Hakutulokset

  1. L

    kukas uskaltaa aamun kunniaksi pistää oman alastonkuvansa tänne haukuttavaksi?

    Mitä sä täällä aikuinen ihminen ruikutat? Ja sitä paitsi varmasti hait huomiota sillä että perseestäsi tänne laitoit kuvaa. :attn: Ja hyvä tietää että tämä on keskustelupalsta eikä valokuva-albumi. Tiedoksesi että ne kuvat voi jättää katsomatta, ihan totta. Aika rumaa sanoa pikkulapsen...
  2. L

    Lunacy sioux, pakko jankuttaa

    Sori vaan, mutta tiedän tasan mitä viestejä olen lähettänyt. Joten lopeta mun harmaamaalaamiseni.
  3. L

    Lunacy sioux, pakko jankuttaa

    Jahas nyt sitten haukuin ikääsi :o Kommentoin vaan että sun ikäsellä pitäisi olla paremmat käytöstavat kun 20 vuotiaalla. Sun lastasi en ole missään haukkunut. Joskus olen kommentoinnut nuorimmaistasi söpöksi. Joten älä ala keksimään omasta päästäsi mitä olen sanonut.
  4. L

    Lunacy sioux, pakko jankuttaa

    Tuohan se pointti oli. Mutta olkoon.
  5. L

    Lunacy sioux, pakko jankuttaa

    Mä en ole vainonnut ketään yksityisviestein. Joten kuules ihan turhaan harmaana kerrot mielipiteesi. Ja mulla ei ole ollut mitään tissikuvia itsestäni palstalla. Profiilissa kauan sitten yksi imetyskuva.
  6. L

    kukas uskaltaa aamun kunniaksi pistää oman alastonkuvansa tänne haukuttavaksi?

    Mä en hae huomiota tällä palstalla. Jos hakisin niin linkittäisin tänne jatkuvasti lapsieni kuvia :snotty: Mulle tämä on keskustelupalsta, eikä julkinen valokuva-albumi. Mun käytös on moukkamaista, myönnän sen. Katos kun musta tulee äkänen kohdatessani silkkaa idiotismia. Mä koitan olla...
  7. L

    Lunacy sioux, pakko jankuttaa

    Mitä merkitystä sillä on olenko laittanut itsestäni paljaspersekuvan tälle palstalle? Ja jos pyydän nätisti, niin lopetatko vainoamiseni? Kiitos.
  8. L

    kukas uskaltaa aamun kunniaksi pistää oman alastonkuvansa tänne haukuttavaksi?

    Varmaan Hanna pieni tietää mitä on sarkasmi. Se mitä kuvailit ei ole sarkasmia kenenkään suusta. Suvaitsemattomaksi kutsuminen ei lieneen haukkumista. Tyhmäksi en kyllä muista ketään haukkuneeni. Voit toki valaista muistiani, jos siihen kykenet. Missään yhteydessä en ole kutsunut yhtään...
  9. L

    kukas uskaltaa aamun kunniaksi pistää oman alastonkuvansa tänne haukuttavaksi?

    Ehkä sitä ei vanhat rakit tajua. Mielipiteet ja kritiikki on eri asia kun toisten rumaksi haukkuminen. Kyllä sun ikäsen jo se pitäis tajuta. Mutta ehei, sinä vedät henkilökohtaisia asioita kehiin jos sun tapojasi kritisoi. Jos ihminen sanoo tai tekee jotain idioottimnaista, toki sitä voi...
  10. L

    Lähihoitsut vinkkejä kehiin

    Kaikki vinkit otetaan vastaan =)
  11. L

    Lähihoitsut vinkkejä kehiin

    Mistä sais ostettua käytettyjä oppikirjoja opiskeluun?
  12. L

    jääkiekkoilian poika putosi ikkunasta (is)

    Toi on ollut mun pahin painajainen viimeiset vajaat 3 vuotta :( Järkyttävää että kaikkia asuntoja ei saa turvallisiksi.
  13. L

    Ärrän lelukoirien takaisin veto!!!!!

    Rakit taas räksytti :snotty: No onneksi löytyi teille "todistusaineistoa". Olette uskomattomia :o
  14. L

    kukas uskaltaa aamun kunniaksi pistää oman alastonkuvansa tänne haukuttavaksi?

    Mutta ristiriitahan syntyy siitä että pidät läskiä rumana, sanot että sinulla sitä on ja sitten kuvailet itseäsi seksikkääksi. Mutta jonkun toisen ylipaino onkin sitten naurun asia ja rumaa :snotty: Tästä voisin päätellä; arvostelet muiden ulkonäköä, koska sulla on huono itsetunto. No tuskin...
  15. L

    kukas uskaltaa aamun kunniaksi pistää oman alastonkuvansa tänne haukuttavaksi?

    Miksi mä olettaisin niin? Modethan ne päättää ketä täällä saa haukkua ja ketä ei. Tarkotin sitä että tuskin suakaan kamalasti nauratti kun olit jatkuvasti palstalaisten hampaissa?
  16. L

    kukas uskaltaa aamun kunniaksi pistää oman alastonkuvansa tänne haukuttavaksi?

    Omalta tietokoneelta lataat :D Eli kansiosta kuvat (ainakin meidän koneella). Se on loppujen lopuks tosi helppoa ;)
  17. L

    kukas uskaltaa aamun kunniaksi pistää oman alastonkuvansa tänne haukuttavaksi?

    Asian vierestä, joko sä kekkasit miten ne kuvat saa ladattua sinne minne liityit? B)
  18. L

    kukas uskaltaa aamun kunniaksi pistää oman alastonkuvansa tänne haukuttavaksi?

    Hymmmm...muistelen että olet kuvaillut itseäsi seksikkääksi tällä palstalla...
  19. L

    kukas uskaltaa aamun kunniaksi pistää oman alastonkuvansa tänne haukuttavaksi?

    Kriittinen keskustelu on eri asia kun haukkuminen. Muistelen että et itsekään tykännyt kun sun elämästä täällä pidettiin "kriittistä keskustelua" yllä? tais mode poistaa ne "kritiikkiä" sisältävät keskustelut aika nopeasti.

Yhteistyössä