Hakutulokset

  1. E

    Nainen, miksei YH-isä kelpaa..?

    Yh iskälle on yv:tä laitettu..
  2. E

    Useampi kuin 1 erityislapsi, miten te

    Kyllä saat. Jos lapsella on diagnoosi niin sinulle kuuluu se 3vrk vapaa/kk eli siihen sinun asuinpaikkasi vammaispalveluun yhteys ja kerrot tilanteen. Tsemppiä kyllä se aurinko vielä paistaa :) nyt rohkeasti puhelin käteen.
  3. E

    Useampi kuin 1 erityislapsi, miten te

    Kiitos ja ylistys tuki-perheelle! En muuten yksin jaksaisi.
  4. E

    Nainen, miksei YH-isä kelpaa..?

    Ompas erikoisia daameja olleet.sehän on vain plussaa jos miehelläkin lapsia :) tietääpä mitä lapsiperheen arki on kaikkine iloineen ja suruineen.
  5. E

    Nainen, miksei YH-isä kelpaa..?

    Vääriä naisia? Tai kuinka kiinni olet lapsen äidissä?? Minusta yh-isyys ei ole mikään este. T:yh äiti
  6. E

    Taas ärsyttää koiraIHMISET! Onko ihan pakko kusettaa ja paskottaa koirat ihmisten postilaatikoille?!

    hittolainen paljonkos lapukka painaa? mulla tommonen 42kg koira ja kyllä mä sen sonnat kerään en nyt mistään ryteiköstä/ojan pohjalta mutta muualta kyllä! pst tällä kylällä ei ole edes sitä yhtä roskista välillä 3km kantanu sitä "pientä ja sievää" satsia vaan käypähän kuntoilusta kun on luomu...
  7. E

    "Täällä on siivottu!" Kehu vai loukkaus?

    minä olisin hyvin hyvin tyytyväinen itseeni.se että joku huomaisi täällä siivotun vielä noin 5min siivouksen jälkeenkin :D
  8. E

    Voiko koirasta tehdä es-ilmoituksen, mikäli sen turkki on takkuinen?

    tee ilmotus.minä ainakin tekisin koira kärsii jos takut nahkaa myöten :/ laiminlyöntiä se on tuokin.
  9. E

    "Moni ylipainoinen on oikeasti normaalipainoinen". MItä hittoa? LIhavan suusta..

    liki samoissa mitoissa tosin itse pitkäselkäinen ja harteikas persjalkanen yksilö joskus sopivien vaatteiden löytäminen aiheuttaa harmaita hiuksia kun ei istu millään :/
  10. E

    "Moni ylipainoinen on oikeasti normaalipainoinen". MItä hittoa? LIhavan suusta..

    mikä lehti niin väittää? ihan uteliaisuuttani kun itse yli 170cm pitkänä ja 62kg painavana yhä pystyy kylkiluutkin laskemaan niin mietityttää pitäisikö tässä nyt nälkäkuurille ruveta ja pudottaa 10kg pois? minustahan tulee kävelevä luuranko :O hymm vaan tarkistaa noita kriteereitä pitäisi jos...
  11. E

    värjäsin sit hiukseni kahvilla

    tulipas kivan näköset :) pitäs varmaan ittekkin koettaa.
  12. E

    värjäsin sit hiukseni kahvilla

    saisko kuvaa kuontalosta :)
  13. E

    Haluatteko, naiset, kuitenkaan aidosti seksiä?

    no et tunnekkaan minua ;) vai mikäs lasketaan pitkäksi parisuhteeksi?13vuosi menossa.
  14. E

    Yh - Isä......

    senssi palstalle ilmotusta väsäämään kieli poskessa ;)
  15. E

    Nyt tuli varmaan turpaan...

    puhutaankohan tässä nyt Cavalierkingcharlesinspanieli vaiko kingcharlesinspanielista?? eri asioita.ja eri tyyppiset rakenteet toki cavalierissakin on nuita tylppä nokkia onneksi häviävässä määrin.itsellä normaali kuonoinen tuttavalla "lytty"versio ja eron todellakin huomaa lyttänä ei jaksa...
  16. E

    Laittaisitko asiakaspalautetta menemään? (gigantti)

    tiedän. mutta eri henkilökunta :)
  17. E

    meitsi on rasisti

    samsam mars nukkumaan
  18. E

    saanko kysästä?

    tällä on kyllä menny raksut sekasin.
  19. E

    tulet pettymään!

    mikäs tää talli-tonttu oikeen on?

Yhteistyössä