkä 4 v tytöllä?

    mein tyttö täyttää kesäl 4v ja nyt on kengän koko 25-26
  14. K

    perjantain rv-pino ja fiilikset?

    39+6 TULIS JO!!!!
  15. K

    Mitä me vanhemmat voisimme ostaa 3-vuotiaalle?

    mitä se itse haluaa? meil oli tytöllä toiveita kyllä mitä toivoi (:
  16. K

    ~ Maaliskuun Mussukat 2010 ~ viimeisiä vauvoja vielä odotellaan ~

    facebuukkiin pääsee mukaan kun laittaa vaikka mulle yksärillä nimen ni lisään kaveriks ja sitten ryhmään (: mulla kans maha roikkuu edelleen mukana, ei tällä tunnu olevan mikää kiire syntyy.. :whistle:
  17. K

    Värisokea lapsi??

    mun muistaakseni joskus oon kuullu et 3v pitäis tunnistaa 3 väriä..en oo ihan varma kyl =)
  18. K

    ~ Maaliskuun Mussukat 2010 ~ viimeisiä vauvoja vielä odotellaan ~

    onnea teille kaikille vauvautuneille :heart: :heart:

Yhteistyössä